Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Brókercégek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2011-05-29, 09:02   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
fengou a hírnévhez vezető út elején jár.
Question Hol nyissak tőzsdezsámlát?

Hol lehet a legolcsóbban nyitni tőzsdeszámlát és hol lehet a legkisebb egységekkel kereskedni (deviza, olaj ,arany)?
Magyar cégek, érdekelnek kezdő vagyok.
Tanulom a dolgot és nem szeretnék nagy összegekkel kezdeni...
Köszi!
fengou nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2011-06-16, 08:41   #2 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 5
Bums a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

szia...

szerintem attól függ, hogy miylen platformhoz vagy hozzászokva...
A nagyok metatradert használnak, véleményem szerint az elemzésekhez ez a legjobb...
számlanyitással kapcsolatban, azt hiszem az xtb-nél nincs számlanyitási díj, sem számlavezetési díj és ők is metatradert használnak...
múltkor telefonáltam nekik a demó szlám miatt és jófejek, segítettek, nem hajtottak el, mert demós vagyok...nekem ez szimpatikus, a sráccal, aki megadta a mobil számát, bármikor beszélhetek...
remélem tudtam segíteni
Bums nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések
Régi 2011-06-16, 12:12   #3 (permalink)
Szenior tag

sidius logója

Hely: Pillanatnyilag Magyarország.
Összes hozzászólás: 1.530
Hírnév szint: 11
sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.sidius elindult a hírnévhez vezető úton.
Alapbeállítás

Idézet:
fengou eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése