Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2011-01-18, 09:45   #11 (permalink)
StLui
Szenior tag

Összes hozzászólás: 876
Hírnév szint: 3
StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.StLui elindult a hírnévhez vezető úton.
Alapbeállítás

Idézet:
Erik eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
StLui: Látod, azért ha jobban figyelnél Te is okosabb lehetnél... nyilván azért kérdezek ilyeneket, mert kezdő vagyok, és ezért is írtam a kezdőknek való fórumba (ha nem vetted volna észre). Ez a fórum nem azért van hogy leszóljuk egymást hanem, hogy segítsünk egymásnak.

Köszi
Látom "nem ment át" mit szerettem volna, de nem baj, viszont legalább én sem értem mire kellene jobban figyelnem, hogy okosabb legyek.

Viszont Neked annyit elárulok, semmivel nem vagy előrébb ugyanott tartasz mint amikor azt tanácsoltam, szerintem teljesen kultúráltan, hogy előbb olvasni, tanulni kéne, de azt legalább sokat.

A segítség pedig szerintem nem abból áll, hogy én újra felteszem az összes kezdő kérdést, ráadásul egy új topicot nyitva neki, hogy valaki újra gépelje be mondjuk 500 sorban a választ olyan dolgokra ami külön külön már le lett írva. Persze ha találsz olyat aki ingyen, de legfőképp teljesen fölöslegesen leír Neked újra dolgokat, hát lelked rajta, Te tudod mik az elvárásaid egy fórummal szemben. Én pl amikor érdeklődöm egy téma után, mondjuk az indexen, akkor hajlandó vagyok az első kérdésem beírása előtt ha kell több ezer hozzászólást végigfutni, hogy legalább kicsit képbe kerüljek.

Elég pl megnézned Pintér Péter utolsó válaszait a Forexegyetemes topicban, Ő is leírja, hogy nem fogja újra és újra leírni ugyanazokat a válaszait, ezt ne is várjuk tőle, mert szerinte sincs sok értelme.

Ne érts félre, nem Te vagy az egyetlen, nagyon sok másnak is írom ezeket, remélem ők is olvassák.