Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Kezdőknek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2010-08-25, 23:30   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 11
Hírnév szint: 8
Desault a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Vételi, Eladási jelek?!

Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hol találok, vagy honnan tudnám megtanulni, azokat az alakzatokat (jeleket), amelyek vételre illetve eladásra inthetnek minket?
Desault nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2010-08-26, 00:23   #2 (permalink)
Új tag

Alapbeállítás

Szval az van, hogy kezdő vagyok még, naggyából értem a devizapiacot, de van 1-2 dolog amit még megkellene tanulnom. Itt a jelekkel arra céloztam, hogy duplaalj, meg stb. ti biztosan tudjátok! Ha vkinek lenne rá ideje, töltene fel mondjuk pár képet ezekről a jelekről, és el is magyarázná őket?!
Előre is köszönöm!
Hirdetések
Régi 2010-08-26, 03:10   #3 (permalink)
Szenior tag

Pekka logója

Hely: Budapest
Összes hozzászólás: 353
Pekka a hírnévhez vezető út elején jár.
Üzenetküldés Skype™-on keresztül Pekka részére
Alapbeállítás

Idézet:
Desault eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Szval az van, hogy kezdő vagyok még, naggyából értem a devizapiacot, de van 1-2 dolog amit még megkellene tanulnom. Itt a jelekkel arra céloztam, hogy duplaalj, meg stb. ti biztosan tudjátok! Ha vkinek lenne rá ideje, töltene fel mondjuk pár képet ezekről a jelekről, és el is magyarázná őket?!
Előre is köszönöm!
Szia,

http://www.forexhunter.hu/index.php/...mzesitechinkak

itt pl jól le van írva sokminden
Pekka nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2010-08-26, 08:43   #4 (permalink)
Gio
Szenior tag

Gio logója

Hely: Ausztria
Összes hozzászólás: 466
Hírnév szint: 9
Gio már nem kispályás.Gio már nem kispályás.Gio már nem kispályás.
Alapbeállítás

Idézet:
Előre is köszönöm!