Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2010-03-09, 19:09   #58 (permalink)
sidius
Szenior tag

sidius logója

Hely: Pillanatnyilag Magyarország.
Összes hozzászólás: 1.373
Hírnév szint: 5
sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.
Alapbeállítás

Idézet:
Jóreménység eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Csak pár tízezer vmivel, mivel még kezdő vagyok. Egyébként tényleg nem sokat tudtam meg a cégről, viszont egy másik fórumon azt olvsatam, hogy nemsokára lesz itthon is kirendeltsége.
Élesben pár tízezer valamivel kezdőként? Habár ha az a pár tízezer forint az más....
Na szóval a lényeg, hogy ha a pár tízezer dollár vagy euró szóval "izmosabb" pénznem akkor nagy dőreség egy olyan cégnek átutalni, amiről ennyi információ van az oldalukon, azaz nagyjából semmi. A cég új és semmit nem lehet tudni igazából róla.