Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Tényeket szeretnél?

    pl hogy milyen segítőkészek az iron alkalmazottak?

    Csak úgy dől belőlük az info ha kérdezel valamit.

    Live From Ironfx...

    Christos Tsolas Mon, 02/23/15 10:23:35 pm UTC

    Üdvözlöm, Peter Takacs! Miben segíthetek?
    English chat is available at the moment




    Peter Takacs 10:23:54 pm

    Allright
    Hello Christos
    Do you have any problem in your withdrawal process?




    Christos Tsolas 10:25:11 pm

    No sir, may i have your withdrawal ID please




    Peter Takacs 10:27:13 pm

    WC0FVAD0ZTNJI7VP




    Christos Tsolas 10:27:22 pm

    One moment please
    “Due to our internal procedures, we request you to contact your Account Manager for this matter.” Ms Nikolett Palinkas at NPalinkas@IronFX.com Thanks so much for the understanding. Is there anything else I can help with?




    Peter Takacs 10:32:48 pm

    I have written for her 1 week ago, and today. She never answered, so i dont want to talk her anymore.




    Christos Tsolas 10:33:36 pm

    Please sent me an email now at Support@IronFX.com in order for me to forward your issue at our Managers




    Peter Takacs 10:33:43 pm

    Do you have any financial problems at this time?




    Christos Tsolas 10:33:59 pm

    No sir




    Peter Takacs 10:34:44 pm

    Thank you, but i dont want to send emails, you HAVE TO check it right now




    Christos Tsolas 10:35:44 pm

    Only account managers have the authority to speak with our Funding Department for withdrawal issues sir




    Peter Takacs 10:37:18 pm

    ok , but what is your job here?




    Christos Tsolas 10:39:50 pm

    I can inform your account manager with your issue sir, or our managers for client problems. If you wish to speak direct with our funding department you can find all of our company phones at our web page

    __________________________________________________ _

    Értelme is annyi volt a ennek chatnek amennyi értelme van hogy ezek a szerencsétlenek ott ülnek vonal másik végén.
    Minden egyes chat megkeresés BÁRMILYEN ügyben hasonló kimenetellel végződik.

    Embernek az se tűnt fel hogy a kiutalás kódja nem az enyém.

    Hozzászólás


    • Shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Tényeket szeretnél?

      pl hogy milyen segítőkészek az iron alkalmazottak?

      Csak úgy dől belőlük az info ha kérdezel valamit.

      Live From Ironfx...

      Christos Tsolas .

      Ezt az informaciot ki lehet ide irni, felnott, kulturalt ember modjara is, hogy segits ezzel masoknak (ha ez egyaltalan celod).

      Nem kellenek a reszletek, csak hogy C Stolas ugyfelkezelesi tevekenysege egyszeruen nem kielegito.
      Ha ide kiirja ugyanezt, konkret esetekkel meg 10 ember, en biztos vagyok benne hogy megvalnak ettol a melostol.
      (ismerve N Zoltant, biztos vagyok benne hogy az egojanak hasznal, ha kirughat alkalmatlan embereket) Hasznaljatok ki ezt okosan!
      Ez pedig nektek, nekunk lesz jo, ha nem diletansok fognak ugyet intezni, angol nyelven kinlodva a magyarokkal.
      Ebbol nem lesz harag, nincs anyazas, meg hasonlok.
      Felnott emberek vagytok, ha ilyen kulso problemakkal nem tudtok megkuzdeni, hogyan lesztek kepesek a belso problemaitokat megoldani a trade kozben?

      Nagyon sok mindenben nem adok igazat az ironnak, sokszor minosithetetlen amit csinalnak es a kommunikaciojuk 2-es ala, de attol meg nem szukseges ezt a helyzetet meg melyebbre taposni.

      Ha az a cel, hogy minel kisebb vesztesegekkel erjen veget ez a story, akkor kenytelenek lesztek az eddigi stilust kicsit europaibbra venni.
      Nem tamogatok egyetelen csalo, szelhamost sem, barmely oldalon alljon is, de azert itt sokan hunyok a kialakult helyzet miatt.

      Mielott valaki leir valamit, csak azt gondolja at, hogy artani akar masoknak, vagy segiteni barmiben is?

      Tudom hogy neked csak 90.-dollarod ragadt be, de ha olyanok szempontjait veszed figyelembe, akiknek sokezer van ott, akkor lehet hogy egy masfajta kommunikacioval, stilussal nagyobb elismerest es tiszteletet tudnal kivivni magadnak.
      Gondolom teged sokan ismernek. Bizonyara sokan adnak a szavadra.
      Ne ereszkedj le egy olyan szintre, amire te sem tudnal felnezni.

      Hozzászólás


      • Shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Tényeket szeretnél?

        pl hogy milyen segítőkészek az iron alkalmazottak?

        Csak úgy dől belőlük az info ha kérdezel valamit.

        Live From Ironfx...

        Christos Tsolas Mon, 02/23/15 10:23:35 pm UTC

        Üdvözlöm, Peter Takacs! Miben segíthetek?
        English chat is available at the moment




        Peter Takacs 10:23:54 pm

        Allright
        Hello Christos
        Do you have any problem in your withdrawal process?




        Christos Tsolas 10:25:11 pm

        No sir, may i have your withdrawal ID please




        Peter Takacs 10:27:13 pm

        WC0FVAD0ZTNJI7VP




        Christos Tsolas 10:27:22 pm

        One moment please
        “Due to our internal procedures, we request you to contact your Account Manager for this matter.” Ms Nikolett Palinkas at NPalinkas@IronFX.com Thanks so much for the understanding. Is there anything else I can help with?




        Peter Takacs 10:32:48 pm

        I have written for her 1 week ago, and today. She never answered, so i dont want to talk her anymore.




        Christos Tsolas 10:33:36 pm

        Please sent me an email now at Support@IronFX.com in order for me to forward your issue at our Managers




        Peter Takacs 10:33:43 pm

        Do you have any financial problems at this time?




        Christos Tsolas 10:33:59 pm

        No sir




        Peter Takacs 10:34:44 pm

        Thank you, but i dont want to send emails, you HAVE TO check it right now




        Christos Tsolas 10:35:44 pm

        Only account managers have the authority to speak with our Funding Department for withdrawal issues sir




        Peter Takacs 10:37:18 pm

        ok , but what is your job here?




        Christos Tsolas 10:39:50 pm

        I can inform your account manager with your issue sir, or our managers for client problems. If you wish to speak direct with our funding department you can find all of our company phones at our web page

        __________________________________________________ _

        Értelme is annyi volt a ennek chatnek amennyi értelme van hogy ezek a szerencsétlenek ott ülnek vonal másik végén.
        Minden egyes chat megkeresés BÁRMILYEN ügyben hasonló kimenetellel végződik.

        Embernek az se tűnt fel hogy a kiutalás kódja nem az enyém.
        Ez az enyééééém, ennyire unatkoztál, hogy harcolni akartál a 229 eurómért?

        Ha már így szóba került... Kétszer emailben és egyszer telefonon kértem Pálinkás Nikolettet, hogy írásban nyilatkozzon miért van feldolgozás alatt 16. napja a 229 eurós kiutalásom. Másodjára csak annyit írt, hogy írjak a jogi osztálynak. Khössz... Jó hogy van account managerem, de minek? Nem képesek elküldeni a sablonlevelet, hogy vizsgálat alatt van a számlám. Már a látszat sem fontos...

        Hozzászólás


        • Üdv Mindenkinek!

          Pár hete regisztráltam be azért, hogy megosszam veletek a kínai sztorit, és annak az ironfx dolgozónak a beszámolóját, aki a cég alapításáról, és működéséről írt angolul. Időközben ezeket már megosztotta itt valaki más, szóval okafogyottá váltak.

          Nekem is van számlám az iron -nál, egy elégetett és egy másik, amiről pénzt akarok majd kivenni.
          Szóval eléggé belém rakta az ideget az iron is, meg ti is, ugyanis a fórumot folyamatosan olvastam az elmúlt hónapok, évek során. Annak idején kényszermegoldásként nyitottam számlát a cégnél (azt nem részletezem, hogy mi is volt ez a kényszer), nem pedig azért, mert annyira tetszettek a kondícióik.
          Most kíváncsian várom, vajon látok -e majd pénzt. Ha fogadni kellene rá, jelen állás szerint azt tippelném, hogy igen.

          Az iron gondjait szerintem ezek a dolgok okozták:

          -Az első gond a rengeteg alkalmazott, account manager, akik valójában ugye sales -esek. Miből etetik ezeket? Ilyen brókerről még nem hallottam, aki ennyi léhűtőt eltartana, terjeszkedés ide, roadshow oda. Mi a tökömet kell a számlámon menedzselni, minek Magyarországra is ez a temérdek menedzser? Az utalgatást le lehet zongorázni pillanatok alatt, és nem kell hozzá több tucatnyi ember ebbe a kis országba, meg világszerte a mit tudom én hány ezer. Már évekkel ezelőtt is ledöbbentett Zoltán, amikor azzal büszkélkedett, hogy mennyi irodájuk, és alkalmazottjuk van világszerte, és ettől milyen erős bróker is az iron. Csak kétségeket ültetett ezzel belém már akkor is.
          Az iron gondjainak orvoslására az első lépés: A léhűtők szanálása a picsába. Nem kell az agymosás, meg a roadshow orrvérzésig, hanem olyan szolgáltatás kell, ami valóban piacvezető! Akkor majd mennek az emberek az iron -hoz maguktól is, menedzserek nélkül.

          -A második gond, a bónusz. Akinek minimális köze volt a forex -hez, az nyilván már a bevezetése pillanatában gondolkodott azon, hogy hogyan is lehetne ezt kiaknázni (hedge). Bevallom én is törtem ezen a fejem (sikertelenül), mert olyan meg sem fordult a fejemben, hogy szólok a Józsi bácsinak 20km -re innen, hogy nyisson ő is bónuszos számlát, ráadásul ő is az iron -nál, aztán majd szépen kihedzseljük. Ugyanis azt nem gondoltam volna, hogy ilyen primitív módszerrel ne buknék meg! De az utóbbi pár hónap hozzászólásaiból kiderült, hogy nem buktam volna meg, ugyanis az iron volt olyan bal****, hogy ezeket a naturista hedzselőket éveken át kifizette! Ez egyszerűen nem fér a fejembe. Ezeket a kifizetéseket nem tudom, hogy ki engedélyezte, a helyi account managerek (léhűtők), vagy központi jóváhagyás kellett -e hozzá, de szerintem valahogy sutyiba nyomták Markos háta mögött (ha meg Markos ezzel teljesen tisztában volt, és nem csak Magyarországon ment ez ilyen szinten a bónusz visszaélésekkel, hanem világszerte kifizették a bónusz hedzselőket, akkor ő is egy bal****). Biztos, hogy jó néhány zseb megtelt ezekből a bónuszokból a kedves alkalmazottak (léhűtők) között is.
          Nem tudom ki dolgozott már a fórumozok közül építkezésen. Ugyanis volt, aki azt írta itt, hogy milyen jó volt az iron -nak a bónuszozók pénze, és ebből építette fel a piramist éveken át. Elmondanám, hogy úgy nem lehet falat felhúzni, hogy a felső sorba beteszek egy téglát, az alsó sorból meg kiveszek hármat. A (kifizetett) bónusz hedzselők pénzéből az iron bizonyosan nem tudott felépíteni semmit.
          Azt pedig globálisan nagyon egyszerűen láthatja az iron, hogy mennyi a bónusz csaló. Sztenderd számlán látja, hogy hó végén a kereskedők teszem azt 95 százaléka bukó, a bónuszoson meg csak az 50 százalékuk. Egyszerű a matek, ez alapján a bónuszosok 45 százaléka csaló. Az már más kérdés, hogy személy szerint hogyan szűri ki őket, és hogyan bizonyítja rájuk (sehogy, legfeljebb a Józsi bácsira).
          Az iron gondjainak orvoslására a második lépés: A bónuszrendszer teljeskörű eltörlése. Akiknek régi típusú bónuszos számlája van, és nem minősítették csalónak, azt pedig bónuszostól helyezzék át sztenderd, bónusz nélküli számlára, a bónusz összegével megnövelve, mint ahogy anno az NSZK váltotta az NDK márkát. Ezt a kiadást nyelje be az iron. Akit pedig bónusz csalónak minősítettek, annak azonnali hatállyal fizessék vissza a deposit -ját, utána pedig pereskedjenek egymással kedvük szerint.

          -A harmadik gond, a CHF. Ehhez nem tudok hozzászólni.

          -A negyedik gond, az IPO. Ehhez sem tudok hozzászólni.

          -A Zoltán szerintem nem probléma, ő olyan, mint a politikusok. Azt kapja a nép, amit kitermel magának. Csak ne legyen belőle több tucat! Az alapján nyitottatok számlát, és kereskedtetek, ahogyan ő éppen hintette a szentigét? Szerintem őt hiába basztatjátok, nagyon kis ráhatása van neki a cégre. Gondoljátok, hogy felhívta Markos -t, hogy mennyien írunk itt a fórumon, és hogy csináljon valamit?


          Aki kereskedik, annak további jó kereskedést, aki pereskedik, annak további jó pereskedést, aki pedig visszautal, annak további jó visszautalást kívánok!

          P.S.: Apropó, valaki kérdezte pár oldallal visszább, hogy mi lett az űrutazással. Néhány hete olvastam róla, ha pontosan emlékszem valami kínai tanárnő nyerte meg, de a pénzt választotta. Szerintem Zalánnak kellett volna adni az űrutat, oda ilyen karakán legények valók, aztán amikor odaért levonni tőle a bónuszt, és kint felejteni, amíg a vizsgálat tart. Nagyon szimpi gyerek, idejár kikacsintgatni, jót akarni, meg bennfentes információkat adni a rászorulóknak, közben meg oda szarik, ahonnan evett. Lejárt a hűségnyilatkozata, kibicnek meg semmi sem drága.

          Hozzászólás


          • Ha valaki kiszaladna ütni egyet ! Lehet ha többen megyünk olcsóbb. Kapát kaszát sajnos nem lehet a röpcsin vinni de lehet,hogy ott a szar naplopó táraságnál (cipruson) is lehet kapni.

            http://budavartours.hu/ajanlat/cipru...on!-sliderlink

            Hozzászólás


            • small potatoes eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Üdv Mindenkinek!

              Pár hete regisztráltam be azért, hogy megosszam veletek a kínai sztorit, és annak az ironfx dolgozónak a beszámolóját, aki a cég alapításáról, és működéséről írt angolul. Időközben ezeket már megosztotta itt valaki más, szóval okafogyottá váltak.
              kibicnek meg semmi sem drága.

              Akkor miért nem írod be azt, hogy tegnap Londonba voltak mérges ügyfelek az ottani irodában?
              Ha ennyire szerettél volna mindenképpen nagy story-t megosztani?

              Elég rosszul látod a helyzetet. A sok iroda meg ember sokkal jobb volt mint azt gondolnád. Sőt képzeld az abusereket is ismerték, de csak a belső abusereket nem szerették. Most jött el a pillanat amikor tisztítani akartak és ezzel nincs semmi baj. Azzal van a baj ahogyan csinálják.

              Tehát nekem az jön le, hogy túl jól nem látod át a rendszert de van benned egy sértettség és idejössz észt osztani te is. Kb. 2 hétig bírnád azt a manager munkát amit most Zoli csinál vagy anno én...amatőr
              skype:zalan831;

              Hozzászólás


              • tortenet az ironfx kivallo vezetosegerol.



                Today, 04:39 AM #17 MollyMalone MollyMalone is offline
                Recruit
                Join Date
                Feb 2015
                Posts
                7
                Post Thanks / Likes
                Default
                Comrades,

                I have some updates for you...

                First, here is a nice article from ForexMagnates regarding the cases: forexmagnates.com/ironfx-faces-cyprus-court-complaints-160-chinese-clients-ibs-2
                Second... Regarding the Chinese IBs (A bit of off-topic, I know...):

                IGHG is registered in Shanghai under the address of (surprise), IronFX Shanghai office. (Screenshot if they decide to change the address on their website – http://tinypic.com/r/2m61fn4/8)

                Then, according to the information freely available to public from the Shanghai’s Company Registrar, the company belongs to a company called Terra Management Ltd, registered in Hong Kong. The directors of the company IGHG are Mr. Petros Economides (Shareholder of IronFX) and Mr. Markos Kashiouris, (CEO and shareholder of IronFX). The Supervisor of the company is Mr. Demetris Kyriacou, and the General Manager is Mr. You Yong.
                http://tinypic.com/r/2lthrwh/8
                http://tinypic.com/r/2ztccjl/8

                Now, as they claim that IGHG is their IB, let’s take a step back and look at who actually owns IGHG: it is Terra Management. But who is behind Terra Management? None other but the two gentlemen mentioned previously: Mr. Petros Economides and Mr. Markos Kashiouris. All information is available publicly online. Those who search will find.
                http://tinypic.com/r/5frxcj/8

                So it seams that their setup was working perfectly: cash was pouring directly right into the pockets of those two gentlemen, avoiding any sort of problems or controls. The clients were paying for those expensive statements such as FC Barca, the Lambos and all of their offices and staff. I wonder if the clients’ money accounts were really segregated… Or just fully segregated between Economides and Kashiouris, depending on their stakes at IronFX.

                After those little fiascos, I am starting to wonder, how on earth are their clients still patiently waiting for their cash back, and where do the regulators look. I mean there has to be at least some action, and not just “We are investigating.”

                And last but not least (my favourite), one of the papers from the court stating that they have accepted the case against IronFX:

                Page 1: http://tinypic.com/r/n2cuh2/8
                Page 2: http://tinypic.com/r/2gwhlyf/8
                Share on facebookShare on twitterShare on google_plusone_shareShare on pinterest_shareShare on linkedin

                Hozzászólás


                • Shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Tényeket szeretnél?

                  pl hogy milyen segítőkészek az iron alkalmazottak?

                  Csak úgy dől belőlük az info ha kérdezel valamit.

                  Live From Ironfx...

                  Christos Tsolas Mon, 02/23/15 10:23:35 pm UTC

                  Üdvözlöm, Peter Takacs! Miben segíthetek?
                  English chat is available at the moment




                  Peter Takacs 10:23:54 pm

                  Allright
                  Hello Christos
                  Do you have any problem in your withdrawal process?




                  Christos Tsolas 10:25:11 pm

                  No sir, may i have your withdrawal ID please




                  Peter Takacs 10:27:13 pm

                  WC0FVAD0ZTNJI7VP




                  Christos Tsolas 10:27:22 pm

                  One moment please
                  “Due to our internal procedures, we request you to contact your Account Manager for this matter.” Ms Nikolett Palinkas at NPalinkas@IronFX.com Thanks so much for the understanding. Is there anything else I can help with?




                  Peter Takacs 10:32:48 pm

                  I have written for her 1 week ago, and today. She never answered, so i dont want to talk her anymore.




                  Christos Tsolas 10:33:36 pm

                  Please sent me an email now at Support@IronFX.com in order for me to forward your issue at our Managers




                  Peter Takacs 10:33:43 pm

                  Do you have any financial problems at this time?




                  Christos Tsolas 10:33:59 pm

                  No sir




                  Peter Takacs 10:34:44 pm

                  Thank you, but i dont want to send emails, you HAVE TO check it right now




                  Christos Tsolas 10:35:44 pm

                  Only account managers have the authority to speak with our Funding Department for withdrawal issues sir




                  Peter Takacs 10:37:18 pm

                  ok , but what is your job here?




                  Christos Tsolas 10:39:50 pm

                  I can inform your account manager with your issue sir, or our managers for client problems. If you wish to speak direct with our funding department you can find all of our company phones at our web page

                  __________________________________________________ _

                  Értelme is annyi volt a ennek chatnek amennyi értelme van hogy ezek a szerencsétlenek ott ülnek vonal másik végén.
                  Minden egyes chat megkeresés BÁRMILYEN ügyben hasonló kimenetellel végződik.

                  Embernek az se tűnt fel hogy a kiutalás kódja nem az enyém.

                  Szia Peti!

                  Szeretnélek megkérni, hogy légyszíves ne állíts valótlan dolgokat, mert nem fog segíteni a helyzeteden.
                  Az általad Live Chat során feltüntetett visszautalási azonosító kód Styann01 fórumozóhoz tartozik és nem hozzád. További Styann01 Hétfőn írt nekem emailt Február 23-án 18:09-kor és én válaszoltam neki másnap Február 24-én 15:57-kor.
                  Amennyiben Styann01-nek további kérdése van, akkor nyugodtan keressen, mert nincsn szükség arra, hogy az ő nevében valótlan információkat terjessz a fórumon és Live Chaten is.

                  Hozzászólás


                  • Styann01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ez az enyééééém, ennyire unatkoztál, hogy harcolni akartál a 229 eurómért?

                    Ha már így szóba került... Kétszer emailben és egyszer telefonon kértem Pálinkás Nikolettet, hogy írásban nyilatkozzon miért van feldolgozás alatt 16. napja a 229 eurós kiutalásom. Másodjára csak annyit írt, hogy írjak a jogi osztálynak. Khössz... Jó hogy van account managerem, de minek? Nem képesek elküldeni a sablonlevelet, hogy vizsgálat alatt van a számlám. Már a látszat sem fontos...
                    Szia!

                    Persze, hogy a jogi osztálynak az elérhetőségét adtam meg neked, mert leveledben hivatalos választ kértél a visszautalásoddal kapcsolatosan. Hivatalos , jogi választ pedig a jogi osztály tud adni.
                    Én mint account managered (kapcsolattartód) azért vagyok itt, hogy segítsek a számlanyitás, kereskedés, visszautalás során fellépő adminisztrációs nehézségekben, nem pedig azért, hogy jogi vonatkozásban válaszoljak a panaszodra.

                    Hozzászólás


                    • hivatalos valasz az ironfx-tol ?jogi osztalytol? vagy barmelyik masik osztalytol funding info? nem is kaptok valaszt . az account managerek csak hazudnak az embereknek ugy ahogyan a chatan. minek is van account managered ha egy egyszeru kerdesre nem ad valaszt mikor kuldik a penzedet?

                      Hozzászólás


                      • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        hivatalos valasz az ironfx-tol ?jogi osztalytol? vagy barmelyik masik osztalytol funding info? nem is kaptok valaszt . az account managerek csak hazudnak az embereknek ugy ahogyan a chatan. minek is van account managered ha egy egyszeru kerdesre nem ad valaszt mikor kuldik a penzedet?
                        A managereknek a dolga, hogy account managerek válaszoljanak rendesen. Ha ők nem szólnak rájuk, akkor nem tudsz mit tenni.
                        skype:zalan831;

                        Hozzászólás


                        • ironfx

                          Zalán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A managereknek a dolga, hogy account managerek válaszoljanak rendesen. Ha ők nem szólnak rájuk, akkor nem tudsz mit tenni.
                          szerinted ez valamikor megtortenik? sokat gondolkoztam de nem ertem az iron vezetoseget minek ez a szitu es meg halogatjak nem valaszolnak hazudoznak , igy minden eltelt nap ellenuk dolgozik.

                          Hozzászólás


                          • Kedves Nikolett!

                            Sok a rizsa ! ! ! !

                            Bizonyára "elkerülte" a figyelmét az a tény, hogy miért van feldolgozás 16. napja egy kiutalás?
                            Inkább erre kellett volna érdemi választ adni, nem pedig mellébeszélni!







                            idézet:
                            Styann01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ez az enyééééém, ennyire unatkoztál, hogy harcolni akartál a 229 eurómért?

                            Ha már így szóba került... Kétszer emailben és egyszer telefonon kértem Pálinkás Nikolettet, hogy írásban nyilatkozzon miért van feldolgozás alatt 16. napja a 229 eurós kiutalásom. Másodjára csak annyit írt, hogy írjak a jogi osztálynak. Khössz... Jó hogy van account managerem, de minek? Nem képesek elküldeni a sablonlevelet, hogy vizsgálat alatt van a számlám. Már a látszat sem fontos...
                            Szia!

                            Persze, hogy a jogi osztálynak az elérhetőségét adtam meg neked, mert leveledben hivatalos választ kértél a visszautalásoddal kapcsolatosan. Hivatalos , jogi választ pedig a jogi osztály tud adni.
                            Én mint account managered (kapcsolattartód) azért vagyok itt, hogy segítsek a számlanyitás, kereskedés, visszautalás során fellépő adminisztrációs nehézségekben, nem pedig azért, hogy jogi vonatkozásban válaszoljak a panaszodra.

                            Hozzászólás


                            • Eszter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kedves Nikolett!

                              Sok a rizsa ! ! ! !

                              Bizonyára "elkerülte" a figyelmét az a tény, hogy miért van feldolgozás 16. napja egy kiutalás?
                              Inkább erre kellett volna érdemi választ adni, nem pedig mellébeszélni!



                              idézet:
                              Styann01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez az enyééééém, ennyire unatkoztál, hogy harcolni akartál a 229 eurómért?

                              Ha már így szóba került... Kétszer emailben és egyszer telefonon kértem Pálinkás Nikolettet, hogy írásban nyilatkozzon miért van feldolgozás alatt 16. napja a 229 eurós kiutalásom. Másodjára csak annyit írt, hogy írjak a jogi osztálynak. Khössz... Jó hogy van account managerem, de minek? Nem képesek elküldeni a sablonlevelet, hogy vizsgálat alatt van a számlám. Már a látszat sem fontos...
                              Szia!

                              Persze, hogy a jogi osztálynak az elérhetőségét adtam meg neked, mert leveledben hivatalos választ kértél a visszautalásoddal kapcsolatosan. Hivatalos , jogi választ pedig a jogi osztály tud adni.
                              Én mint account managered (kapcsolattartód) azért vagyok itt, hogy segítsek a számlanyitás, kereskedés, visszautalás során fellépő adminisztrációs nehézségekben, nem pedig azért, hogy jogi vonatkozásban válaszoljak a panaszodra.
                              Kedves Eszter!

                              Most pontosan kinek a visszautalásáról beszélünk? Az Önéről vagy a Styann01 ügyfél visszautalásáról? Mert ha a Styann01 visszautalásáról, akkor nem értem az Ön felháborodását. Amennyiben viszont Önnek van visszautalása és még nem kapta meg, akkor írjon nekem emailt az npalinkas@ironfx.com emailre számlaszámmal és tranzakció számmal és megnézem mi lehet a gond.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Pálinkás Nikolett; 2015-02-26, 08:44. Oka: Rossz megszólítás

                              Hozzászólás


                              • Kedves Nikolett!

                                Ez nem is lehet kérdés: Styann01 kérte a visszautalást.
                                Nem háborodtam fel, csak hangosan gondolkodtam, és adtam egy jó tanácsot, bár nem kérte, hogy talán ha máskor ilyen eset előfordul, célszerűbb választ adni a kiutalás késésének az okára
                                Nem pedig mellébeszélni

                                Szerencsére abban a helyzetben vagyok,hogy nincs Önöknél számlám, de belegondolok, bizony nekem sem tetszene, ha 16. napja is feldolgozás alatt lenne a kiutalás.
                                Gondoljon bele Ön is, Önnek tetszene Kedves Nikolett? - k é t l e m :-)

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X