Idézet:
Zoli76 eredeti hozzászólása
Üdv mindenkinek Zoli vagyok, olvasgattam a fórumot, és sz-tem elég jó, vannak érdekes infók meglátások stb.
Valószínű fogom is még a jövőben ezt tenni.
Viszont van egy problémám,ami miatt regiztem és itt irkálgatok Nektek amiben a segítségeteket szeretném kérni.
Jelntkeztem egy tőzsdetanfolyamra, mivel teljesen laikus vagyok - azt sem tudom pl., mi a fibó egész pontosan, se bejelölni, se venni se eladni nem tudok jóformán, szoval tökéletesen 0 a tudásom.
Nos ez a tanfolyam rendeben is lenne, de sajnos a váratlan betegségem miatt 3 előadásról rögtön lemaradtam, a többiek pedig már előbbre vannak, én pedig még mindig a stabil 0-án vagyok, ilyen alapdolgokban is. Hát, ez van.
Az oandán nyitottam demo számlát, de nem tudom igazán kezelni.Van köztetek olyan vállalkozó szellemű ember, aki esetleg 3-4 "órát" ezzel kapcsolatosan velem eltöltene és így megmutogatná a dolgokat. Természetesen nem ingyen kérem ez magától értetődő.
Nagyon nagy segítség lenne,mert haladnom kéne az anyaggal is, de legfőképpen a gyakorlattal.
Az oandán van demoszámlám, és kifejezetten ott szeretném ezen alapok alapjait megérteni.
Fibo. stop loss bizonyított végső stop behútások, trade jegyzőkönyv, stb.
ezek sztem pár órában kb.4 elmagyarázhatók, anyagi viszonzásért cserében gondolnám.
Nos? Várok válaszokat.
Nagyon köszönöm.
Zoli
|
Udv Zoli,
Az jo dolog hogy van mar Demo szamlad. Tudom nem konnyu elkezdeni, de igazabol nem nehezebb mint barmi mast, csak kitartas es celtudatossag kell
Gondolom ha lemaradtal akkor a leadott anyagot legalabb biztositjak a szamodra, nem?
Velemenyem szerint amiert fizetni akarsz, az penzkidobas. Minden alapismereti anyag szabadon elerheto es konyvekbol megtanulhato. Eleg sokat irtam mar itt errol es biztos fogok is meg.