Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Kezdőknek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2016-07-03, 01:59   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
Qeri a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Hosszú távú, nem day-trade "játékra" milyen számlatípust érdemes?

Elhatároztam, hogy tartalékom tőzsdére viszem, azonban sokakkal ellentétben nem tőkeáttétellel szeretnék dolgozni (vagy ha igen, minimálissal). Kezdő vagyok még e téren.

Konkrétan, jelenleg olajat vennék, mert számítok rá, hogy még megindul majd felfele. Azonban lehet több idő kell, így hónapokra, akár évre is tartanám a részvényt. FxPro-t válaszottam ki erre

Kérdéseim:

1) milyen számlatípust érdemes erre kiválasztanom?
2) általában milyen költségei vannak, ha hosszú időre van bent a pénzem (számlavezetés havi vagy évi díja van-e, kell-e fizetni a pozíció megtartásáért stb.)?

3) más jellegű kérdés: hogyan tudhatom, hogy mennyi részvény forog? Nem csupán az ár érdekel, hanem a tranzakciók mértéke és ha lehet az is, többnyire honnan adnak/vesznek, ez valamilyen módon lekövethető?

Előre is köszönöm!
Qeri nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2016-07-03, 02:38   #2 (permalink)
Szenior tag

kockasseggu logója

Összes hozzászólás: 1.699
Hírnév szint: 6
kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.kockasseggu elindult a hírnévhez vezető úton.
Alapbeállítás

Idézet:
Qeri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Elhatároztam, hogy tartalékom tőzsdére viszem, azonban sokakkal ellentétben nem tőkeáttétellel szeretnék dolgozni (vagy ha igen, minimálissal). Kezdő vagyok még e téren.