Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Befektetek az egészségembe!

Collapse
X
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Etna
    új témát indított: Befektetek az egészségembe!

    Befektetek az egészségembe!

    Na akkor itt már remélhetőleg nem lesz OFF a téma, a nagyon sok NON-OFF érdekfeszítő, értékes és fontos poszt mellett.
    -----------------------------------------------------------

    Fektess az egészségedbe, kicsit talán triviális és közhely szagú, de ha belegondolunk valóban egészség nélkül szinte semmiben nem tudunk kiteljesedni. Mindenki tapasztalta már, hogy amikor nagyon beteg, akkor semmi mást nem kíván, csak, hogy újra egészséges legyen, nem fájjon semmije, újra futkározhasson, sportolhasson, és egyáltalán élvezhesse az életet. Ha választania kellene ilyenkor, a million dollarok helyett a jó közérzetét választaná. Aki befektet az stresszes, könnyebben megbetegszik, rövidebb ideig él. Ez tény, persze ez függ a kockázat mértékétől. Kimutatott dolog, hogy orvosok mellett a pénzügyi területen tevékenykedők számíthatnak viszonylag korai halálozásra. Az egyik legfontosabb a kellő mértékű és minőségű alvás. Rengeteg ember alvászavarral küzd. A kevés mozgás, és a hajnalig tartó monitor bámulás csak rontja ezt. A cél az enne, hogy egy rendszert fejlesszen ki az ember, egy napi rutint, amikor x órát követően már nem kapcsol be tabletet, laptopot semmit. Egyik leggazdagabb ember gyerekeinek kimondottan megtiltja este x órától ezek használatát, és erre neveli őket. Valamint esti olvasásra, ami kikapcsol. Továbbá az elmaradhatatlan mozgásra. Az egész napos ülő életmódra ma már azt mondják, hogy a modern kor cigarettája. Vannak akik már kidobták a kényelmes bőr vezetői széküket, és helyett állva dolgoznak a gépen. Van aki hason fekve, de olyan is akad, aki hanyatt fekve, speciális laptop vázzal végzi a gépen a munkáját. Ha van hasznos linked, videód olyan dolgokról, amik javítják az egészséged, állóképességed, ezáltal javítják a teljesítményt minden téren, itt megoszthatod. Kialvatlanság sorra hozza a bukókat, és ami még rosszabb, a kialvatlan elme hajlamos a bosszú tradingre, ami idővel egyenes útja a számla nullázásnak.

  • Etna
    válaszolt
    Tipp: Dimmelhető 3-4000 Kelvines fényforrás a hálóba, folyamatos gyengülő fénnyel. Akkorát pocoltam, mint az állat.

    Próbáljátok ki!

    Szólj hozzá::


  • David Chateau
    válaszolt
    Na, igen, jól tetted Állva jobb.

    Trédelésben az a legeslegnehezebb, hogy megtaláljuk a nekünk való életvitelt a piacokkal. Hiába van működő rendszeres, profi elemzői készséged, lekereskedni teljesen más. Sokáig itt ragadnak le az emberek. Daytrade-nek is megvannak az előnyei, swingnek is. Daytrade-ben sok ülés, swingtrade-ben éjszakai körömrágás a hátrány. Igazából az egész trédelés arról szól, hogy tudunk együttélni a piacokkal, egy alkalmazkodás mind stratégia, mind testtartás szintjén

    Szólj hozzá::


  • Etna
    válaszolt
    Én is állva nyomom amikor tradelek, már hetek óta. 1 hét alatt olyan változás állt be, hogy csak néztem. A hátfájás gyakorlatilag megszűnt. És még ott van,a amikor benyitsz egy longot, Put vagy Call-t, na akkor én nekiállok tök mást csinálni, mondjuk egyéb munkát, vagy épp edzeni. Szerintem aki befeszülve végig bámul egy több órás oldalazást, az idővel egyenes útja a tepsinek. Vegyetek egy pulzusmérő órát, de a legolcsóbb az ujjatok, tradeben bámulod órákig a tikitakit, tuti nem lesz 60 a pulzusod , legyél tized százalékkal akár benne. Jobb nyomni a fekvőtámaszt vagy futni közben. Nekem legalábbis nem az a célom, hogy kinyírjam magam. Egy szakember tanácsolta továbbá az óránkénti 8 perces szellőztetést, bemérte műszerrel a levegő minőségét, nála ez vált be.

    Szólj hozzá::


  • David Chateau
    válaszolt
    Mozgás fontos, meg az agytorna is. Én főleg hétvégente szoktam agyamat tornáztatni, de hétköznap is pl nyelvtanulással.

    Mozgás meg lehet minél többfélébb, annál jobb, úgyis hobbi a lényeg.

    Lelki gondok meg nagyon egyediek, arra szerintem magunknak kell megtalálni a gyógymódokat. Néha egészen primitív dolgok is működhetnek.

    Trédeléstől függetlenül kellene mozogni pl, de épp azért trédeljünk, hogy ne kelljen 8 órát bent cumizni valamelyik irodában görnyedve, gerincet tönkretéve pl. ahogy a videó is mutatta.

    Irodánkban egyik srác állva trédel, nagyon komoly. Bár ez az irodai munka nem 'olyan' alapból.

    Szólj hozzá::


  • Etna
    válaszolt
    Én a sportot kezdtem nyomni ezerrel, amit írtam, hogy a fizikai kifáradás is kell, de ezt a doki is mondta. Meg az általad említett lelki nyugalom, biztos hétköznapok, na ez ami biztos okozhatta részben, vagy ennek a hiánya. Az agyam meg mindig is olyan volt, hogy nem tud leállni, mindig tervez, gondolkodik. Ezért hátrány, ha sok mindent csinál az ember, vagy sok dologba vág bele, amik ráadásul nehezek is. A gerinces videot is azért tettem be, mert észre sem veszi az ember, hogy mennyi időt képes görnyedten, befeszülve meredni a monitor előtt. Például a hátfájás is okozhat nehéz alvást.

    Szólj hozzá::


  • David Chateau
    válaszolt
    Jó topik

    Vannak itt sokat látott rókák, akik évtizedes tapasztalatukat megoszthatnák

    Szólj hozzá::


  • Etna
    válaszolt
    Ezek elég hasznosak voltak nekem a mai napig:

    https://www.youtube.com/watch?v=kdPs24BUhrk

    https://www.youtube.com/watch?v=kIj_cRCc3zE

    Érdemes megnézni a többi videót is.

    Szólj hozzá::

Working...
X