Téma: Xtb
Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2013-05-30, 16:58   #130 (permalink)
kriszhor2
Új tag
 
Csatlakozott: 12-08-12
Összes hozzászólás: 29
Hírnév szint: 6
kriszhor2 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Kedves Zoltán!

Természetesen nem vártam el, hogy azonnal pl. 1 órán belül válaszoljanak.
AZONBAN! Mivel nem BÉT-ről van szó, hanem forexről, ami 24 "azaz" huszonnégy ÓRÁS!!! piac,
így elvárhatom, hogy a brókercég, ahol van számlám akkor vegyem fel velük a kapcsolatot, amikor a piac nyitva van!
Értelemszerű, hogy magyarországi időzónában szombaton 11:04-kor nem fogom felhívni a brókercéget, de pl kedden 03:45-kor feltudjam hívni,
vagy e-mailben tudjak velük kommunikálni, mert előfordulhatnak váratlan helyzetek.

A cég: Egy cTrader platformot biztosító nem európai cég. Természetesen most lehet azt mondani, hogy azért válaszoltak akkor, mert más kontinensen vannak és az időzóna befolyásol, de velük már sokszor váltottam e-mailt és tokiói, európai és amerikai kereskedési időszakokban is jött tőlük válasz, tehát nekik
24 órás ügyfélszolgálatuk van. Mivel én tokiói időszakban kereskedek, így ez számomra létfontosságú, hogy abban az időszakban vagy,
24 órán át el lehessen érni a brókercéget.

Nem kérdeztem bonyolult és túl szakmai kérdéseket, azt később akartam feltenni, amik már informatikai kérdések lettek volna.
Az hogy kft-ben vagy csak rt-ben lehet, ez nem egy bonyolult kérdés. Nem azt kérdeztem hogy Belize-ben bejegyzett céggel lehetek-e partner?
Bár az is egyszerű, hogy off-shore kizáró ok e.
A másik pedig, hogy a saját spread-ükre építem-e akkor rá a sajátomat? Ebbe mi a nehézkes megválaszolni? Arra a kérdésre akartam választ
kapni, hogy jól értelmeztem-e vagyis az ALAPJÁT, LÉNYEGÉT az egész partnerségnek.
Ezek olyan alapvető kérdések, mint matekba a 2X2=4.
Ha már az értékesítő kollégákat említette, akkor egy értékesítőnek igen is tudnia kell, hogy mit árul!
Természetesen a sales-től nem vártam volna el, hogy az informatikai háttér szükségességét mondják el, ahhoz én is egy gazdasági informatikus
ismerősömmel mentem volna, akivel kigondoltuk volna az egészet.

Ez a két kérdésem tényleg alapvető volt. Önök erre nem tudtak válaszolni.
Most akkor ha személyesen mentem volna el az üzlettársammal, és komoly informatikai dolgokról akartunk volna beszélni,
hogy milyen feltételeknek kell teljesülni kell e összehangolni külön valamit, akkor néztük volna egymást
és vártuk volna a választ míg telefonálnak a válaszért, majd újabb kérdés és újabb telefon?
Ha személyes találkozót beszéltünk volna meg, előtte az összes kérdést el kellett volna küldeni e-mailben ami személyesen elhangozna?
És ha a tárgyaláson egy új kérdés felmerül, akkor menjünk vissza később, mire utánanéznek a válasznak?
Mert ha az alapvető kérdésemre nem kaptam választ, mit várjak a többitől?

A közösségi oldalak használatát csak abban az esetben nem tartom feleslegesnek, ha mellette végzik rendesen a munkát.
Vagyis: Ha valaki valamit kérdez e-mailben, vagyis már a marketing célba ért, akkor válaszolunk a kérdésre és utána folytatjuk a marketinget.

Egyszerű stílusban savazom a kollégáimat?
Ha Ön(ök) így vették ezt le, akkor de még mennyire hogy "savazom"
Vegyük a tényeket. Kedd este írtam. Jó rendben nincs 24 órás ügyfélszolgálat, így szerdán kellett volna válaszolniuk. Gondolom 8-16-ig dolgoznak.
Ezalatt semmi reakció. Ma csütörtök van! Ráadásul majdnem 11 óra volt, amikor írtam, nem is kora reggel.
Vagyis 11 óra alatt semmi reakció! Ha még utána is kell nézniük az egyszerű kérdésemnek a válaszára, egy üzenetet ez idő alatt írhattak volna,
hogy "dolgozunk rajta, hamarosan jelentkezünk"
Milyen érdekes, hogy igazam volt, a fórum oldalát többször nézik, mert jött is a válasz, és utána egyből tudták, hogy mit is írtam.
Tehát egy kis "noszogatás" után egyből tudnak válaszolni. Úgy látszik, Önöknek ez kell, hogy végezzék a munkát. NOSZOGATÁS!

De nyugodjon meg, nem lesz több "noszogatás", mert az xtb magyar csapata nálam elégtelenre vizsgázott.
Ezáltal nem is kell "kikeresni a nagy xtb kódexből" a válaszokat a kérdésemre, mivel már nem akarok Önöktől semmilyen kapcsolatot.
Ebből következik, hogy felesleges válaszolniuk akár privátban, akár a fórumra, mert nem fogom elolvasni, mert nem érdekel a magyarázkodás.

A másik brókercéggel viszont nagyon pozitívak a tapasztalatok!

További szép napot!
kriszhor2 nem elérhető   Válaszol idézettel