Téma: Xtb
Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2013-05-31, 11:00   #136 (permalink)
FxMan
Új tag
 
Csatlakozott: 12-07-18
Hely: Budapest
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 6
FxMan a hírnévhez vezető út elején jár.
Üzenetküldés Skype™-on keresztül FxMan részére
Alapbeállítás

Kedves Csaba,

Az ügyfélszolgálatunk 0-24 elérhető telefonon, akár az említett piacok, amennyiben bármilyen kérdése van kereskedéssel kapcsolatban, azonnal válaszolunk. Ha sürgősnek érzi kérdését, kérem legközelebb a telefonos elérhetőséget válassza, itt azonnal választ kap.

Az alapvető félreértés abból adódik, hogy az XTB fióktelepein csak retail üzletág értékesítés megy. Természetesen a retail üzletágunk termékeivel, kereskedésével kapcsolatban bármikor tudnak válaszolni kollegáim a kérdéseire. White label, intézéményi partnerséggel viszont a központunk foglalkozik. Ezt bankok, pénzintézetek használják mint tevékenységi kör bővítést, nem egy olyan témakör amivel egy retail értékesítő információval rendelkezik.

Egy olyan brókercég, ami nem rendelkezik fióktelepekkel természetes, hogy gyorsabban tud reagálni erre a kérdésre, hisz egy darab központból szolgálják ki az összes piacukat.
Ennek is megvan az előnye, a legnagyobb, hogy az ilyen egyedi megkeresésekre azonnal tudnak válaszolni.
Mi egy multi szervezet vagyunk, az intézményi partnerségnek külön céget hozott létre az XTB, akik felveszik Önnel a kapcsolatot.

Idézet:
36 órája nem kaptam választ, (reakciót sem! pl. köszönjük levelét,
nos elnézést, de én nem így értesültem. Amikor ezt a bejegyzést írta, már 2 válasz e-mailt is kapott kollegáimtól, miszerint kérelmét továbbítottuk, szíves türelmét kérjük. Ezért írtam, kérem indokolatlanul ne savazza kollegáimat, hisz ők válaszoltak.

Nézze az természetes, hogy üt minket ahol ér, ha kollegáim ígérnek valamit, és nem tartják be, vagy olvasott vmit a honlapunkon, ami kiderült később nem úgy van... sőt, ekkor segítek is, hisz én is így reagálom le mint ügyfél más brókercégnél a hasonló helyzeteket. Ám ekkor is úgy gondolom tárgyilagosan, megfelelő stílusban kell ezt tenni, mivel nem tudja-tudom mi okozza a szolgáltatás hiányát/késést...etc.

Idézet:
Felmerül a kérdés, hogy mit csinálnak az irodába? Nem tán faceboook-oznak? Azt otthon is lehet
Sajnálom ha megbántottam, ám ez a komment az én szememben szimplán egyszerű, hisz Ön nincs bennt az irodánkban, minden tárgyilagosság és információ nélkül tényeket állapít meg kollegáimról. Nem látja mit csinálnak, mennyi elemzést készítenek, hány oktatást tartanak, akár személyeset is csupán érdeklődőknek (nem csak ügyfeleknek mint a legtöbb brókercégnél), és mennyi mindent megtesznek olyan emberekért is, akikről tudjuk nem fognak nálunk kereskedni, tőlünk csak a tippeket szerzik. Sajnos ez a csapat nem tudja azt mondani, hogy kérem nyisson előbb egy számlát, kereskedjen mert addig nem adhatok tanácsokat (a "sajnos" jelző az én szememben, mert nem tudnak annyi embert megkeresni, felhívni egy nap, mint más brókercégeknél az értékesítők, nálunk az értékesítő egyben oktató és trader is, nem csak nyomjuk az ügyfelet, hogy nyisson számlát, minél előbb minél többet.... ezzel segítve a 92% bukik a tőzsdén statisztikát, hanem kitanítjuk az ügyfelet, foglalkozunk vele. Retail!).

Biztos vagyok benne, Ön is mint ügyfél számos alkalommal kapott megkeresést, meghívást kollegáimtól oktatásokra, elemzési webináriumokra, tőzsdeklubokra és még sok más lehetőségre). Sajnálom, ha kicsit eltértem a tárgytó, de szerettem volna ha teljes képet kap.

Sajnálom ha ez félreértést okozott, biztos vagyok benne hamarosan választ kap kérdéseire, elnézést a központunk nevében a késedelemért.
FxMan nem elérhető   Válaszol idézettel