Téma: ForexEgyetem
Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2010-04-04, 18:37   #131 (permalink)
szaki21
Új tag

Összes hozzászólás: 7
Hírnév szint: 0
szaki21 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Szia Péter, és a többiek!

Nemrég találtam a forexegyetemre, kezdő vagyok és nagyon érdekel a módszered. A csütörtöki OFK-n is mondtad, hogy nem érdemes "kicsi" számlát nyitni és azzal nyomni. Csak a miértjére nem jöttem még rá. Hisz %-os a veszteségkeret. Azt értem, hogy pl. távoli Stop-al sokkal kisebbet lehet bekötni, illetve kevesebb devizapárban lehet benne lenni. Ha a veszteségkeret ugyanakkora (%-ban) és a Pay Off ratio is egyforma, akkor a kezdő tőkére vetítve nem ugyanakkora nyereséget lehet elérni %-ban? Vagyis ha kisebb számlával kezdem, csak idő kérdése hogy "nagyobb" számlám legyen. Légyszi javítsatok ki ha nem jól gondolom. Vagyis még mindig nem értem miért sokkal jobb nagyobb összeggel kezdeni.
Péter még annyi, hogy kár hogy viszonylag "ritkán" van 3 napos kereskedés (tanfolyam). Ott a kilépéseket is tárgyaljátok?

Válaszodat, válaszaitokat előre is köszönöm!!

Idézet:
P Péter forexegyetem eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
SZia,

Én már annak is örülök, és szerintem igazi eredménynek számít, ha páran ide leírjuk hogy mennyire fontos a tradenapló, a mentálisnapló, és ezt megismétlik velem együtt tapasztalt rókák, és ennek kapcsán végre néhányan komolyan veszik a naplózást.
Ha csak 1 embernek ettől sikeresebbek lesznek a tradjei, már megérte időt fordítani erre a fórumra.

"Találati arány"

Azért azt ne feledd hogy az általam használt stratégiában soha nincs céláras lezárás! Csak stoppal zárok pozíciót, már több mint 3 éve.
ERGÓ az 50%-os szint éppen ezért számít jónak, sőt célnak az első időben.
Teljesen egyértelmű hogy kevés számú tradeben a TA kevesebb lesz mint 50%, ez teljesen biztos.

Tudod hogy látom ezt a hallgatóimnál?
Először 30/70 a nyerő/vesztő, aztán ez folyamatosan növekszik, amíg eléri az 50/50-et.