Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem viszont érdekel a dolog mert nem hiszem hogy rossz lenne a végrehajtásunk...
    18011223 2015-02-02 WBVKN193JCNJ540M Withdrawal – Bank 484.00 EUR Feldolgozás alatt

    Pont ma 4 hónapos!! Valami party?

    Hozzászólás


    • http://leaprate.com/2015/06/ironfx-c...ive-interview/

      Hozzászólás


      • Ok.
        Tehát egy kis csoport indított pert csak.
        Minden országban jó a kapcsolata a helyi szervekkel. Teljesen tiszták.
        Már csak 500 alkalmazott lesz és csak 16 iroda.
        Nincs felvásárlásról szó. Nincs baj

        Van jó pár olyan része az egésznek ami 100% nem igaz. Ha nem lenne ennyi nem teljesítés akkor hihető is lehetne....de egyre több az ilyen eset plus olyan emberek távoznak folyamatosan a cégtől akik közép vezetők voltak és üzletfejlesztők.
        skype:zalan831;

        Hozzászólás


        • Zalán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ok.
          Tehát egy kis csoport indított pert csak.
          Minden országban jó a kapcsolata a helyi szervekkel. Teljesen tiszták.
          Már csak 500 alkalmazott lesz és csak 16 iroda.
          Nincs felvásárlásról szó. Nincs baj

          Van jó pár olyan része az egésznek ami 100% nem igaz. Ha nem lenne ennyi nem teljesítés akkor hihető is lehetne....de egyre több az ilyen eset plus olyan emberek távoznak folyamatosan a cégtől akik közép vezetők voltak és üzletfejlesztők.
          Minden jó.. 1600 alkalmazottról már 500 sincs. minden jól fejlődő cég ilyen..

          Na akkor csak igazam lesz és bezárják a magyar irodát?

          Hozzászólás


          • Jóváhagyták a maradék nyereségem kiutalását is.

            Hozzászólás


            • neural eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Jóváhagyták a maradék nyereségem kiutalását is.
              Kérdezhetem tőled hogy mikor kezdeményezted a visszautalást és milyen formában (utalás, skrill stb..) ?

              Hozzászólás


              • Perhaps eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kérdezhetem tőled hogy mikor kezdeményezted a visszautalást és milyen formában (utalás, skrill stb..) ?
                Debit/Credit Card volt az egyik fele, amire 2 hetet kellett várnom, a másik felére kb. 1 hónapot vártam (hogy elfogadják, még nem tudom mikor érkezik meg) az pedig Bank transfer volt. Sok kötés volt a számlámon és nem egy nagy összeg (összesen 1250 USD)

                Hozzászólás


                • Folytatódik cikksorozatunk a második résszel.

                  Hogyan értékesítsünk, vagyis hogyan verjük át az ügyfeleket Zoltán-módra!

                  Volt IronFx alkalmazottak elmondása szerint rendszeresen tartottak nekik "értékesítői tréninget", amiben Zoltán igen aktív volt, ahol azokat a technikákat sulykolták beléjük, hogy mivel és hogyan lehet az ügyfeleket befolyásolni, és miket és hogyan kell hazudni, hogy az ügyfél azt elhiggye és ne lehessen később azt az értékesítő ellen fordítani.

                  Ezen értékesítési tréningek fő irányelve az volt, hogy miként kell a különböző emberek bizalmába férkőzni abból a célból, hogy befizessenek, valamint a későbbi veszteségek esetén se hagyják abba a kereskedést, hanem fizessenek be még többet, nyereség esetén pedig ne vegyék ki a pénzt, hanem folytassák tovább a kereskedést, ami által aztán úgyis elveszítik a pénzüket hosszú távon.

                  E cél érdekében minden eszköz megengedett volt.

                  Legyél aki akarsz

                  Ha például az ügyfélnek volt gyereke akkor arra bíztatták az értékesítőt, hogy ő is hazudja azt, hogy neki is van, hogy ezzel rokonszenvet ébresszen az ügyfélben maga iránt. Ha az ügyfél elvált, akkor legyen az értékesítő is elvált, stb...

                  Mindegyik értékesítőnek azt kell hazudnia, hogy ő maga is kereskedik, holott nagy részük életében nem nyitott meg egyetlen pozíciót sem, sőt, van aki a cégnél tanulta meg azt, hogy egyáltalán mi az a forex.

                  Ezeket a hazugságokat aztán fel lehet vezetni a cég adatbázisában az ügyfél profiljába, hogy az értékesítő a következő beszélgetés alkalmával emlékezzen, hogy mit is hazudott.

                  Félrevezető információk

                  Másik értékesítési stratégia, ami már jogi aggályokat is felvet, az információk olyan irányú és módú közlése amivel az ügyfelet megtévesztik és bizalmat ébresztenek a cég iránt.

                  Ilyen például a fél tucat szabályozó szerv sulykolása, ami által azt a látszatot keltik, hogy az IronFx Global van ennyi szervezet által szabályozva, holott ez színtiszta hazugság.

                  Az ironfx global a CySec által van szabályozva, míg mindegyik másik szabályozó szerv alatt külön-külön cégek vannak, amihez az ügyfélnek semmi köze, ha az ironx global alatt nyit számlát.

                  Ne feledjük: A MIFID irányelvek szerint az ügyfelet megilleti az objektív, az előnyöket és hátrányokat egyforma súllyal történő tájékoztatás.

                  A MIFID irányelveknek való megfelelés is gyakori értékesítői hazugság. Szerencsére zoltán barátunk itt a fórumon is elismerte már, hogy nem tartják be a MIFID irányelveket, mivel, a saját bevallása szerint azok nem kötelező érvényű jogszabályok, hanem csak ajánlások.

                  Rossz hír: Kedves Zoltán, minden európai pénzügyi vállalkozásnak be kell tartani ezeket az ajánlásokat! Ellenkező esetben kéretik eltávolítani a cég honlapjáról a MIFID hivatkozást!

                  Zoltán és az értékesítési vezetők utasítása szerint ezeket a hazugságokat úgy kell előadni, hogy azt később az ügyfél ne kérhesse számon az értékesítőn. Ezen okból kifolyólag utasításokat kapnak arra hogyan kell homályosan fogalmazni, valamint, hogy ne írjanak le semmilyen ilyen jellegű információt. Ezért találkozik az ügyfél sokszor azzal, hogy az értékesítő mond neki valamit, amikor pedig az ügyfél ezt írásban kéri akkor ennyit kap: "Kedves ügyfél! A telefonon megbeszéltek alapján tessék eljárni'"

                  Profi hazugságok

                  A másik nagyon népszerű értékesítési eszköz a Marshall-féle elemzések, amiket Zoltán egyszerűen profi hazugságoknak hív. Az értékesítők utasítást kapnak arra, hogy válogassák ki azokat az elemzéseket, amik beváltak, és azokat felhasználva befolyásolják az ügyfelet. Ezek azért jó értékesítési eszközök, mert ellentétben az értékesítő saját maga által adott tanácsaival, amik ha nem válnak be akkor az ügyfél számon kérheti azt az értékesítőn, ezekre a profi hazugságokra másnap elkészülnek a profi magyarázatok, hogy miért nem váltak be.

                  A fenti példákból látszik, hogy az ügyfelek megtévesztése szándékos, amiben mind a vezetők, mind pedig az értékesítők tudatosan és szándékosan vesznek részt.

                  Tehát ha valaki azt hiszi, hogy az "ügyfél-kapcsolattartója" teljesen ártatlan, és csak a vezetőket terheli felelősség, az nagyot téved!

                  A következő posztban rátérünk a legfőbb témára, azaz a bónuszokra, hogy ki mennyiben is felelős az "abuserek" elszaporodásáért és a kialakult helyzetért.

                  Folyt. köv.

                  Hozzászólás


                  • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Folytatódik cikksorozatunk a második résszel.

                    Hogyan értékesítsünk, vagyis hogyan verjük át az ügyfeleket Zoltán-módra!

                    Volt IronFx alkalmazottak elmondása szerint rendszeresen tartottak nekik "értékesítői tréninget", amiben Zoltán igen aktív volt, ahol azokat a technikákat sulykolták beléjük, hogy mivel és hogyan lehet az ügyfeleket befolyásolni, és miket és hogyan kell hazudni, hogy az ügyfél azt elhiggye és ne lehessen később azt az értékesítő ellen fordítani.

                    Ezen értékesítési tréningek fő irányelve az volt, hogy miként kell a különböző emberek bizalmába férkőzni abból a célból, hogy befizessenek, valamint a későbbi veszteségek esetén se hagyják abba a kereskedést, hanem fizessenek be még többet, nyereség esetén pedig ne vegyék ki a pénzt, hanem folytassák tovább a kereskedést, ami által aztán úgyis elveszítik a pénzüket hosszú távon.

                    E cél érdekében minden eszköz megengedett volt.

                    Legyél aki akarsz

                    Ha például az ügyfélnek volt gyereke akkor arra bíztatták az értékesítőt, hogy ő is hazudja azt, hogy neki is van, hogy ezzel rokonszenvet ébresszen az ügyfélben maga iránt. Ha az ügyfél elvált, akkor legyen az értékesítő is elvált, stb...

                    Mindegyik értékesítőnek azt kell hazudnia, hogy ő maga is kereskedik, holott nagy részük életében nem nyitott meg egyetlen pozíciót sem, sőt, van aki a cégnél tanulta meg azt, hogy egyáltalán mi az a forex.

                    Ezeket a hazugságokat aztán fel lehet vezetni a cég adatbázisában az ügyfél profiljába, hogy az értékesítő a következő beszélgetés alkalmával emlékezzen, hogy mit is hazudott.

                    Félrevezető információk

                    Másik értékesítési stratégia, ami már jogi aggályokat is felvet, az információk olyan irányú és módú közlése amivel az ügyfelet megtévesztik és bizalmat ébresztenek a cég iránt.

                    Ilyen például a fél tucat szabályozó szerv sulykolása, ami által azt a látszatot keltik, hogy az IronFx Global van ennyi szervezet által szabályozva, holott ez színtiszta hazugság.

                    Az ironfx global a CySec által van szabályozva, míg mindegyik másik szabályozó szerv alatt külön-külön cégek vannak, amihez az ügyfélnek semmi köze, ha az ironx global alatt nyit számlát.

                    Ne feledjük: A MIFID irányelvek szerint az ügyfelet megilleti az objektív, az előnyöket és hátrányokat egyforma súllyal történő tájékoztatás.

                    A MIFID irányelveknek való megfelelés is gyakori értékesítői hazugság. Szerencsére zoltán barátunk itt a fórumon is elismerte már, hogy nem tartják be a MIFID irányelveket, mivel, a saját bevallása szerint azok nem kötelező érvényű jogszabályok, hanem csak ajánlások.

                    Rossz hír: Kedves Zoltán, minden európai pénzügyi vállalkozásnak be kell tartani ezeket az ajánlásokat! Ellenkező esetben kéretik eltávolítani a cég honlapjáról a MIFID hivatkozást!

                    Zoltán és az értékesítési vezetők utasítása szerint ezeket a hazugságokat úgy kell előadni, hogy azt később az ügyfél ne kérhesse számon az értékesítőn. Ezen okból kifolyólag utasításokat kapnak arra hogyan kell homályosan fogalmazni, valamint, hogy ne írjanak le semmilyen ilyen jellegű információt. Ezért találkozik az ügyfél sokszor azzal, hogy az értékesítő mond neki valamit, amikor pedig az ügyfél ezt írásban kéri akkor ennyit kap: "Kedves ügyfél! A telefonon megbeszéltek alapján tessék eljárni'"

                    Profi hazugságok

                    A másik nagyon népszerű értékesítési eszköz a Marshall-féle elemzések, amiket Zoltán egyszerűen profi hazugságoknak hív. Az értékesítők utasítást kapnak arra, hogy válogassák ki azokat az elemzéseket, amik beváltak, és azokat felhasználva befolyásolják az ügyfelet. Ezek azért jó értékesítési eszközök, mert ellentétben az értékesítő saját maga által adott tanácsaival, amik ha nem válnak be akkor az ügyfél számon kérheti azt az értékesítőn, ezekre a profi hazugságokra másnap elkészülnek a profi magyarázatok, hogy miért nem váltak be.

                    A fenti példákból látszik, hogy az ügyfelek megtévesztése szándékos, amiben mind a vezetők, mind pedig az értékesítők tudatosan és szándékosan vesznek részt.

                    Tehát ha valaki azt hiszi, hogy az "ügyfél-kapcsolattartója" teljesen ártatlan, és csak a vezetőket terheli felelősség, az nagyot téved!

                    A következő posztban rátérünk a legfőbb témára, azaz a bónuszokra, hogy ki mennyiben is felelős az "abuserek" elszaporodásáért és a kialakult helyzetért.

                    Folyt. köv.
                    Egyébként Zolit megkérdezted ezekről? Vagy csak volt alkalmazottakkal beszéltél?
                    skype:zalan831;

                    Hozzászólás


                    • neural eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Debit/Credit Card volt az egyik fele, amire 2 hetet kellett várnom, a másik felére kb. 1 hónapot vártam (hogy elfogadják, még nem tudom mikor érkezik meg) az pedig Bank transfer volt. Sok kötés volt a számlámon és nem egy nagy összeg (összesen 1250 USD)
                      Köszönöm a válaszod... viszont akkor nem értem valakinek miért kell 3-4 hónapot várnia a visszautalásra (amikor arról tájékoztatták hogy nincsen vizsgálat alatt a számlája), amíg másnak 2 hetet.
                      A kapcsolattartók által favorizált külön pénznem, meg külön kezelt visszautalási formák, mind baromság.

                      Hozzászólás


                      • Zalán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Egyébként Zolit megkérdezted ezekről? Vagy csak volt alkalmazottakkal beszéltél?
                        nem beszélt o senkivel...
                        ha tényfeltáró riportot akarna írni akkor felvállalná a saját nevét, a forrást és így tovább.

                        Természetesen a MiFid irányelvek szerint valamint a felugyeleti szervek szabályozását kovetve járunk el.

                        Hozzászólás


                        • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Természetesen a MiFid irányelvek szerint valamint a felugyeleti szervek szabályozását kovetve járunk el.
                          Ez annyira nem igaz, mint amit Ő is állít pár részben.
                          skype:zalan831;

                          Hozzászólás


                          • Zalán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ez annyira nem igaz, mint amit Ő is állít pár részben.
                            A felugyeleti szervek kozul egyik sem részesített minket sem elmarasztalásban, bírságban vagy bármilyen más módon sem jelezték hogy valamiben helytelenul járunk el.

                            Tehát az állításom igaz.

                            Hozzászólás


                            • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A felugyeleti szervek kozul egyik sem részesített minket sem elmarasztalásban ...
                              Még!

                              Ami késik az nem múlik.

                              Ne hidd, hogy Markos politikai kapcsolatai mindentől megvédenek!

                              Hozzászólás


                              • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                nem beszélt o senkivel...
                                ha tényfeltáró riportot akarna írni akkor felvállalná a saját nevét, a forrást és így tovább.

                                Természetesen a MiFid irányelvek szerint valamint a felugyeleti szervek szabályozását kovetve járunk el.

                                Mint írtam, az érintettek felfedik a kilétüket amikor eljön az ideje. Ha nem tetszik amit írok perelj be, és meglátjuk, hogy mire van bizonyíték és mire nincs.

                                Azért öröm látni, hogy sikerült titeket ismét egy oldalra állítani.

                                Zalán, sajnálom ha a leírtak neked is kellemetlenségeket okoznak, vagy fognak okozni, de te is ugyanúgy részese voltál a dolgoknak, ezt kár tagadni.


                                Ha már a korrekt tájékoztatásnál és irányleveknél járunk: Zoltán, miért nem ismeritek el, hogy a kifizetési csúszások oka a cég fizetésképtelensége? Hová lett az ügyfelek befizetett pénze?

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X