Tőzsde Fórum  

Vissza   Tőzsde Fórum > Tőzsdéről általában > Kezdőknek

Válaszol

LinkBack Téma eszközök Megjelenítési módok
Régi 2011-12-09, 10:31   #1 (permalink)
Új tag

Összes hozzászólás: 3
Hírnév szint: 0
billybabbit a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Kezdés nulláról

Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket kérem.
Teljesen kezdő vagyok, sőt nem is nevezném magam kezdőnek, egyáltalán nem ismerem a tőzsdét. Sem az alapfogalmakat, sem a programokat, semmit.
Olvasom a fórum kezdőknek rovatait és mintha kínaiul beszélnének. Itt még a legkezdőbb is magasan képzett hozzám képest.
Nagyon érdekel, és tudom, hogy több év tanulás mire belevághatok, de hogy kezdjem a tanulást?
Próbálok a google-ben keresgélni, de mivel nem ismerem még az alap fogalmakat/szavakat sem, nem tudom, hogy tegyem fel a kérdéseimet...

Amiben a segítségeteket kérem, hogy ajánljatok könyveket, küldjetek linkeket ahol megtanulhatom a legalapabb alapokat.

(amiket én találok kezdőknek ajánlott dolgokat, olyan mintha a közepébe csöppennék....)
billybabbit nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2011-12-09, 11:48   #2 (permalink)
Szenior tag

nemecsek logója

Hely: UK
Összes hozzászólás: 133
Hírnév szint: 7
nemecsek már nem kispályás.nemecsek már nem kispályás.nemecsek már nem kispályás.
Alapbeállítás

Szia babbit!

Kereskedes de hogyan
Egy szavazat a google-re, és szvsz jobban jársz, ha magad nézel utána a dolgoknak, a türelem, elszántság meglátod fontos tényező.
nemecsek nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések
Régi 2011-12-09, 12:28   #3 (permalink)
Tag

Hely: Debrecen
Összes hozzászólás: 41
Holi a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Idézet:
billybabbit eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket kérem.
Teljesen kezdő vagyok, sőt nem is nevezném magam kezdőnek, egyáltalán nem ismerem a tőzsdét. Sem az alapfogalmakat, sem a programokat, semmit.