Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Marketing manipuláció a pénzpiacon

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • #16
    Összességében elmondható: nincs könnyű pénz, csak saját éles látás, mert végső soron: "kutyák harca ez, egy konc felett"

    Szép összegzés GP, caveat emptor...

    Hozzászólás


    • #17
      Örömömre szolgal, hogy ilyen jol körülirtatok, hogyan lehet az emberek zsebeböl kihuzni a penzt ! Sajnos Mo.-n meg a kormany is ezeknek a csaloknak a malmara hajtja a vizet az elszegenyitessel ( uj vagyonelosztas kellene es a csalokat bitora huzni ).Keleten szerintem sokkal jobban müködik a pszicho csapdaja, mert nagy a szegenyseg es a hozzanemertes.Ezert terjeszkednek a kezdö brokerek keleten, mert ott kaszalhatnak Misi ne foglalkozz az egyetlen tamadoddal

      Hozzászólás


      • #18
        Néhány gondolat a muti level marketingről…

        Ismert előnyei és hátrányai mellett régebben én is jónak tartottam, mert
        - képes gyorsan nagy tömegeket mozgatni (ezért működik ilyen elven a maffia (pl. Triádok), egyes állami szervek, politikai szerveződések… is)
        - s mivel alapesetben a termék közvetlenül a gyártótól a fogyasztóhoz jut különösebb reklám és egyéb költségek nélkül, így sokkal olcsóbb lehetne, mint az azonos minőségű kiskereskedelmi áru.

        De sajnos ez utóbbi általában nem igaz. A legtöbb mlm cég túlárazza a terméket, mert csak így tud sok pénzt visszaosztani a hálózatban, ill. egyéb költségekre (vonzó bónuszok, prémiumok, exkluzív PR és sales anyagok, oktatás, stb.) fordítani.

        Különösen csalás gyanús, piramis értékesítésre, Ponzi-sémára utal a dolog, ha
        - nincs szakmai elvárás a belépő munkatárs fele
        - nagy összegű belépési díjat kérnek (és elsősorban ebből fizetnek jutalékot a beléptetőnek)
        - van éves/havi tagsági díj
        - nincs egyedi, különleges, használható, mással nem pótolható, piacképes termék
        - a termékből származó haszon kisebb, mint a csatlakozási és egyéb költségek
        - van kötelező vásárlás, raktárra rendelés, de nincs visszavételi kötelezettség
        - nincs komoly szakmai, legfeljebb értékesítési tréning a munkatársaknak
        - nincs írásos szerződés a felek között
        - bizonytalan offshore háttér, nehezen elérhető vezetők,
        - nincsenek engedélyek
        - a cég nem vállal felelősséget az okozott károkért.

        http://hu.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing
        http://hu.wikipedia.org/wiki/Pil%C3%B3taj%C3%A1t%C3%A9k

        A pénzügyi piacokon nagyon sok ügyfélnek okoztak már kárt az mlm-ben működő felkészületlen, jutalékért dolgozó tanácsadók által közvetített megtévesztő, hibás termékek.

        Hozzászólás


        • #19
          ALTERMAN eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          És sajnos ugyanez van a forex,tőzsde oktatások legjavánál.Mondjuk 99%-a.
          Csak ott még hús sincs,csak adnak valamit,amiről azt mondják,hogy hús lesz!
          Van mindenféle mutatvány,az árus ügyesen forgatja a kést a közönségnek,dobálni is tudja a bárdot,még itt ott csont és bőr darabkák is vannak az asztalon,mutatván,itt bizony lehet hús is volt talán,vagy lesz.
          Csak itt öltöny van a hentesen!
          Aztán miután jó sok valamit eladtak jó drágán,akkor megveszik maguknak a friss húst belőle.És sütnek finom pecsenyét!Maguknak.A jobb dumások már külföldön sütik.
          Hátde ebben az esetben a hentes egyben a vadász is, mert a hús nem jön magától, hanem utána kell menni
          A vadászmester meg tudja mutatni, hogy miért jó észak-keleti szélben kimenni, telihold után pár nappal, hogyan kell a sást megkerülni, hogy ne vegyenek észre a libák és hogy kell a kutyát beidomítani, hogy ő se keltesen zajt. Azt is el tudja mondani milyen puskát érdemes használni, hány grammos lőszert érdemes bevetni, hogy kell célozni és ha fúj a szél, akkor a magasság függvényében mennyit kell eléhúzni
          Ha ezt mind meghallgatta a tanonc, akkor mi lehet rá a garancia, hogy nem fog beremegni a keze és nem lövi lábfejen magát, miközben jegesmedvére vár egy nyílvesszővel?

          Az emberek hajlamosak a kreativitásra még saját kárukra is, főleg ha az összekuporgatott kis zsebpénzekükről van szó

          Hozzászólás


          • #20
            GP57 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hátde ebben az esetben a hentes egyben a vadász is, mert a hús nem jön magától, hanem utána kell menni
            A vadászmester meg tudja mutatni, hogy miért jó észak-keleti szélben kimenni, telihold után pár nappal, hogyan kell a sást megkerülni, hogy ne vegyenek észre a libák és hogy kell a kutyát beidomítani, hogy ő se keltesen zajt. Azt is el tudja mondani milyen puskát érdemes használni, hány grammos lőszert érdemes bevetni, hogy kell célozni és ha fúj a szél, akkor a magasság függvényében mennyit kell eléhúzni
            Ha ezt mind meghallgatta a tanonc, akkor mi lehet rá a garancia, hogy nem fog beremegni a keze és nem lövi lábfejen magát, miközben jegesmedvére vár egy nyílvesszővel?

            Az emberek hajlamosak a kreativitásra még saját kárukra is, főleg ha az összekuporgatott kis zsebpénzekükről van szó
            Nem jó a hasonlat!Mert a vadászmester mielőtt elvisz minket vadászni,általában azzal kezdi a napot,hogy elvisz az Ő vadászházába,és díszes trófeákat mutogat nekünk,amiket Ő zsákmányolt vadászkarrierje folyamán!És azt mi mind megcsodálhatjuk.Aztán mindezt követi egy kis élő bemutató a zsákmány elejtéséről.
            Egyszóval van neki:
            -múltja
            -jelene.
            Bizonyíthatóan.
            Enyém a galaxis leggyorsabb hajója!

            Hozzászólás


            • #21
              ALTERMAN eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nem jó a hasonlat!Mert a vadászmester mielőtt elvisz minket vadászni,általában azzal kezdi a napot,hogy elvisz az Ő vadászházába,és díszes trófeákat mutogat nekünk,amiket Ő zsákmányolt vadászkarrierje folyamán!És azt mi mind megcsodálhatjuk.Aztán mindezt követi egy kis élő bemutató a zsákmány elejtéséről.
              Egyszóval van neki:
              -múltja
              -jelene.
              Bizonyíthatóan.

              és mi lesz az inkognitóval?

              Hozzászólás


              • #22
                Ki ismeri a marketing tanmesét a minőségről és mennyiségről?

                Adott egy fodrász, aki 2500-ért vág hajat. A szomszédjába költözik egy másik, aki büszkén reklámozza, hogy nála minden csak 500 ft. Mit csináljon az első? Bezárjon? Legyen veszteséges, és engedjen az árból? Engedjen a minőségből?
                Kiírja inkább az ajtóra: „Itt helyrehozzuk az elrontott 500 forintos frizurákat.”

                Velem is hasonló dolog történik most.

                Alig néhány napja döntöttem úgy, hogy meglévő, egyedi megoldásaim mellé keresek egy vállalható partnert, aki kiegészíti, teljesebbé teszi a kínálatot. MINŐSÉGRE, tisztességre, szakszerűségre törekszem a tájékoztatás során.

                X oktató kollega is szeretne hasznot húzni belőle, de ahelyett, hogy csatlakozna, és annak ellenére, hogy nincs is szakirányú végzettsége, konkurenciának áll: megjelenik a weboldalán, hogy hamarosan Introducing Brokerként Ő is ugyanazt kínálja. Az Ironfx mellett. Noha a két cég sokban hasonló, és mindkettőnek van olyan szolgáltatása, ami teljesen feleslegessé teszi, amit ő egyébként oktat. De ez nem érdekli, a MENNYISÉG, a forgalom fontos: vagy ezt, vagy azt, vagy amazt, de nála vegyék igénybe.

                Persze nem ő az egyetlen szolgáltató, aki így gondolkodik. Még ha meg is osztja a figyelmet, energiát, ha több mindent képvisel. Még ha nem is marad idő másra, pl. tradelésre.

                ÉS vagy VAGY? MINŐSÉG vagy MENNYISÉG?

                Hogyan pozícionáljak: legyek többesügynök? Vagy kiírjam én is, hogy „Itt megpróbáljuk helyrehozni, amit kókler brókerek elrontanak?”

                A fenét. Dehogy pazarolom az időt, energiát marketing-háborúval. Csinálom, amit eddig.
                Információ és nem manipuláció.
                Minőség, tisztesség, szakszerűség.

                Bízom benne, hogy lesz, aki racionálisan felismeri a különbséget.

                Közben meg tradelek. Elvégre ez lenne a legfontosabb a hitelességhez, nem?

                Hozzászólás


                • #23
                  De régen hallottam ezt a három szót, így felsorolva egymás után.
                  minőség,tisztesség,szakszerűség
                  Minden tiszteletem a tiéd.

                  Hozzászólás


                  • #24
                    Szerintem egy személy csak egy brókert képviselhet legálisan, feltéve ha becsengette az évi 50 ezret a regisztrációért.

                    Hozzászólás


                    • #25
                      Zooli Trading Klub eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szerintem egy személy csak egy brókert képviselhet legálisan, feltéve ha becsengette az évi 50 ezret a regisztrációért.
                      Nem egészen. Bár szakmailag, etikailag szerintem is ez a korrekt.

                      Sok IB szerződésben nincs benne a kizárólagosság. Az anyacég is köthet mással szerződést, de az IB is.

                      A legjobb példa erre a forgalom után pénzvisszatérítést (cash back) hirdető vállalkozások. Leszerződnek mindenkivel, mindenkinek ajánlanak mindent, mindenhonnan kapják a jutalékot, amiből visszaadnak az ügyfélnek.

                      Kell mögé szakértelem, személyes támogatás, vagy épp céges kereskedés? Aligha. Nem ez a cél, nem ez az eszköz a pénzszerzéshez.

                      Hozzászólás


                      • #26
                        Nem az IB szerződések, hanem a hatályos magyar törvények alapján gondolom. Én magam nem néztem még pontosan utána, mert eddig nem kellett. Az információ olyan valakitől van, aki szintén weboldalt üzemeltet, és elég szép jutaléka van már havi szinten az ajánlói partnerségből. De csak egy céget ajánlhat, és pénzdíjas regisztrációhoz kötött a szolgáltatás nyújtása.

                        Hozzászólás


                        • #27
                          Szájhagyomány

                          „Az összes ügyfélszerzési módszer császára.” ( Nógrádi Bence: Rinocérosz üzletkötés)

                          Nem kell ajánlásokat kérned. Nem kell kapcsolatokat építened. Nem kell reklámoznod.

                          Elegendő egy-két hógolyót elengedni, aztán figyelni, ahogy lavinává dagad a lejtőn.

                          Aki ezzel a módszerrel szeretne manipulálni, gondosan ügyel arra, hogy tények helyett lehetőleg egyszerű, könnyen érthető, vonzó, pozitív üzeneteket fogalmazzon meg.
                          (Figyelem, az őszinteség, önkritika visszaüthet!)

                          Az üzenetek leginkább annak a rétegnek szólnak, aki nem akar/nem tud a dolgok mögé látni, vagy szembesülni a tényekkel, viszont szívesen terjeszti.

                          Mindennapos a politikában.
                          Jól megfigyelhető a tőzsdei hisztéria időszakában is.

                          Vagy egy oktatócég rajongótáborában.
                          Vagy egy fórumon, ahol néhány nicknév ugyanazt az üzenetet fogalmazza meg (esetleg ugyanarról az IP címről).

                          Hozzászólás

                          Working...
                          X