Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Deviza társalgó

Collapse
X

• Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

• Deviza társalgó

Sziasztok!

Mivel még kezdő vagyok és sajnos a környezetben nincs túl sok olyan ember, akit érdekelnének a piacok, ezért gondoltam néhányotokkal ha úgy van, akkor szívesen elbeszélgetnék a témáról élőben. Nem kell sok mindenre gondolni, egyszerűen csak kíváncsi lennék személyesen a véleményekre, hogy kinek milyen tapasztalata vagy észrevétele van és hogy mik azok a buktatók vagy tévhitek, amik hátráltatták a piac megismerése során és persze amit úgy gondol megosztana másokkal is, mondjuk velem. Persze tudom sokatok elfoglalt és nem biztos hogy kedve lenne egy nem profi(!) traderrel beszélgetni, de én látok a magam részéről ebben némi potenciált.

Fizetségnek nem 20-as bankókat gondoltam én inkább 1 kávé vagy sör felé hajlok.

Remélem, azért néhányan megkerestek és szakítotok időt rám.
    (elsősorban Budapestiek keressenek)

A sör jól hangzik

Hozzászólás

TMforex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sziasztok!

Mivel még kezdő vagyok és sajnos a környezetben nincs túl sok olyan ember, akit érdekelnének a piacok, ezért gondoltam néhányotokkal ha úgy van, akkor szívesen elbeszélgetnék a témáról élőben. Nem kell sok mindenre gondolni, egyszerűen csak kíváncsi lennék személyesen a véleményekre, hogy kinek milyen tapasztalata vagy észrevétele van és hogy mik azok a buktatók vagy tévhitek, amik hátráltatták a piac megismerése során és persze amit úgy gondol megosztana másokkal is, mondjuk velem. Persze tudom sokatok elfoglalt és nem biztos hogy kedve lenne egy nem profi(!) traderrel beszélgetni, de én látok a magam részéről ebben némi potenciált.

Fizetségnek nem 20-as bankókat gondoltam én inkább 1 kávé vagy sör felé hajlok.

Remélem, azért néhányan megkerestek és szakítotok időt rám.
      (elsősorban Budapestiek keressenek)
      Trader's Night

Hozzászólás