Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Kezdőknek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2010-08-31, 17:38   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
McKlay a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Kezdés!

Sziasztok!
Kezdő vagyok, most ismerkedem atőzsdével, és arra lennék kíváncsi hogy mit kell megtanulnom? Hogyan kezdjem az egészet? Mi az első lépés? Hol tudom megtanulni az alapokat, elemezni tanulni, milyen idősíkon lenne érdemes kezdeni?! Egyszóval mindent tudni szeretnék ami kell ahhoz, hogy ne vérezzek el ezen a világméretű csatamezőn. Ha tudtok küldjetek képeket elemzésekről, mindent amit csak lehet.

Üdv.: Ricsi!
McKlay nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2010-09-01, 07:43   #2 (permalink)
Szenior tag

Porter logója

Hely: Luzern
Összes hozzászólás: 135
Hírnév szint: 8
Porter már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.Porter már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.Porter már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.
Alapbeállítás

Idézet:
McKlay eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Sziasztok!
Kezdő vagyok, most ismerkedem atőzsdével, és arra lennék kíváncsi hogy mit kell megtanulnom? Hogyan kezdjem az egészet? Mi az első lépés? Hol tudom megtanulni az alapokat, elemezni tanulni, milyen idősíkon lenne érdemes kezdeni?! Egyszóval mindent tudni szeretnék ami kell ahhoz, hogy ne vérezzek el ezen a világméretű csatamezőn. Ha tudtok küldjetek képeket elemzésekről, mindent amit csak lehet.

Üdv.: Ricsi!
Szia.
Szerencsed van, minden kerdesedre megtalalod a valaszt itt a forumon belul. Olvasd vegig a kezdoknek nyitott topikokat. Ha vegeztel vele szerintem a kerdeseid nagy reszere megtalalod a valaszt.
Porter nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések
Régi 2011-08-09, 23:11   #3 (permalink)
Kitiltott

Összes hozzászólás: 157
Alapbeállítás

Sziasztok!

Kezdésnek ajánlom ezt az oldalt: 100$ ingyen kezdő bónusz!!!