Téma: Xtb
Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2013-03-20, 11:32   #117 (permalink)
FxMan
Új tag
 
Csatlakozott: 12-07-18
Hely: Budapest
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 6
FxMan a hírnévhez vezető út elején jár.
Üzenetküldés Skype™-on keresztül FxMan részére
Alapbeállítás

Kedves James1977

"Erre a magyarázat az volt, h az ausztrál bróker azt mondta h abban az időpontban 1 nagyobb hír volt így ő ott, abban a percben még 3-szor nagyobb spread távolságot vett!"

Ez nem az XTB, mivel XTB nincs kinnt Ausztráliában. A stoploss és takeprofit valamint függő megbízás szintek garanciája ami az XTB Market Maker ajánlatában van pont azt jelentik, hogy amennyiben nem ott teljesül ahova be volt állítva, úgy természetesen kárpótoljuk az ügyfelet. Ám ezt mi nem látjuk, az ügyfél jelzi ha probléma van. Én három évem alatt egyszer találkoztam ilyen esettel, az ügyfél jelezte a problémát, mi jeleztük külföldre, és az ügyfelet kárpótolták az eredeti pozíció szerint. Jelzem, több mint 1000 ügyfél kötéseiből a három év alatt egy kötésnél volt olyan eset ahol jogos volt. Minden brókercégnél találkozol hasonlóval, általában gyakrabban.

Ha KJudit az FXCM céget ajánlja, akkor javaslom mielőtt számlát nyitsz lapozz ennek a fórumnak az első oldalára, és olvasd el az értekezéseket a cégről. Nemzetközi szinten több bírságot is kapott asszimetrikus információ áramlásért az ECN platformon (magyarul: valahogy mindig úgy történt a slippage, hogy az nem az ügyfélnek kedvezett).

Itt emlékeztetnék mindenkit az ECN egy jó megoldás, daytradereknek mindenképpen ezt ajánlom, ám a slippage itt automatikus, nincs újrajegyzés ahol jóvá kell hagynod az új árszintet. XTB-nél mindkét megoldás elérhető. http://www.xtb.hu/ajanlat

Ezen felül a pénzügyi instrumentumok specifikációs táblázatában fel van tűntetve minden olyan időpont, amikor tágulhat a spread. Választható fix és változó spread számla is, ez is az ügyfél döntése. Fix esetén csak a feltüntetett időpontokban tágul, és az is fel van tüntetve mekkorára. Szóval nem írhatod hogy lehúzás, hiszen minden információ fent van a weboldalon. Továbbá ezt minden ügyfélnek kiküldjük e-mailben is, illetve személyesen is informáljuk őket amikor számlát nyitnak, hogy hol találják ezeket az információkat.

Ha bármelyik ügyfelünk ilyet tapasztal, hogy gond van a végrehajtással, azt megoldjuk. Olyan, hogy megközelíti a kanóc a szintedet de nem éri el és kiüti a stopodat nem fordulhat elő, de ha igen akkor természetesen a cég kárpótol.
FxMan nem elérhető   Válaszol idézettel