Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

XM.com

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Azért egy komoly ügyvéd simán kicsinál egy ilyen "kamuszerződéses" brókercéget, aki mindenféle hülyeségre fogja, hogy miért nem fizeti ki a megszerzett pénzedet...

    Lehet sokáig tart, de én tuti nekik mennék.

    Hozzászólás


    • TMforex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Azért egy komoly ügyvéd simán kicsinál egy ilyen "kamuszerződéses" brókercéget, aki mindenféle hülyeségre fogja, hogy miért nem fizeti ki a megszerzett pénzedet...

      Lehet sokáig tart, de én tuti nekik mennék.
      Lehetséges. Persze be is kell hajtani.

      Most nem írogat az XM képviselője.

      Hozzászólás


      • MyBusiness eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Lehetséges. Persze be is kell hajtani.

        Most nem írogat az XM képviselője.
        Ez nekem is feltűnt. Bár pont ma hívtak telefonon, kb 1 év után újra (pont nem tudtam felvenni). Meg is lepődtem. :-)

        Hozzászólás


        • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          FPA:

          Accordingly, we regret to inform you that, in accordance with the terms and conditions, we have decided, with immediate effect to, (i) close your Account(s) with Trading Point, (ii) to nullify all trades carried out in your Account(s) with Trading Point, and (iii) to cancel any and all profits or losses garnered in your Account(s) with Trading Point.


          jujjj, azért ezek a profitelvételek.. , mondjuk minden ciprusi cég megy a kukába úgyis..
          Tisztelt Adamv!

          Az Ön által bemásolt szöveg egy a Compliance részlegünktől küldött e-mail részlete csupán. Ebből természetesen nem derül ki, hogy egy olyan számláról illetve ügyfélről van szó, aki a 30$-os letét mentes bónusszal élt vissza oly módon, hogy 7 különböző álnéven nyitott számlát.
          A teljes átláthatóság érdekében a fórum bejegyzést változtatás nélkül ide is bemásoljuk:

          Talaat SAID , CAIRO, Egypt
          Rating:
          Date of Post: 2016-02-20
          Review: My ID in xm is 13593657

          After I take a 30$ bonus and traded for 3 weeks . I make 506$ profit. Just I make a withdrawal to 150$ of them after an hour they close my account and send me email say I use cash back arbitrage .

          And this is the mail they send to me

          Important Notice

          Dear Valued Client,

          We are contacting you with reference to your Account(s) no.13593657,(hereinafter “your Account(s)”) with Trading Point of Financial Instruments Ltd. (hereinafter “Trading Point”).

          According to our Anti-fraud Department, the trading patterns in your Account(s) raise serious concerns regarding the credit bonuses we have granted to your Account(s), since these were used for ‘cash-back arbitrage’ activities.

          Pursuant to the Terms and Conditions applicable to our credit bonuses, the following activities are qualified as fraudulent:

          · Any form of arbitrage trading

          · Bonuses claimed by multiple Accounts that were registered from the same IP address

          · Various practices of bonus manipulation

          · Breach of any points included in our bonus Terms and Conditions

          · Any fraudulent activities, disputes or situations that our Management considers as fraudulent

          Accordingly, we regret to inform you that, in accordance with the terms and conditions, we have decided, with immediate effect to, (i) close your Account(s) with Trading Point, (ii) to nullify all trades carried out in your Account(s) with Trading Point, and (iii) to cancel any and all profits or losses garnered in your Account(s) with Trading Point.

          Please note that, in accordance with the terms and conditions, our decisions are final and binding on all participants and that, other than the notification set forth herein, there will be no further correspondence on this matter.

          2. I make Complaint Reference Number: TI20160009 in 1-2-2016

          3. After 15 work days they send me mail say


          Dear Sir,

          We have thoroughly reviewed your complaint and concluded that you have violated Clause C.3 of the Terms and Conditions of our No Deposit Bonus offering. Particularly, we have identified that you have used the same android device to trade in your account with other clients of our Company who also received the No Deposit Bonus.

          Notes : clause c.3 say

          All Eligible Clients are permitted to hold only one (1) “No Deposit Bonus” Account per one (1) unique IP address. Multiple registrations from the same IP are not permitted nor multiple “No Deposit Bonus” Accounts register with same personal details.

          Link to term and condition of no deposit bonus http://www.xm.com/assets/pdf/terms/X...Conditions.pdf

          I reply to there mail say in this clause c.3 there is nothing prohibit me to use a mobile android of another person registered in no deposit bonus . just it per (1) unique IP and to the same person


          They answer me say

          Compliance XM (complaints@xm.com)

          to:Alaa TalaatCc: Compliance XM

          Dear Sir,

          Please note that our below email is our final response in relation to your complaint and no further correspondence will be entered into in relation to this subject.

          In view of the above and in case where you are not fully satisfied with our final decision and/or handling procedure of your complaint, please feel free to submit a complaint to the Office of the Commissioner of Administration (Ombudsman) of the Republic of Cyprus.

          Rebuttal: Added by Chris A. Zacharia on 2016-02-22 02:57
          Dear Talaat Said,

          I believe that the Compliance department has provided you with a comprehensive reply that clearly states the reasons for account termination and references to the terms and conditions that you have violated.

          Nevertheless, I would like to explain that we have detected 7 no deposit bonus accounts that were accessed from the same device, and this have led us to believe that all of these account, including yours, were opened with sole purpose of circumventing the rule that no deposit bonus can only be claimed once. Moreover, prior to termination of your trading account, your account manager have tried to reach you over the phone multiple times to discuss this matter but you have never answered the phone.

          I can assure you that it is not our wish to trouble our clients and further confirm that we always endeavor to abide by the Client - Company agreement with which you accepted before starting to trade with us.

          Kind regards,
          Andrey - Official Representative of XM (Trading Point of Financial Instruments Ltd.)

          Hozzászólás


          • Kedves XM-Képviselő

            Látom már a nevét sem vállalja, ismerős dolog sajnos.

            Az önök levelében hol van szó arról hogy 7 számlát nyitott? itt 1 számláról van szó.
            Jól értem, hogy nem csak a nyereséget nyúlták le erről a számláról, hanem a többi számlán a veszteség lett eltörölve?

            Hol lehet megnézni az xm hivatalos és ellenőrzött pénzügyi adatait megnézni?
            Gondolom érthető az aggódás, de hetente függesztenek fel ciprusi céget.

            Hozzászólás


            • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

              Az önök levelében hol van szó arról hogy 7 számlát nyitott? itt 1 számláról van szó.
              Rebuttal: Added by Chris A. Zacharia on 2016-02-22 02:57
              Dear Talaat Said,

              I believe that the Compliance department has provided you with a comprehensive reply that clearly states the reasons for account termination and references to the terms and conditions that you have violated.

              Nevertheless, I would like to explain that we have detected 7 no deposit bonus accounts that were accessed from the same device, and this have led us to believe that all of these account, including yours, were opened with sole purpose of circumventing the rule that no deposit bonus can only be claimed once.

              Hozzászólás


              • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kedves XM-Képviselő

                Látom már a nevét sem vállalja, ismerős dolog sajnos.

                Az önök levelében hol van szó arról hogy 7 számlát nyitott? itt 1 számláról van szó.
                Jól értem, hogy nem csak a nyereséget nyúlták le erről a számláról, hanem a többi számlán a veszteség lett eltörölve?

                Hol lehet megnézni az xm hivatalos és ellenőrzött pénzügyi adatait megnézni?
                Gondolom érthető az aggódás, de hetente függesztenek fel ciprusi céget.
                Kedves Adamv, kedves Fórumozók!

                Ahogy azt moncsicsi78 is idézte bejegyzésében, az általunk közzé tett hivatalos válaszban tájékoztatást adunk a számlák számáról is.

                A szabályozó szervezet előírja az Ön által is említett pénzügyi adatok nyilvánossá tételét minden brókercégnek, így ezek az információk természetesen megtalálhatók az XM honlapján is publikálva, mindenki számára elérhetően. Ajánljuk szíves figyelmükbe az alábbi linken, a hivatalos iratok között szereplő Kockázati közzétételek 3. pillérét (Risk Management Disclosures): http://www.xm.com/hu/legal-documents

                Bármely további felmerülő kérdésük esetén készséggel állunk rendelkezésükre.

                Üdvözlettel,
                Rebeka – XM Képviselő

                Hozzászólás


                • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Kedves Adamv, kedves Fórumozók!

                  Ahogy azt moncsicsi78 is idézte bejegyzésében, az általunk közzé tett hivatalos válaszban tájékoztatást adunk a számlák számáról is.

                  A szabályozó szervezet előírja az Ön által is említett pénzügyi adatok nyilvánossá tételét minden brókercégnek, így ezek az információk természetesen megtalálhatók az XM honlapján is publikálva, mindenki számára elérhetően. Ajánljuk szíves figyelmükbe az alábbi linken, a hivatalos iratok között szereplő Kockázati közzétételek 3. pillérét (Risk Management Disclosures): http://www.xm.com/hu/legal-documents

                  Bármely további felmerülő kérdésük esetén készséggel állunk rendelkezésükre.

                  Üdvözlettel,
                  Rebeka – XM Képviselő
                  Kedves Rebeka, Csilla az XM -nél dolgozik még?

                  Hozzászólás


                  • shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Kedves Rebeka, Csilla az XM -nél dolgozik még?
                    Szted mostan akkor bedőlés esete előállt? Ciprus+bónusz=tuti recept.

                    Hozzászólás


                    • XM képviselő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Kedves Adamv, kedves Fórumozók!

                      Ahogy azt moncsicsi78 is idézte bejegyzésében, az általunk közzé tett hivatalos válaszban tájékoztatást adunk a számlák számáról is.

                      A szabályozó szervezet előírja az Ön által is említett pénzügyi adatok nyilvánossá tételét minden brókercégnek, így ezek az információk természetesen megtalálhatók az XM honlapján is publikálva, mindenki számára elérhetően. Ajánljuk szíves figyelmükbe az alábbi linken, a hivatalos iratok között szereplő Kockázati közzétételek 3. pillérét (Risk Management Disclosures): http://www.xm.com/hu/legal-documents

                      Bármely további felmerülő kérdésük esetén készséggel állunk rendelkezésükre.

                      Üdvözlettel,
                      Rebeka – XM Képviselő

                      Kedves Xm Rebeka:


                      Érdeklődnék, hogy az ügyfeleik, fogyasztónak minősülnek-e vagy pedig nem.


                      Köszönöm válaszát

                      Hozzászólás


                      • MyBusiness eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Szted mostan akkor bedőlés esete előállt? Ciprus+bónusz=tuti recept.
                        Cipruson minden broker gáz jelenleg. Profittörlést nem lehet kimagyarázni. Cysec körlevél 2015...
                        Kerülni minden cypriot szabályozású céget, látjátok hogy még egy brit cég is ironost akar játszani FCA alatt.
                        Reméljük nem sikerül neki különben lehet lehúzni a komplett forex iparágat a WC-n.


                        Apropó tudjátok hogy a bináris cucc full szabályozatlan még a britteknél is?
                        Na ott ha elveszi a broker a nyerőt akkor így jártál, sehova se fordulhatsz.

                        Hozzászólás


                        • [QUOTE=shortosgyula;78427]Cipruson minden broker gáz jelenleg. Profittörlést nem lehet kimagyarázni.

                          Szerződés megszegésével sem

                          Hozzászólás


                          • shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Apropó tudjátok hogy a bináris cucc full szabályozatlan még a britteknél is?
                            Na ott ha elveszi a broker a nyerőt akkor így jártál, sehova se fordulhatsz.
                            Akkor miért mondja a support a dukasos chaten, hogy a FINMA regulázza őket? Kérdezd meg , kíváncsi vagyok neked is azt mondja e. Mellesleg annyira kevesen nyernek rajta, hogy ha én binaryt alapítanék, egy ilyen fehér hollót vagy lekövetnék, vagy a jó ízlés határáig simán kifizetném a rengeteg bukóból. Ismerek olyat, aki 2 nap alatt nyomogatott el 2 millát a fagyipénzéből. Nem érné meg profittörölni, mert híre menne és mindenki kiszállna. A baj ott kezdődik, amikor valami hülye talál évek alatt egy kis előnyt, és másnap örömében szétkürtöli az interneten.

                            Hozzászólás


                            • shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kedves Rebeka, Csilla az XM -nél dolgozik még?

                              Kedves shortosgyula!


                              Cégünk a kezdetektől fogva sokat tesz azért, hogy megbecsülje kollégáit és így velük hosszú távon tudjon együtt dolgozni. Erre jó bizonyíték az Investors in People cím elnyerése is, melyet 2014-ben kaptunk meg. Minden igyekeztünk ellenére azonban, mint minden más cégnél is, előfordulnak személyi változások, melyek az Ügyfelek szempontjából nem érzékelhetőek és a működést, valamint a kínált szolgáltatásokat nem befolyásolják.
                              Kérdésére válaszolva Csilla már jó ideje nem dolgozik cégünknél, míg a Magyarországért felelős csapat, ezt leszámítva, évek óta szinte változatlan.


                              Üdvözlettel,

                              Rebeka - XM Képviselő

                              Hozzászólás


                              • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Kedves Xm Rebeka:


                                Érdeklődnék, hogy az ügyfeleik, fogyasztónak minősülnek-e vagy pedig nem.


                                Köszönöm válaszát


                                Kedves Adamv!


                                Számla nyitásakor a honlapunkon történő regisztráció során adott kérdések alapján (MIFID teszt) Ügyfeleink nagy része a „Retail Clients” (Lakossági ügyfél) kategóriába tartozik. Az ügyfél besorolásról természetesen E-mailben értesítünk mindenkit a regisztrációt követően. Ez a ciprusi szabályozásnak megfelelően történik így, melynek az XM teljes mértékben aláveti magát. Azzal kapcsolatban, hogy Magyarországon a jogrendszer pontosan hova sorolja ezt, javasoljuk, keressen fel egy illetékes jogi szakértőt.


                                Üdvözlettel,
                                Rebeka - XM Képviselő

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X