Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Kezdőknek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2011-09-26, 06:17   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 4
Hírnév szint: 0
Ekstone a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Buy and hold, hogyan?

Sziasztok,

kezdő vagyok a témában.
Szemezgetek az OTP-vel, szeretnék beszállni, viszont nem tudom hogyan is kellene.

Alapból nem szeretnék kereskedni (bár még ez is lehet később) és TBSZ-ben gondolkodom.

Kérdés, hogy hol érdemes TBSZ számlát nyitnom, illetve ha majd elér az OTP egy olyan szintre ahol realizálom a nyereséget, akkor mit tudok kezdeni a TBSZ számlán ha nem akarok napi szinten kereskedni (valami kamatozó terméket lehet-e venni?). Vételnél az hülyeség, hogy kis adagokban veszek, ahogy mozog lefelé a részvény? Ha pedig felmegy ideiglenesen akkor eladom a legutóbb megvett pakott és majd újra beszállok mikor megint lement?

Tudom rookie kérdések, de csak egy hosszútávú befektetésnek szánom az OTP részvény vásárlást, és keresem a megvalósítás legjobb módját.

Előre is thx a helpekért!
Ekstone nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2011-09-26, 09:48   #2 (permalink)
Tag

Összes hozzászólás: 82
Hírnév szint: 8
Mag28 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Egy olyan brókercéget választanék a helyedben, ahol alacsony a havi díj, vagy még inkább nincs. Ha csak annyit szeretnél, mint amit leírtál a Random Capital pont elég lesz.

Ha realizálod a nyereséget, azaz idővel eladod a részvényeid, akkor felmerül mennyi idő után történt mindez. 5 évig ugye érdemes tartani, hogy ne adózz utána.
Addig vehetsz más részvényt, vagy valami állampapírt, de ennek érdemes brókercégnél utána kérdezni. Elvileg van mindenhol.

Arra mindenképp figyelj, hogy a TBSZ-re csak a nyitás évében tehetsz pénzt. Következő évben már új TBSZ-t kell nyitnod.

Buy and Hold lassan szerintem is időszerű, bár többen majd biztos más véleményen lesznek.
Mag28 nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések