Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

XM.com

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Kedves Fórumozók, tisztelt Ügyfeleink!

    Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy a sokak által közkedvelt XM napi forex tréningek ezentúl minden olyan kereskedő számára elérhetővé válnak, akiknek eddig nem állt módjában részt venni rajtuk budapesti irodánkban.

    2015. szeptember 23-tól Szoboszlai Attila és Sándor Zsolt szakoktatóink online napi forex tréningeket tartanak, melyekre akárcsak a webináriumainkra, online kapcsolódhat be minden érdeklődő a hét öt napján, hétfőtől-péntekig.

    Az egyes előadások úgy a délelőtti mind a délutáni órákban is elérhetőek, és a témák széles választékát kínálják kezdő és haladó kereskedőknek egyaránt.

    Jelentkezzen mielőbb az Önnek legkedvezőbb napokon és időpontokban tartandó online előadásokra a következő linkre kattintva: http://www.xm.com/hu/live-training

    Szép napot és eredményes kereskedést kívánok!

    Üdvözlettel,

    Csilla - XM képviselő

    Hozzászólás


    • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az éppen aktuális nyitott pozíciók és az adott állás betöltéséhez szükséges követelmények ...
      Köszönöm a választ.
      Érdekelt, tehát megnéztem az ajánlott linket, ott angol nyelvű pályázati kiírásokat találtam, főként ciprusi munkavégzési hellyel.

      Lehet, hogy én értettem félre a T/1-es korábbi megfogalmazást, de ebből az következik, hogy itthon az XM irodában semmiféle munkakörben semmiféle interjúztatás nem folyik. Abba pedig tényleg ne is menjünk bele, milyen személyiségjegyek, milyen ügyfélkapcsolati szemlélet kell a sikerhez az értékesítésben ezen a területen.

      Ez a problémám az XM-mel: első ránézésre szimpatikus a cég, de állításaik nagyon gyakran valótlanok. Nem mondom, hogy direktben hazudnak, de a kommunikáció sokszor csupán szakmaiatlan, erősen felturbózott részigazságok tömkelege.
      Ha a cég egészére ez a jellemző, akkor előbb-utóbb kidurran a lufi.
      https://penzugyes.wixsite.com/csak-ugyfeleknek

      Hozzászólás


      • moneymentor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Köszönöm a választ.
        Érdekelt, tehát megnéztem az ajánlott linket, ott angol nyelvű pályázati kiírásokat találtam, főként ciprusi munkavégzési hellyel.

        Lehet, hogy én értettem félre a T/1-es korábbi megfogalmazást, de ebből az következik, hogy itthon az XM irodában semmiféle munkakörben semmiféle interjúztatás nem folyik. Abba pedig tényleg ne is menjünk bele, milyen személyiségjegyek, milyen ügyfélkapcsolati szemlélet kell a sikerhez az értékesítésben ezen a területen.

        Ez a problémám az XM-mel: első ránézésre szimpatikus a cég, de állításaik nagyon gyakran valótlanok. Nem mondom, hogy direktben hazudnak, de a kommunikáció sokszor csupán szakmaiatlan, erősen felturbózott részigazságok tömkelege.
        Ha a cég egészére ez a jellemző, akkor előbb-utóbb kidurran a lufi.
        Kedves moneymentor,

        Mivel az Ön által feltett kérdés is általános volt ("... érdekelne, hogy milyen állásra keresnek kollegákat,milyen követelmények kell megfelelni..."), a válaszom is a globális XM-re vonatkozott.

        Jelenleg a magyar iroda zavartalanul működik, de amennyiben bővítésre kerülne sor, az adott nyitott pozíciót, a szükséges követelményekkel együtt nyilvánosan meghirdetjük.

        Felhívnám a szíves figyelmét arra, hogy cégünk nem csupán értékesítőkből áll. Ugyanakkor, az általam említett tulajdonságok az XM jelenlegi alkalmazottaira egyaránt érvényesek.

        Üdvözlettel,

        Csilla - XM képviselő

        Hozzászólás


        • moneymentor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Köszönöm a választ.
          Érdekelt, tehát megnéztem az ajánlott linket, ott angol nyelvű pályázati kiírásokat találtam, főként ciprusi munkavégzési hellyel.

          Lehet, hogy én értettem félre a T/1-es korábbi megfogalmazást, de ebből az következik, hogy itthon az XM irodában semmiféle munkakörben semmiféle interjúztatás nem folyik. Abba pedig tényleg ne is menjünk bele, milyen személyiségjegyek, milyen ügyfélkapcsolati szemlélet kell a sikerhez az értékesítésben ezen a területen.

          Ez a problémám az XM-mel: első ránézésre szimpatikus a cég, de állításaik nagyon gyakran valótlanok. Nem mondom, hogy direktben hazudnak, de a kommunikáció sokszor csupán szakmaiatlan, erősen felturbózott részigazságok tömkelege.
          Ha a cég egészére ez a jellemző, akkor előbb-utóbb kidurran a lufi.
          Moneymentor, feltételezem, hogy ezt a megfogalmazást kifogásoltad: "Mi az XM-nél nap mint nap rengeteg állásinterjút végzünk,..."
          Ha így van, akkor szerintem ezt úgy is lehet érteni (legalábbis nekem elsőre ez jött le), hogy az író a cég nevében beszél, ami természetes is, és a cég viszont nemcsak a magyarországi irodából áll.

          Ha nem erre gondoltál, akkor nem szóltam!

          Hozzászólás


          • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            , a válaszom is a globális XM-re vonatkozott
            Ha már HR területre tévedtünk, akkor Önnek biztosan van XM képviselő-alkalmazottként munkaköri leírása, benne feladatokkal, hatáskörrel, jogkörrel, felelősségi körrel.

            Ha Ön az XM globális képviseletére jogosult személy ezen a területen, aki T/1 személyben vesz rész a toborzásban, kiválasztásban és annak kommunikációjában, akkor igaza van, félreértettem.

            Ha a hatásköre csak magyar iroda viszonylatában érvényes (és esetleg HR-es feladatokat nem is lát el), akkor számomra megtévesztő volt a nyilatkozata.

            De hagyjuk… További szép napot kívánok.
            https://penzugyes.wixsite.com/csak-ugyfeleknek

            Hozzászólás


            • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kedves Humble!

              Mi az XM-nél nap mint nap rengeteg állásinterjút végzünk, melyek kimenetele elsősorban a jelentkezők személyiségétől, rátermettségétől, szakma készségeitől és csapatszellemétől függ, valamint attól, hogy mennyire felelnek meg a meghirdetett pozíció követelményeinek. Pillanatnyilag nem dolgozik volt IronFx alkalmazott nálunk, de a fent leírtak értelmében, ha olyan kiemelkedő jegyekkel rendelkező személy jelentkezik, aki teljesíti minden elvárásunkat, függetlenül a korábbi munkahelyétől, felvételt fog nyerni. AZ XM-et többek között az alkalmazottai teszik azzá ami, ezért biztos lehet benne, hogy bárkit is válasszunk, azt fogjuk szem előtt tartani, hogy a döntésünk az ügyfeleknek is a legjobb legyen.

              A kérdése második felét illetően pedig jeleztük már itt a fórumon, hogy más cégekről, azok működéséről vagy munkafolyamatairól nem tudunk nyilatkozni, többek között azért sem, mert mi ezektől eltérően működünk. Tudomásunk szerint a CySEC vizsgálatot kezdeményezett az említett cég ügyében, amely pillanatnyilag is folyamatban van. A ő felelősségük, hogy azt a legjobb tudásuk szerint elvégezzék, majd ezzel kapcsolatban eredménnyel álljanak elő, míg a miénk az, hogy arra koncentráljunk, hogy a szabályokat zavartalanul betartsuk, és a legjobb tudásunk szerint végezzük munkánkat.

              Üdvözlettel,

              XM képviselő
              Köszönöm a diplomatikus választ.

              Azt azért még meg szeretném kérdezni, hogy egyáltalán nem tartanák aggályosnak azt, ha mondjuk az ügyfelek azért pártolnának el önöktől mert egy igen kétes hírű bróker, igen kétes hírű állományából vettek fel embereket?

              Vagy ha eme igen kétes hírű bróker miatt az ügyfelek nem állnának szóba egyetlen ciprusi brókercéggel sem, akkor sem ha ők éppen betartják a szabályokat?

              Hozzászólás


              • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kedves Fórumozók, tisztelt Ügyfeleink!

                Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy a sokak által közkedvelt XM napi forex tréningek ezentúl minden olyan kereskedő számára elérhetővé válnak, akiknek eddig nem állt módjában részt venni rajtuk budapesti irodánkban.

                2015. szeptember 23-tól Szoboszlai Attila és Sándor Zsolt szakoktatóink online napi forex tréningeket tartanak, melyekre akárcsak a webináriumainkra, online kapcsolódhat be minden érdeklődő a hét öt napján, hétfőtől-péntekig.

                Az egyes előadások úgy a délelőtti mind a délutáni órákban is elérhetőek, és a témák széles választékát kínálják kezdő és haladó kereskedőknek egyaránt.

                Jelentkezzen mielőbb az Önnek legkedvezőbb napokon és időpontokban tartandó online előadásokra a következő linkre kattintva: http://www.xm.com/hu/live-training

                Szép napot és eredményes kereskedést kívánok!

                Üdvözlettel,

                Csilla - XM képviselő
                Apropó, oktatás.

                Legyen valaki olyan jó és árulja el, hogy miért is éri meg egy market makernek, aki nyilvánvalóan az ügyfelei veszteségéből él, megtanítania az ügyfeleit sikeresen kereskedni?

                Ez megint nem csak XM specifikus, így bocs ha ismét iderondítok, csak valahogy nem értem azt, hogy az emberek ezt miért nem tudják felfogni.

                Hozzászólás


                • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Apropó, oktatás.

                  Legyen valaki olyan jó és árulja el, hogy miért is éri meg egy market makernek, aki nyilvánvalóan az ügyfelei veszteségéből él, megtanítania az ügyfeleit sikeresen kereskedni?

                  Ez megint nem csak XM specifikus, így bocs ha ismét iderondítok, csak valahogy nem értem azt, hogy az emberek ezt miért nem tudják felfogni.
                  Nem éri meg, nem is fogja megtanítani kereskedni ennyi idő és ilyen feltételek mellett (webinárium-csoportos "oktatások"), hiszen ez képtelenség, mivel az oktatás ezen formája nem eléggé személyreszabott ahhoz, hogy megtanítsanak bárkit is sikeresen kereskedni. Alap dolgokat mondanak el, amit lehet használni.
                  Ami megéri az az, hogy reményt ad az ügyfélnek. Reményt arra,hogy ő is nyerhet, arra, hogy neki is sikerülni fog.
                  Alapvető dolgokat, alap stratégiákat fog tanítani minden brókercég, ami még akár működhetne is, ha azt a megfelelő fegyelemmel rendelkező ember használja. A fegyelmet (amit sok ízben tőzsdepszichológiaként is neveznek és túlmisztifikálnak) csak hosszas gyakorlás után tudja bárki elsajátítani. Az oktató magabiztos, akár még arra is képes, hogy számlatörténetet mutasson, hiszen ő fegyelmezett, feltehetőleg nem ma kezdte, így ő képes a stratégiájával bármilyen szutyok cégnél profitra szert tenni, hisz egy bizonyos idő eltelte után már mindegy, hogy hol kereskedik az ember (főleg daytrade/swing) technikailag. Értem ezalatt azt, hogy egy kiforrott és profitos stratégiával egy tréder elmehet akár a legutolsó, legparányibb, pénzt sosem visszafizető off-shore paradicsomba regelt és nem felügyelt kóklercéghez is kereskedni, ott is profitos lesz. A kifizetési hajlandóság az meg most nem tartozik szorosan ide.
                  Az oktatások lényege inkább az, hogy az ügyfél újra és újra akarjon kereskedni, hiszen a profit abból származik, hogy az ügyfél kereskedik, ha ráadásul veszít, ez meg még annál is jobb. Ha kereskedik termeli a spreadet, termeli a swapot, termeli a pipeket a slip + requote + mt4 manager + a késleltetésekből származó extraprofit + nem sorolom tovább, mert nemhogy a kereskedést utálod meg, hanem az életet is.

                  Ha pedig profitos vagy, akkor feltehetőleg sok sok sok időt töltöttél a chartok előtt, sokat láttál és hallottál már a piacról, az életed része lett, azt mondod, azt érzed, hogy ismered. Ha ismered a piacot, akkor ismered a brókerek kis trükkjeit is és ha ismered a kis trükköket, akkor messze elkerülöd az olyan brokikat, akik ezeket tudják (technikailag és a felügyelet teljes hiánya miatt) használni. CySEC? Hahahahahah. Angol felügyelet? Hahaha (kicsivel jobb a szitu).

                  ps.: Attól, hogy ez a pár sor az XM topikba született, nem minden része az XM-nek szól.

                  Hozzászólás


                  • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Legyen valaki olyan jó és árulja el, hogy miért is éri meg egy market makernek, aki nyilvánvalóan az ügyfelei veszteségéből él, megtanítania az ügyfeleit sikeresen kereskedni?
                    Ezt te hol hallottad, hogy megtanítja sikeresen kereskedni? Egy sikeres ügyféltől?

                    Az, hogy valaki tud valamit, még nem biztosíték arra, hogy végre is tudja hajtani. Hosszútávon. Az ember gyarló és hibázik. A brókernek nincs kockázata.

                    Egyszerű példa a fogyás. Szerintem már annyi anyag áll rendelkezésre a neten, hogy kevés ember nincs tisztába a kalóriadeficit fogalmával. Mégsem sportos, gazdag, sok szabadidővel rendelkező emberek tengetik az életük boldogan. Az ember gyarló és hibázik.

                    Hozzászólás


                    • erla01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem éri meg, nem is fogja megtanítani kereskedni ennyi idő és ilyen feltételek mellett (webinárium-csoportos "oktatások"), hiszen ez képtelenség, mivel az oktatás ezen formája nem eléggé személyreszabott ahhoz, hogy megtanítsanak bárkit is sikeresen kereskedni....

                      ps.: Attól, hogy ez a pár sor az XM topikba született, nem minden része az XM-nek szól.
                      Hibátlan hozzászólás Lajos
                      HunTraders.co.uk/invite/tradersnight - Magyar Tréderek Közössége - Események, Oktatás, Élő Chat - Csatlakozz hozzánk Te is

                      Hozzászólás


                      • Tisztelt Humble, kedves Fórumozók,

                        Ahogyan azt a korábbi hozzászólásomban is írtam, egy esetleges új munkatárs kiválasztásánál arra törekszünk, hogy a döntés az ügyfeleknek is a legjobb legyen, amihez igyekszünk mindent számításba venni.

                        Szeretném azonban felhívni a figyelmét arra, hogy az XM alkalmazottai egytől egyig olyan személyiségek, akik maximálisan együtt tudnak működni üzleti filozófiánkkal, miszerint minden ügyfél egyaránt értékes és célunk az ügyfelek hűségének és megszerzése és megtartása, mindezt tisztességesen és emberségesen.

                        Második kérdésében az oktatásról kérdez általánosságban. Az XM-nél azért kap kiemelt szerepet az oktatás, mert mi hiszünk abban, hogy lehet egy üzletet úgy felépíteni, hogy ügyfélnek és cégnek egyaránt jó és jövedelmező legyen. Ahogyan azt erla01 is írta, minél több pénzt keresnek ügyfeleink, annál többet kereskedhetnek – és minél többet kereskednek, annál több pénzt keres a cégünk ezek jobb áron történő fedezésével. A mi üzleti modellünk hosszú távú, célunk ezen a piacon maradni még nagy sokáig, ezért fontos számunkra az ügyfelek hűsége, amit a sikeres kereskedés segíthet elő. Ezt tehát többek között FOREX oktatással (online napi tréningek, szemináriumok, webináriumok), technikai elemzéssel és sok egyéb hasznos szolgáltatással támogatjuk. Ügyfeleink visszajelzései fontosak számunkra, s amennyiben igény lenne a felsoroltakon kívüli még személyre szabottabb oktatási formára, ezt kérem hogy jelezzék a személyes kapcsolattartójuknak.

                        Végül, de nem utolsó sorban, javaslom minden kedves fórumozónak, hogy az oktatásunk minőségéről, arról hogy az ott hallottak mennyire használhatók, győződjenek meg saját maguk úgy, hogy ellátogatnak ingyenes rendezvényeink egyikére. Így sor kerülhet az oktatókkal és az XM kollégákkal való személyes beszélgetésre is, melynek során szívesen válaszunk minden felmerülő kérdésükre azért, hogy első kézből szerezhessenek hiteles információkat.

                        Szép napot és eredményes kereskedést kívánok mindenkinek!

                        Üdvözlettel,

                        Csilla - XM képviselő

                        Hozzászólás


                        • erla01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem éri meg, nem is fogja megtanítani kereskedni ennyi idő és ilyen feltételek mellett (webinárium-csoportos "oktatások"), hiszen ez képtelenség, mivel az oktatás ezen formája nem eléggé személyreszabott ahhoz, hogy megtanítsanak bárkit is sikeresen kereskedni. Alap dolgokat mondanak el, amit lehet használni.
                          Ami megéri az az, hogy reményt ad az ügyfélnek. Reményt arra,hogy ő is nyerhet, arra, hogy neki is sikerülni fog.
                          Remek kis hozzászólás.
                          Én is azt mondom, hogy ingyen van, megéri benézni rájuk, hacsak nem túl drága az időd. Máshol ugyanezért a reményért tíz meg százezreket fizetsz, és nem vagy előrébb.

                          Hozzászólás


                          • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A mi üzleti modellünk hosszú távú, célunk ezen a piacon maradni még nagy sokáig

                            Szép napot és eredményes kereskedést kívánok mindenkinek!

                            Üdvözlettel,

                            Csilla - XM képviselő
                            Jelenleg ennek leginkább az Ironfx szab gátat. Én már nem ismerek olyan embert aki 1 fillért is betenne Ciprusi céghez. HA ők megtehetik ezt, akkor bármelyik másik cég is.

                            Lassan érdemes lenne más felügyeleti szervet keresni...

                            Hozzászólás


                            • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tisztelt Humble, kedves Fórumozók,

                              Ahogyan azt a korábbi hozzászólásomban is írtam, egy esetleges új munkatárs kiválasztásánál arra törekszünk, hogy a döntés az ügyfeleknek is a legjobb legyen, amihez igyekszünk mindent számításba venni.

                              Szeretném azonban felhívni a figyelmét arra, hogy az XM alkalmazottai egytől egyig olyan személyiségek, akik maximálisan együtt tudnak működni üzleti filozófiánkkal, miszerint minden ügyfél egyaránt értékes és célunk az ügyfelek hűségének és megszerzése és megtartása, mindezt tisztességesen és emberségesen.

                              Második kérdésében az oktatásról kérdez általánosságban. Az XM-nél azért kap kiemelt szerepet az oktatás, mert mi hiszünk abban, hogy lehet egy üzletet úgy felépíteni, hogy ügyfélnek és cégnek egyaránt jó és jövedelmező legyen. Ahogyan azt erla01 is írta, minél több pénzt keresnek ügyfeleink, annál többet kereskedhetnek – és minél többet kereskednek, annál több pénzt keres a cégünk ezek jobb áron történő fedezésével. A mi üzleti modellünk hosszú távú, célunk ezen a piacon maradni még nagy sokáig, ezért fontos számunkra az ügyfelek hűsége, amit a sikeres kereskedés segíthet elő. Ezt tehát többek között FOREX oktatással (online napi tréningek, szemináriumok, webináriumok), technikai elemzéssel és sok egyéb hasznos szolgáltatással támogatjuk. Ügyfeleink visszajelzései fontosak számunkra, s amennyiben igény lenne a felsoroltakon kívüli még személyre szabottabb oktatási formára, ezt kérem hogy jelezzék a személyes kapcsolattartójuknak.

                              Végül, de nem utolsó sorban, javaslom minden kedves fórumozónak, hogy az oktatásunk minőségéről, arról hogy az ott hallottak mennyire használhatók, győződjenek meg saját maguk úgy, hogy ellátogatnak ingyenes rendezvényeink egyikére. Így sor kerülhet az oktatókkal és az XM kollégákkal való személyes beszélgetésre is, melynek során szívesen válaszunk minden felmerülő kérdésükre azért, hogy első kézből szerezhessenek hiteles információkat.

                              Szép napot és eredményes kereskedést kívánok mindenkinek!

                              Üdvözlettel,

                              Csilla - XM képviselő
                              Kedves Csilla.

                              Gratulálok, ön tényleg egy ízig-vérig értkéesítő, akinél keresve sem találna jobbat a cég.
                              Minden helyzetből kivágja magát, ráadásul úgy, hogy a legvadabb helyzetet is tudja promócióra használni.

                              Sajnos, viszont már láttunk ilyet. N. Zoltánnak a kedves szava járása jut eszembe, amit itt a fórumon nem egyszer hangoztatott, miszerint a market makernek tényleg az ügyfelek veszteségéből él, de ezzel nem fog visszaélni soha, mert elég ügyfél veszít anélkül is, nem kell erre rásegíteni. Konyhakése is van mindenkinek, mégsem mészárolja le vele mindenki a szomszédot az utcán (bocs, hogy nem keresem vissza és idézem szó szerint, de nagyjából így szólt a példabeszéd).
                              Sajnos bebizonyosodott, hogy ez csak idő kérdése. Az a konyhakés előkerült és megy az ügyfelek mészárlása.

                              Németh Zoltán sajnálhatja, hogy nem sikerült önt átcsábítania az IronFx-hez annak idején, akármennyire igyekezett. Biztos bankot robbatott volna ezzel a jó kis sales-es hozzáállással. Bár, az ön érdekében ez jobb, hogy nem történt meg.

                              A tényeken viszont sajnos ez sem változtat. Az XM is csak egy ciprusi brókercég, amiben manapság annyira sem lehet bízni, mint a többiben (pedig azokban sem lehet), tekintve, hogy a felügyeleti szerv egy fabatkát sem ér, sőt, egyes cégekkel inkább összejátszik.

                              Elkezdődött egy folyamat, amit előbb-utóbb minden ciprusi bróker meg fog érezni. Ezt majd ne felejtsék el megköszönni az ironfx-nek és a CySEC-nek.

                              További sikeres működést és market makelést kívánok!

                              Hozzászólás


                              • Igaz, hogy minden CySec felügyelte cégre rossz fényt vet az a bizonyos másik brókercég esete.
                                De mégis nagy hiba egy kalap alá venni mindegyik ide tartozó társaságot.

                                Egy dolog a cég, és egy másik dolog annak képviselője, illetve az ő megnyilvánulásai, avagy ahogyan a feladatát ellátja.
                                A cég nem biztos, hogy mindenkinek megfelel. (Bár nem kellene a gyereket is kiönteni a fürdővízzel...)
                                De Csillán sem gúnnyal, sem cinizmussal nem lehet "fogást találni" - éppen ellenkezőleg: az újabb és újabb reakciói egyre nyilvánvalóbbá teszik professzionalitását és etikusságát.
                                Ama bizonyos "másik cég"-et és képviselőit (!) vele egy napon sem lehet emlegetni.
                                Nézzétek meg, hányszor nyilatkoztak ők konkurens cégekről nyíltan lebecsmérlően, vagy éppen hangoztatva és reklámozva az ilyen-olyan bírságaikat!

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X