Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Brókercégek


Szavazás eredménye: Ki jonne el szívesen egy ingyenes eloadásra az alábbi helyszínek kozul?
Budapest 7 53,85%
Debrecen 0 0%
Szeged 0 0%
Miskolc 3 23,08%
Pécs 0 0%
Gyor 0 0%
Nyíregyháza 1 7,69%
Kecskemét 2 15,38%
Szolnok 0 0%
Sopron 0 0%
Szavazók: 13. Ezen a szavazáson nem szavazhatsz

Válaszol
 
LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2018-01-22, 19:07   #11501 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 15-04-02
Összes hozzászólás: 105
Hírnév szint: 3
Füles a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás A Fogyasztóvédelmi Ügynökség igazgatója határozatot hoz az IronFX Global Ltd ellen

nem tudom, következménye lesz e....


http://www.consumer.gov.cy/mcit/cyco...B?OpenDocument
Füles nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-01-25, 13:52   #11502 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 18-01-25
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
mokamarci a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Sziasztok!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, mert nem sok esélyt láttam konkrét lépésekre, viszont gps2 lépése után elindultam a FO irányába, ahonnan most jött levél, ami nem túl bíztató számomra...

Idézet:
Dear,

We have reviewed your complaint application and we would like to inform you that your case cannot be examined any further by our office for the following reasons:

· Your problem / withdrawal request was submitted on the 15/04/15 and your complaint to the financial business was submitted on the 10/10/17.

According to “The Law Relating to the Establishment and Operation of a Single Agency for the Out of Court Settlement of Disputes of Financial Nature (Financial Ombudsman)”, Part VI, article 11 (1) “A consumer who has a complaint against a financial undertaking, may submit the complaint in writing to the financial undertaking within a period of fifteen months (15) from the date he became aware or reasonably ought to have become aware of what in his opinion constitutes a harmful action or omission of the financial undertaking or of the fact that he had a basis for the submission of a complaint”.

· Also your complaint application was submitted on the 11/07/17 incomplete and was completed on the 10/10/17. As per “The Law Relating to the Establishment and Operation of a Single Agency for the Out of Court Settlement of Disputes of Financial Nature (Financial Ombudsman)”, Part VI 9 (3) (c) the Financial Ombudsman does not undertake the examination of a complaint, which is submitted to the Financial Ombudsman after twenty-two months (22), from the date on which the consumer became aware, or ought reasonably according to the opinion of the Financial Ombudsman to have become aware of the harmful action or omission of the financial undertaking or of the fact that he had a basis for the submission of a complaint.

In your case the problem occurred over 29 months prior to the submission of your complaint to our office.

Based on the above legislation the Financial Ombudsman Office does not have jurisdiction to examine your case and is terminated.

The official termination will be submitted to you in due time.

Best regards,

Anthousa Papacharalambous

Administrative Assistant

Financial Ombudsman Office

Tel: 00357 22 848 925

Fax: 00357 22 660 118

Email: apapacharalambous@financialombudsman.gov.cy
Előzmények: a számlámról 2014 áprilisában indítottam visszautalást, amiből a befizetett tőkét visszakaptam, ilyen szempontból nem lehet(ne) sok problémám, viszont a profit a befizetett tőke többszöröse, ami természetesen mindig jól jönne, most meg pláne

Kérdésem: van-e valami olyan jogi út, ahol többen vannak, és esetleg még be lehet szállni?
mokamarci nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések
Régi 2018-01-25, 15:35   #11503 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 17-03-06
Összes hozzászólás: 231
Hírnév szint: 1
independence már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.independence már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.
Alapbeállítás

Idézet:
mokamarci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Sziasztok!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, mert nem sok esélyt láttam konkrét lépésekre, viszont gps2 lépése után elindultam a FO irányába, ahonnan most jött levél, ami nem túl bíztató számomra...



Előzmények: a számlámról 2014 áprilisában indítottam visszautalást, amiből a befizetett tőkét visszakaptam, ilyen szempontból nem lehet(ne) sok problémám, viszont a profit a befizetett tőke többszöröse, ami természetesen mindig jól jönne, most meg pláne

Kérdésem: van-e valami olyan jogi út, ahol többen vannak, és esetleg még be lehet szállni?


Szia,
3 hsz-vel előtted "Siena” ezzel foglalkozik. Talán tud segíteni.
independence nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-01, 09:20   #11504 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 15-04-02
Összes hozzászólás: 105
Hírnév szint: 3
Füles a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Lassan 2 éve van az ügyem az Ombudsmannál. Rájuk írtam, mi is van az üggyel. Azt válaszolták, még vizsgálat alatt a sok panasz miatt. Na persze.....
Füles nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-06, 11:11   #11505 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 18-02-06
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
Gabor2 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Kapott valaki e-mailt mostanában egy "Istvántól"?

"Kedves !

Ironfx károsultakat keresünk fel egy lehetőségel önzetlen alapon hiszen mi is szeretnénk látni a pénzünket.
Van egy Nagyobb nemzetközi politikai kapcsolatokkal rendelkező csoport, akiknek bent ragadt a pénze az Ironban anno
Valamilyen úton módon találtak egy csatornát az Ironfx valós orosz tulajdonosi Gárdájához
Erős ráhatást tudtak gyakorolni
Péntekig van határidő mert este 19:00 indul a gépe is viszi ki első körben a címlistákat.
ügyfél dolga:
1.) Client portálba be kell menjen: áttekintésbe kattintva jól láthatónak kell lennie verified a státusz ERRŐL AZONNALI MONITOR FOTÓ.
2. Transaction history: be kell menjen deposit withdraw:
pl 2015 .10.05 Inprocess hogy a lekérés nincs teljesítve: Illetve az összes odalat ki fotózni akár hányszor lehívást kezdeményezett volna az ügyfél 1-2-3-4 oldalakat is célszerű.
3.) Az MT4 be be kell menjena teljes számla adatról is monitor fotó brókerszála szám szerver minden legyen jól látható / PLUSZ : EGY RÉSZLETES SZÁMLATÖRTÉNETET IS CSATOLJON BE AZ MT4 RŐL ÉRTELEM SZERŰEN.
4.) Ezek az adatok szükségesek és mindenki erre az e-mailcímre csatolja be : ...

elméletileg így 60% kifizetik a bent maradt összegeknek, előre semmit nem kérnek de nyilván garancia sincs semmire.

ez egy szűk kör számára nyílt lehetőség kérem bizalmasan kezelését, forumokon kozosségi médiában nem terjeszthető természetesen barát ismerős tovább ajánlása lehetséges

Válaszát várva
István"

Ez lehet, hogy már a sokadik ilyen e-mail, de gondoltam megosztom.
Gabor2 nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-16, 13:54   #11506 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 16-01-20
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0
Mákvirág a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Idézet:
Siena eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Mivel pont a mai napon tettem lépéseket - aminek már 2015-ben is volt eredménye, felajánlottam, hogy akik kaptak már ombudsmani végzést és a fizetési kötelezettséget még nem teljesítette az IronFx, illetve maga a végzés is elfogadhatatlan, mert a kiutalt tőkeösszeget sem fedezi, írjanak nekem és a saját ügymenetemhez hozzácsatolom.
Ennél többet pillanatnyilag nem tudok tenni, mert az ügy sikerességét befolyásolná, ha kiírnám ide a jelenlegi helyzetet.

5000 magyar járt pórul az IronFx ügyfeleként, és jó, ha 200 tett bejelentést az MNB-nél, arról már nem beszélve, hogy vajon, hány ember vette a fáradtságot, hogy végigcsinálja a ciprusi ombudsmani eljárást.

Kizárólag azok keressenek meg, akiknek van a kezükben már ombudsmani végzés. Itt van jogalapja az embernek további intézkedések megtételére, amiknek várhatóan pozitív kimenetele lesz, ellenkező esetben nincs!
Én is megkaptam a levelet az Ombudsmantól, amiben formai okokra hivatkozva egyszerűen lerúgott (IronFX nem kapta meg a hivatalos reklamációmat, illetve kifutottam a 15 hónapból)
Én 2016 óta próbálom kivenni a saját tőkémet, profitról szó sincs. IronFX feketelistára tett, bármelyik e-mail címükre írok bármit, semmit nem válaszolnak. (közben más e-mail címemet naponta bombázzák az új ajánlatokkal!
Tényleg az a helyzet, hogy mindannyian, akiknek van ilyen Ombudsman-i elutasítása, össze kéne fognunk, és együtt próbálni valamit. Végülis ez volna az egyetlen hivatalos út, de láthatóan ez is blokkolt.
Mákvirág nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-16, 15:24   #11507 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-03-05
Összes hozzászólás: 11
Hírnév szint: 3
fxshanky a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Lassan eltelt 2 év, és én sem kaptam semmi választ a panaszomról ezidáig az Ombudsmatól. Írtam nekik, azt a választ kaptam, hogy vizsgálat alatt van még, amint meglesz értesíteni fognak.
fxshanky nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-16, 18:33   #11508 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 15-04-02
Összes hozzászólás: 105
Hírnév szint: 3
Füles a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Idézet:
fxshanky eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Lassan eltelt 2 év, és én sem kaptam semmi választ a panaszomról ezidáig az Ombudsmatól. Írtam nekik, azt a választ kaptam, hogy vizsgálat alatt van még, amint meglesz értesíteni fognak.
Szintén zenész. Viszont erre föl kaptam az UK-s Ombudsmantól levelet, hogy tegyem meg a panaszom. Na de abból a határidőből rég kicsúsztam. Az Iron anno a ciprusi ombudsmant adta meg mint panasz lehetőség.

Más is kapott a UK-s Ombudszmantól levelet?
Füles nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2018-02-16, 19:01   #11509 (permalink)
Szenior tag
 
_pda_ logója
 
Csatlakozott: 11-02-06
Összes hozzászólás: 1.274
Hírnév szint: 9
_pda_ elindult a hírnévhez vezető úton._pda_ elindult a hírnévhez vezető úton._pda_ elindult a hírnévhez vezető úton._pda_ elindult a hírnévhez vezető úton._pda_ elindult a hírnévhez vezető úton.
Alapbeállítás

Idézet:
Füles eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Szintén zenész. Viszont erre föl kaptam az UK-s Ombudsmantól levelet, hogy tegyem meg a panaszom. Na de abból a határidőből rég kicsúsztam. Az Iron anno a ciprusi ombudsmant adta meg mint panasz lehetőség.

Más is kapott a UK-s Ombudszmantól levelet?
Szia,
végül is mi lenne a helyes menetrend, illetve mi számít a folyamat megkezdésének?
Amikor beadtam a kiutalási igényemet az Iron client portalon?
Azt mondjuk törölni is tudom, és újra beadni, eddig mást nem tettem, levelet nem írtam sehová, nekik sem.
_pda_ nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi Tegnap, 14:13   #11510 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 18-02-21
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
Caruso77 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Sajnos a cég időhúzás céljából kitalált egy új panaszbenyújtó felületet, amit 2016-ra visszadátumoztak, azt a látszatot keltve, hogy az ügyfelek nem megfelelően jártak el és nem a megfelelő platformon nyújtottak be panaszt. Erre való hivatkozással kaptam az Ombudsmani hivataltól a benyújtott panaszomra egy válaszlevelet, hogy a megfelelő panaszbenyújtásom után az brókercégtől kapott hivatkozási számmal forduljak hozzájuk. Ekkor ismét elhúzzák 3 hónapig majd az időt és akkor fogok a 15 hónapos határidőből kifutni.
A kérdésem, hogy van-e valakinél lementve a cég weboldalának tartalma. Mert erre lehetne hivatkozni, hogy szándékosan találták ki ezt az új panaszbenyújtó platformot, hogy az időhúzásra játszva az elévülési időt elérve bújhassanak ki a felelősség alól. Ezzel a húzással is egyértelmű, hogy ettől a hivataltól ügyfélként várni sokat nem lehet.
Esetleg lenne értelme annak, hogy a pénzkivételt megszüntetni az eljárást megszüntetni, majd újrakezdeni az egészet? Attól félek, hogy egyszerűen megszüntetik az ügyfél profil felületét és mintha soha nem is léteztünk volna "megoldják" a kérdést.
Caruso77 nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi Tegnap, 15:37   #11511 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 17-02-03
Összes hozzászólás: 119
Hírnév szint: 2
gtome a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Idézet:
Caruso77 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Sajnos a cég időhúzás céljából kitalált egy új panaszbenyújtó felületet, amit 2016-ra visszadátumoztak, azt a látszatot keltve, hogy az ügyfelek nem megfelelően jártak el és nem a megfelelő platformon nyújtottak be panaszt. Erre való hivatkozással kaptam az Ombudsmani hivataltól a benyújtott panaszomra egy válaszlevelet, hogy a megfelelő panaszbenyújtásom után az brókercégtől kapott hivatkozási számmal forduljak hozzájuk. Ekkor ismét elhúzzák 3 hónapig majd az időt és akkor fogok a 15 hónapos határidőből kifutni.
A kérdésem, hogy van-e valakinél lementve a cég weboldalának tartalma. Mert erre lehetne hivatkozni, hogy szándékosan találták ki ezt az új panaszbenyújtó platformot, hogy az időhúzásra játszva az elévülési időt elérve bújhassanak ki a felelősség alól. Ezzel a húzással is egyértelmű, hogy ettől a hivataltól ügyfélként várni sokat nem lehet.
Esetleg lenne értelme annak, hogy a pénzkivételt megszüntetni az eljárást megszüntetni, majd újrakezdeni az egészet? Attól félek, hogy egyszerűen megszüntetik az ügyfél profil felületét és mintha soha nem is léteztünk volna "megoldják" a kérdést.
Próbáld meg ezt:

http://archive.org/web/

Különböző időpontokban elment bizonyos oldalakat.
__________________
Nem bízom én senkiben, aki többet keres nálam.
gtome nem elérhető   Válaszol idézettel
Válaszol

Címkék
brókercég, FOREX, IronFX

« Binatex | - »


Jelenlévő aktív tagok böngészik ezt a témát: 4 (0 tag és 4 látogató)
 
Téma eszközök
Megjelenítési módok

Hozzászólás szabályai
nem indíthatsz új témát
nem válaszolhatsz
nem csatolhatsz
nem javíthatsz hozzászólást

BB code is bekapcsolva
Pofik bekapcsolva
Az [IMG] kód bekapcsolva
A HTML kód kikapcsolva
Trackbacks are bekapcsolva
Pingbacks are bekapcsolva
Refbacks are bekapcsolva



A pontos idő 19:24 , a GMT +1 időzóna szerint.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.