Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Részletes keresés

Collapse

Szavak kizárása

Mire jó: adott szavakat és kifejezéseket zárhatsz ki a keresési eredményből

Hogy kell használni: tőzsde -forex

Mi az eredmény: tőzsdével kapcsolatos találatok, melyek nem kapcsolódnak a forexhez

Több szó használata

Mire jó: Csak olyan találatokat eredményez, melyekben az össze kulcsszó szerepel

Hogy kell használni: tőzsde részvény OR deviza

Mi az eredmény: a tőzsde szó mellett szerepel a részvény vagy a deviza kifejezések is

A népszerű címkék közül is válogathatsz.

Keresés

Collapse

• AndorMentor
    andormentor.eu
    AndorMentor által
    AZ ANDORMENTOR CSAPAT, ELKÖTELEZETTEN ÉS SZENVEDÉLYESEN VÁLLALJA,

• HOGY BÁRKIT MEGTANÍT A PÉNZPIACOK ÉS A KERESKEDÉSI FELÜLETEK TUDATOS HASZNÁLATÁRA
    • A
    ...
    2019-10-09, 10:40
  • McKlay
    Kezdés!
    McKlay által
    Sziasztok!
    Kezdő vagyok, most ismerkedem atőzsdével, és arra lennék kíváncsi hogy mit kell megtanulnom? Hogyan kezdjem az egészet? Mi...
    2010-08-31, 16:38
  • Desault
    Technikai elemzés
    Desault által
    Szóval az a helyzet, hogy technikai elemzést szeretnék megtanulni, de idáig nem találtam értelmes segítséget neten, és hátha ti tudnátok esetleg...
    2010-08-31, 01:54
  • Desault
    Vételi, Eladási jelek?!
    Desault által
    Sziasztok!
    Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hol találok, vagy honnan tudnám megtanulni, azokat az alakzatokat (jeleket), amelyek...
    2010-08-25, 23:30
  • jimmy
    most kezdek tözsdézni
    jimmy által
    Sziasztok én is most kezdek el tőzsdézni szeretnék tanácsokat kérni hogy hogy tudok legtöbb nyereséget termelni
    abban kérném a tanácsokat...
    2010-08-04, 21:48
  • butcher
    Csináld, vagy ne csináld.......
    butcher által
    Kedves fórumtársak. Eddig willow voltam, az ártatlan. De willow mostantól alszik. Ki tudja meddig. Most butcher lettem a mészáros. Aki két éles...