Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

XM.com

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igazad van, az fxprot pár éve az ironfx tette parkolópájára...
    Igaz ez nem ennek a brokernek a topikja, de hogy tényleg parkolópályán van-e, azt megkérdőjelezem Két kezem sem elég megszámolni hogy csak 8tól 2ig hányszor adnak le többféle stílusos(szóval nem csak pár felvillanó mondat ami olcsóbb) FxPro reklámot a bloombergen pl., és ez csak töredéke a marketingköltségüknek. Egy olyan FX cég ma, akinek nem megy, vagy csak so-so, nem költ még erre is. Szerintem nem hátrasorolható.

    Hozzászólás


    • FxPro és gyanús vagy no name cégek az külön kategória. Azért FxPro esetében is a UK-ág a megnyugtatóbb.
      Cysec az sóhivatal, van ott a Cysec mellett befektetővédelmi alap/biztosító? Mi a neve, címe, webcíme?
      Az Iron esete után kinek fordul meg a fejében Ciprust választani?? Hozzá egy no name vállalkozást??
      Bónusz van-e?
      (Kerüljük ezt a "szép napot!" szöveget, ciki. )

      Hozzászólás


      • Kedves Csilla!

        Látom a mellébeszélést sikerült eltanulni a konkurenciától.

        A kérdés továbbra is az. Ha az XM befagyasztaná a kifizetéseket kamu vizsgálatokra hivatkozva akkor az ügyfelek hogy tudnák kikényszeríteni a pénzüket.

        Konkrét választ kérek, nem pedig általános marhaságokat, vagy a velünk ilyen sose történhet mesedélutánt.

        Hozzászólás


        • Ciprus ide vagy oda, én speciel nem érzem nagyobb biztonságban a pénzem Angliában sem, mint Cipruson. Bármikor, bármelyik céggel lehet valami, aztán csak győzzük az ügyintézéssel visszakapni a pénzt.

          És persze ne feledkezzünk meg arról, ha egy angliai cég törvényesen, sunyi módon apránként veszi el a pénzünket.

          Melyik a jobb?

          Egyik sem.

          Abszolút a brókercég üzletpolitikája dönti el, mennyire korrektek, nem a helyszín. Egy karibi térségben lévő cég is lehet teljesen korrekt. Persze nem ez a jellemző, de előfordulhat.

          És akárhol is van számla, mindig csak annyi legyen ott, ami ha teljesen elveszik, nem kell álmatlan éjszakákat virrasztanunk miatta.

          Utána már tényleg csak a trade-re lehet koncentrálni.
          HunTraders.co.uk/invite/tradersnight - Magyar Tréderek Közössége - Események, Oktatás, Élő Chat - Csatlakozz hozzánk Te is

          Hozzászólás


          • David Chateau eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ciprus ide vagy oda, én speciel nem érzem nagyobb biztonságban a pénzem Angliában sem, mint Cipruson. Bármikor, bármelyik céggel lehet valami, aztán csak győzzük az ügyintézéssel visszakapni a pénzt.

            És persze ne feledkezzünk meg arról, ha egy angliai cég törvényesen, sunyi módon apránként veszi el a pénzünket.

            Melyik a jobb?

            Egyik sem.

            Abszolút a brókercég üzletpolitikája dönti el, mennyire korrektek, nem a helyszín. Egy karibi térségben lévő cég is lehet teljesen korrekt. Persze nem ez a jellemző, de előfordulhat.

            És akárhol is van számla, mindig csak annyi legyen ott, ami ha teljesen elveszik, nem kell álmatlan éjszakákat virrasztanunk miatta.

            Utána már tényleg csak a trade-re lehet koncentrálni.
            Ez egy értelmes, intelligens megállapítás. (Nem tudnál klónozódni? )

            Hozzászólás


            • MyBusiness eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              FxPro és gyanús vagy no name cégek az külön kategória.
              (Kerüljük ezt a "szép napot!" szöveget, ciki. )
              Tisztelt Fórumozók,

              Az Fxpro (is) szabályozott cég és a szabályos működéshez szükséges összes engedéllyel rendelkezik.

              Részletes tájékoztatás az általam javasolt cégek jellemzőiről a honlapomon és a megfelelő topicban évek óta elérhető.
              Pontosan tudjuk, hogy ügyfelek tőkéjének biztonsága alapfeltétel, így a cégek minden előírást és szabályt szigorúan betartanak, továbbá mindent megtesznek zavartalan működés érdekében.

              További kérdés esetén kérem lépjen kapcsolatba velem és készséggel állok a rendelkezésükre.

              Üdvözlettel,

              moneymentor

              ui.: Ez itt persze off. Bocs, hogy ide az XM topicba, az XM képviselő stílusában csak ezzel a nulla információjú marketing szöveggel válaszoltam. De az Fxpro-nak nincs fizetett salesese a fórumon.
              https://penzugyes.wixsite.com/csak-ugyfeleknek

              Hozzászólás


              • David Chateau eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ciprus ide vagy oda, én speciel nem érzem nagyobb biztonságban a pénzem Angliában sem, mint Cipruson. Bármikor, bármelyik céggel lehet valami, aztán csak győzzük az ügyintézéssel visszakapni a pénzt.

                És persze ne feledkezzünk meg arról, ha egy angliai cég törvényesen, sunyi módon apránként veszi el a pénzünket.

                Melyik a jobb?

                Egyik sem.

                Abszolút a brókercég üzletpolitikája dönti el, mennyire korrektek, nem a helyszín. Egy karibi térségben lévő cég is lehet teljesen korrekt. Persze nem ez a jellemző, de előfordulhat.

                És akárhol is van számla, mindig csak annyi legyen ott, ami ha teljesen elveszik, nem kell álmatlan éjszakákat virrasztanunk miatta.

                Utána már tényleg csak a trade-re lehet koncentrálni.
                Igen, sok az ügyintézés de az eredmény sem mellékes.
                Nekem az FSCS az utolsó centig kifizette az Alparinál ragadt pénzemet.
                Árulja már el vki, hogy mi a neve a ciprusi biztosítónak! ! A felügyelet nem= a biztosítóval.

                Hozzászólás


                • David Chateau eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ciprus ide vagy oda, én speciel nem érzem nagyobb biztonságban a pénzem Angliában sem, mint Cipruson. Bármikor, bármelyik céggel lehet valami, aztán csak győzzük az ügyintézéssel visszakapni a pénzt.

                  És persze ne feledkezzünk meg arról, ha egy angliai cég törvényesen, sunyi módon apránként veszi el a pénzünket.

                  Melyik a jobb?

                  Egyik sem.

                  Abszolút a brókercég üzletpolitikája dönti el, mennyire korrektek, nem a helyszín. Egy karibi térségben lévő cég is lehet teljesen korrekt. Persze nem ez a jellemző, de előfordulhat.

                  És akárhol is van számla, mindig csak annyi legyen ott, ami ha teljesen elveszik, nem kell álmatlan éjszakákat virrasztanunk miatta.

                  Utána már tényleg csak a trade-re lehet koncentrálni.
                  Engem érdekelne ennek kifejtése, hogy mire gondolsz. Mivel aki egy FCA-nek vagy FINMA-nak felel, ott nem egészen úgy működik, hogy a broker kitalálja egyszercsak, hogy gond van a céggel úgyhogy az elkülönített ügyfélszámlákat csak viccből mondta és mindenki tehetetlen. Ennyi erővel ne trédeljünk sehol. De ha van ilyen, engem tényleg érdekel, hogy milyen bizonyítékokkal alátámasztott sztori van, ahol jogtalanul vették el az ügyfél pénzét "sunyi módon apránként"

                  Hozzászólás


                  • royalinvest eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Engem érdekelne ennek kifejtése, hogy mire gondolsz. Mivel aki egy FCA-nek vagy FINMA-nak felel, ott nem egészen úgy működik, hogy a broker kitalálja egyszercsak, hogy gond van a céggel úgyhogy az elkülönített ügyfélszámlákat csak viccből mondta és mindenki tehetetlen. Ennyi erővel ne trédeljünk sehol. De ha van ilyen, engem tényleg érdekel, hogy milyen bizonyítékokkal alátámasztott sztori van, ahol jogtalanul vették el az ügyfél pénzét "sunyi módon apránként"
                    A lényeg, mert erről órákat lehetne beszélni, hogy a felügyeletek védelmébe senki se ringassa magát túlzottan. Jobb, ha van, de garancia az apró trükkök sokasága miatt nincs mindenre kiterjedően. Túlképp csak arra van, hogy ha csődöt jelent a cég. De pl Iron csődöt se jelentett, mégse fizet. Csak egy ötlet: szerintetek ugyanilyet nem tehet meg egy angliai cég? Ugyanmár
                    Legjobb, ha a kereskedni kívánt tőkéd max 10%-át utalod ki egy céghez, és meg van oldva minden gondod.
                    Azért a csődesetek se mindennaposak.
                    Folyamatosan figyelni, tájékozódni kell a brókercégekről, ennyi, ez hozzátartozik a szakmához, ez van.
                    Sokra sajnos a brókerhasonlító oldalakkal se mentek, csak fórum, bajtársak és főleg saját tapasztalat.
                    HunTraders.co.uk/invite/tradersnight - Magyar Tréderek Közössége - Események, Oktatás, Élő Chat - Csatlakozz hozzánk Te is

                    Hozzászólás


                    • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Kedves Csilla!

                      Látom a mellébeszélést sikerült eltanulni a konkurenciától.

                      A kérdés továbbra is az. Ha az XM befagyasztaná a kifizetéseket kamu vizsgálatokra hivatkozva akkor az ügyfelek hogy tudnák kikényszeríteni a pénzüket.

                      Konkrét választ kérek, nem pedig általános marhaságokat, vagy a velünk ilyen sose történhet mesedélutánt.

                      Tisztelt Adamv,

                      Amennyiben a cégünk fizetésképtelenné válik, úgy a kapcsolatot közvetlenül a szabályozó szervezettel azaz a CySec-el kellene felvenni akár magán, akár ügyvédi úton.

                      A szabályozó szervezet az, aki ebben az esetben átveszi az ügyet és megkezdi a kártalanítási folyamatot. Ezt mutatja be az "Investor compensation fund protection scheme", azaz "Befektetői Kártérítési Alap Dokumentum", amelyről angol nyelvű leírást a következő linken talál: http://www.xm.com/assets/pdf/docs/XM...-Statement.pdf
                      Ahogyan a dokumentum negyedik oldalán is olvasható a szabályozó szervezet az ügyfelek biztosítását 20,000 euróban határozza meg. Ugyanakkor, a kompenzálási határidőkről célszerű közvetlenül őket felkeresni, az éppen aktuális szabályozásnak megfelelő pontos válasz érdekében.

                      Természetesen megértjük ügyfeleinket, de legjobb tudomásunk szerint CySec jelenleg vizsgálódik és az természetes, hogy más területekhez hasonlóan, ez időt vesz igénybe.

                      Ugyanakkor, az XM-nél gyakorlatban is betartjuk a szabályokat és előírásokat és lehetővé tesszük a zavartalan kereskedést illetve a kifizetések 24 órán belüli feldolgozását, majd végrehajtását.

                      Rendelkezünk továbbá negatív számla egyenleg elleni védelemmel, illetve cégünk az ügyfelek pénzét elkülönített számlákon tartja. Ez azt jelenti, hogy az egy esetleges fizetésképtelenség esetén sem érinthető, azaz összegtől függetlenül visszajár az ügyfélnek.

                      Üdvözlettel,

                      Csilla - XM képviselő

                      Hozzászólás


                      • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Tisztelt Adamv,

                        Amennyiben a cégünk fizetésképtelenné válik, úgy a kapcsolatot közvetlenül a szabályozó szervezettel azaz a CySec-el kellene felvenni akár magán, akár ügyvédi úton.

                        A szabályozó szervezet az, aki ebben az esetben átveszi az ügyet és megkezdi a kártalanítási folyamatot. Ezt mutatja be az "Investor compensation fund protection scheme", azaz "Befektetői Kártérítési Alap Dokumentum", amelyről angol nyelvű leírást a következő linken talál: http://www.xm.com/assets/pdf/docs/XM...-Statement.pdf
                        Ahogyan a dokumentum negyedik oldalán is olvasható a szabályozó szervezet az ügyfelek biztosítását 20,000 euróban határozza meg. Ugyanakkor, a kompenzálási határidőkről célszerű közvetlenül őket felkeresni, az éppen aktuális szabályozásnak megfelelő pontos válasz érdekében.

                        Természetesen megértjük ügyfeleinket, de legjobb tudomásunk szerint CySec jelenleg vizsgálódik és az természetes, hogy más területekhez hasonlóan, ez időt vesz igénybe.

                        Ugyanakkor, az XM-nél gyakorlatban is betartjuk a szabályokat és előírásokat és lehetővé tesszük a zavartalan kereskedést illetve a kifizetések 24 órán belüli feldolgozását, majd végrehajtását.

                        Rendelkezünk továbbá negatív számla egyenleg elleni védelemmel, illetve cégünk az ügyfelek pénzét elkülönített számlákon tartja. Ez azt jelenti, hogy az egy esetleges fizetésképtelenség esetén sem érinthető, azaz összegtől függetlenül visszajár az ügyfélnek.

                        Üdvözlettel,

                        Csilla - XM képviselő
                        A probléma nem is akkor van, ha csődöt jelent a cég. Akkor tiszta sor, hogy mi a teendő.

                        Mi van akkor, ha a cég nem jelent csődöt, mégsem fizet?

                        Ha esetleg "Túl nagy ahhoz, hogy elbukjon"?

                        A ciprusi gazdaság, valamint a befketetői kompenzációs alap tőkéje meg sem közelíti mondjuk a londonit, ami európa legnagyobb pénzügyi központja, rengeteg céggel, akik tetemes összeget fizetnek a közösbe, vagyis amiből lehetőség van kártalanítani az ügyfeleket.

                        Szóval, az elméleti 20.000 eurós fedezet jól hangzik, de ki tudja-e fizetni a valóságban is a szervezet, akár több tízezer károsult ügyfélnek?

                        A CySEC vizsgálatról mindenki tudja, hogy egy nagy kamu, ugyanakkora mint az IronFX belső vizsgálata. Közös erővel azon dolgoznak, hogy hogyan vehetnék el az ügyfelek bent ragadt pénzét.

                        Több, volt és aktív Iron alkalmazott is elismerte, hogy a cég vezetőség és a felügylelet vezetése között összefonódás van.
                        Maga a magyar értékesítési vezető (a bűnügyi hírekbe csak N.Z. néven fog futni) ismerte el, hogy a cégnek nagyon erős politikai kapcsolatai vannak.

                        A kérdés az, hogy hány ilyen, erős és korrupt kapcsolatokkal rendelkező cég van még Cipruson, akikre nem vonatkozik a törvény?

                        Az iron például folyamatosan arra hivatkozik, még a mai napig is, hogy nem kaptak soha semmilyen bírságot, büntetést. Ezt nem nehéz úgy elérni, hogy mindenki a zsebükben van.

                        Egyetlen módja van annak, hogy az ügyfelek vissznyerjék a bizalmukat a ciprusi brókerek iránt, mégpedig ha az állítólagos CySEC vizsgálat megnyugtató eredménnyel zárulna, megmutatva azt, hogy cipruson is van törvény és pénzügyi felügyelet.

                        Hozzászólás


                        • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Tisztelt Adamv,

                          Amennyiben a cégünk fizetésképtelenné válik, úgy a kapcsolatot közvetlenül a szabályozó szervezettel azaz a CySec-el kellene felvenni akár magán, akár ügyvédi úton.

                          A szabályozó szervezet az, aki ebben az esetben átveszi az ügyet és megkezdi a kártalanítási folyamatot. Ezt mutatja be az "Investor compensation fund protection scheme", azaz "Befektetői Kártérítési Alap Dokumentum", amelyről angol nyelvű leírást a következő linken talál: http://www.xm.com/assets/pdf/docs/XM...-Statement.pdf
                          Ahogyan a dokumentum negyedik oldalán is olvasható a szabályozó szervezet az ügyfelek biztosítását 20,000 euróban határozza meg. Ugyanakkor, a kompenzálási határidőkről célszerű közvetlenül őket felkeresni, az éppen aktuális szabályozásnak megfelelő pontos válasz érdekében.

                          Természetesen megértjük ügyfeleinket, de legjobb tudomásunk szerint CySec jelenleg vizsgálódik és az természetes, hogy más területekhez hasonlóan, ez időt vesz igénybe.

                          Ugyanakkor, az XM-nél gyakorlatban is betartjuk a szabályokat és előírásokat és lehetővé tesszük a zavartalan kereskedést illetve a kifizetések 24 órán belüli feldolgozását, majd végrehajtását.

                          Rendelkezünk továbbá negatív számla egyenleg elleni védelemmel, illetve cégünk az ügyfelek pénzét elkülönített számlákon tartja. Ez azt jelenti, hogy az egy esetleges fizetésképtelenség esetén sem érinthető, azaz összegtől függetlenül visszajár az ügyfélnek.

                          Üdvözlettel,

                          Csilla - XM képviselő
                          Pénz is van az alapban?

                          Hozzászólás


                          • MyBusiness eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Pénz is van az alapban?
                            Kedves MyBusiness,

                            A Befektetői Kártérítési Alap legfontosabb feladata, hogy egy esetleges kártalanítási folyamat során, a kártalanításra jogosult személyeket legfeljebb 20.000 euróig kompenzálja.

                            A kártalanítás megállapítása esetén, a jogosultaknak járó összeg kifizetése pénzben történik.

                            A Befektetői Kártérítési Alap pénzügyi kimutatásaihoz nincs hozzáférésünk, ezért, ahogyan azt korábban is írtam, részletekbe menő információkért célszerű őket közvetlenül felkeresni.

                            Üdvözlettel,

                            Csilla - XM képviselő

                            Hozzászólás


                            • Csinálhatna uk-s számlát is a ciprusi mellé, mint az fxpro és akkor el lehetne dönteni ki melyik alá akar tartozni.
                              Gondolom a ciprusi rész jobb kedvezményekkel járna.

                              Hozzászólás


                              • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Tisztelt Adamv,

                                Természetesen megértjük ügyfeleinket, de legjobb tudomásunk szerint CySec jelenleg vizsgálódik és az természetes, hogy más területekhez hasonlóan, ez időt vesz igénybe.

                                Üdvözlettel,

                                Csilla - XM képviselő

                                Tehát önök szerint ez normális, hogy az ügyfelek nem jutnak a pénzükhöz 9 hónap után?
                                A Cysec vizsgálódik egy egyértelműen összedőlt cégnél, de az ügyfelek választ se kapnak, se a cysectől se pedig a cégtől.

                                Nos ha ez a normális akkor sajnos minden ciprusi céget el kell kerülni messziről. De gondolom ezt érzik önök is.

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X