Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • BetBulls eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tisztelt Forum Tagok, Kedves Zoltán!

    Nem vagyok aktív résztvevője a fórumnak. A forum.tozsde.hu 2009-es megalakulásakor személyesen gratuláltam Harkányi Zoltánnak, hogy elindított egy kezdeményezést, ahol a tőzsdetársak megoszthatják egymással tapasztalataikat, segíthetnek egymásnak, színvonalas és szakmai beszélgetéseket folytathatnak.

    Közel tíz éve alapítottuk tőzsdetáraimmal együtt a BetBulls.hu szakmai portált azzal a céllal, hogy korrekt tájékoztatást, szakmai segítséget nyújtsunk Ügyfeleinknek.

    Én személy szerint is IronFX károsult vagyok és szeretnénk segítséget nyújtani a hasonló helyzetben levő tőzsdetársaimnak, barátaimnak. Az alábbi linken többek között megosztottam a Ciprusi Felügyelet felé kitöltendő formanyomtatvány elérését és kitöltési útmutatóját.
    http://betbulls.hu/index.php/meglop-minket-az-ironfx/

    Aki még nem tette meg, töltse ki a nyomtatványt, illetve tegye meg észrevételeit az MNB felé is. Ha segítségre szorultok, írjatok a blog oldalon a kommentek részben.

    Kedves Zoltán!

    Megdöbbenve olvastam az Ön hozzászólásait. Személy szerint nem szoktam meglepődni egy-egy befektetési szolgáltatást nyújtó cég csalásain, lopásain, hisz ez sajnos elkerülhetetlen része ennek a szektornak. Ebből itt Magyarországon az utóbbi időben sajnos sokat megtapasztalhattunk (Budacach, Hungária Értékpapír, Kun-Mediátor), de nemzetközi szinten is bőven lehetne sorolni. Az IronFX remek példával szolgál. Úgy gondolom a magyar társadalom most jóval érzékenyebb erre a témára, habár Ön a londoni irodájában ülve ebből valóban keveset érzékelt. Ezért számomra teljességgel elfogathatatlan és visszataszító, ahogy Ön ahelyett, hogy honfitársai érdekeit védené, védelmükben fellépne, ügyüket felkarolná, inkább az Ön fizetését kikockázó főnökeinek kíván megfelelni.

    Zoltán, Önnek megvolt a választás lehetősége, de a szememben erkölcsileg megbukott. Az IronFX egy szükséges rossz, viszont Önt személy szerint teljesen etikátlannak és hiteltelennek tartom, hisz olyan megjegyzéseket tesz, mely sérti mások becsületét, jó hírnevét. Ellene van a fórum Tagok és károsultak jól felfogott építő érdekeinek. Ezúton szeretném Önnek jelezni Zoltán, hogy panasszal élek az IronFX HR osztályán az Ön által az IronFX Ügyfelei felé tanúsított magatartása és sértő, arrogáns megjegyzései miatt. Ha az IronFx egy piacvezető, stabil vállalat, melyben első az Ügyfél - ahogy azt Ön állítja -, akkor nyilvánvalóan érdemben kivizsgálják majd a bejelentésem. Továbbá megkérem, hogy hozzászólásaival ne vádaskodjon, ne kárörvendjen, ne zavarja meg a fórum Tagok beszélgetéseit.

    Üdvözlettel,
    Csaba
    Kedves Csaba

    Zoltán már nem dolgozik Londonban. Csak itt hagyta fent, hátha valaki elhiszi. Pont úgy mint végzettségeknél(LinkedIn:education) az Egyetem, amit sose végzett el.. Ez se etikus nagyon, de nem lepődök meg.

    Hozzászólás


    • Üdvözöljük körünkben Böröndi Ernőt aki szintén tudna mesélni az Ironos módszerekről

      http://forum.tozsde.hu/members/erno-acfx.html

      Hozzászólás


      • Kedves Csaba!

        Joga van véleményt nyilvánítani de ez természetesen az on szemszogébol van megvilágítva. Sajnos nincs minden információ birtokában így a véleménye szubjektív.

        Az én célom itt hogy az értelmesen és kultúráltan megfogalmazott kérdésekre válaszoljak. A helyzetet tobbszor is vázoltam de ez nem jelenti azt hogy jómagam orulok a jelenlegi állapotoknak. A háttérben ami nyilván nem látszik kifele a megoldáson dolgozunk.

        Nyilván a vezetoség be is zárhatta volna a céget Január 15-én az SNB beavatkozásra hivatkozva, de ez senkinek sem lett volna kedvezo és látatóan nem is tervezik a kozeljovoben. Inkább a management a kialakult probléma megoldásán dologzik amihez ido kell. Ezzel szemben jópáran azon dolgoznak hogy minél nagyobb pánikot keltsenek, és kárt okozzanak a cégnek nagatív publicitással (gyakorlatilag tovább novelve a várakozási idot és a problémát) és ezt csak azért teszik mert a bónusszal kicsalt "profitot" nem kapják meg és a szerzodési feltételek értelmében nincs is joguk kovetelni.

        Ettol fuggetlenul nem célom népszeruségi versenyt nyerni csak a munkámat végzem (amiben nem kovetelmény a fórumon való aktív részvétel) és továbbra is ezt fogom tenni.

        Hozzászólás


        • Zoltan ezek szerint a januar 15-en az a 15millios profit hazugsag volt ...vegre elismered
          ha akkor csodott jelenttek mar mindenki megkapta volna a penzet es ez mindenkinek kedvezo lenne.
          a panikot az ironfx keltette a sok hazugsaggal.

          Hozzászólás


          • De sokszor, nagyon udvarisasan megkérdeztem és sosem kaptam választ,
            a mirror stp-t miért nem fizetik? A friss pénzt?
            Van-e bármiféle konkrét bizonyíték a bónusz csalásra?
            A szemrevételezésen kívül?

            Köszönöm.

            Hozzászólás


            • erla01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              lost89, nézd meg a pozi méreteit, 0.3 lotokkal ment be.
              Természetesen nem tudom, hogy bónuszozott-e vagy sem, de szerintem nem, mivel ezek a poziméretek kicsik ahhoz.

              10.000es számlán 2 szer 0.3 lottal eléggé nagyot kell moccanni a piacnak egy irányba ahhoz, hogy kifusson a számla.

              Egy körülbelüli számolással : 0.6 lot margin követelménye (500as lev. mellett) cca. 120-130$ lehet, 20%-os sl out-tal és 0.6os szorzóval cca 1400 pipet és az apraját, most nem számolom ki, de ott körül.
              Aki 1400 pipes elmozdulást vár és úgy bónuszozik az teljesen hülye és nekem úgy tűnik, hogy a betbulls-os ember nem az, így én komoly összeget tennék rá, hogy ő nem bónuszozott.

              Jah, igen, miért ne lehetne szűk másfél hónap alatt 200%-ot csinálni? Ha akarod megmutatok neked egy számlát, ami a kockázatvállalás eléggé magas, viszont az eredménye elképesztő.
              http://prntscr.com/7nx8i6 //képbeszúrás nem megy
              1.8 lotról van szó. A képen a nyilak jelentik a belépőket (teljesen logikusak?!). A zöld vonal az átlagár, a pirosnál elfogy az 5k. Nem hinném hogy ez követendő példa...

              Azt a számlát majd egy-két év múlva lenne érdekes megnézni

              Hozzászólás


              • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kedves Csaba!

                Ezzel szemben jópáran azon dolgoznak hogy minél nagyobb pánikot keltsenek, és kárt okozzanak a cégnek nagatív publicitással (gyakorlatilag tovább novelve a várakozási idot és a problémát) és ezt csak azért teszik mert a bónusszal kicsalt "profitot" nem kapják meg és a szerzodési feltételek értelmében nincs is joguk kovetelni.
                Kedves Zoltán

                Ezt kifejtenéd bővebben? Kik azok akik? Mikor lesz az általad hónapok óta ígérgetett nullázás? Milyen szerződési feltételek szerint nincs joguk a pénzt követelni?

                Egyébként ha nem igaz amit állítanak akkor hol vannak a perek?

                Tudom nem lesz rá válasz de azért hátha..

                Hozzászólás


                • Zoli,
                  Kérlek segíts, szeretnék daxon 1-5 percesen tradelni,
                  de általában 2-3 a spred, időnként felmegy 4 re is, plusz van jutalék.
                  Azt kérem legyen max 2 pip jutalék nélkül mint sok más cégnél.
                  Ha már ott a pénzem dolgoztatni akarom.

                  Hozzászólás


                  • Zoltánunk kijelentése arra utal, hogy nem kis veszteség keletkezett jan 15-én...ergo a videóban nem mondott igazat, miszerint az Iron jól jött ki belőle..
                    A bónusszal való visszaélés valószínűleg a fedőstory...ha több mint 5000 hazai ügyfél van és azt kommunikálják, hogy pár tíz a bónuszcsaló (ha ezt tudják, akkor azt is kik azok) akkor miért kell szívni több száz/ezer becsületesen kereskedő ügyfélnek???
                    Megy hónapok óta a sok hazudozás, hitegetés. Ennél az is sokkal jobb lett volna, ha őszintén elmondják mi a helyzet.

                    Hozzászólás


                    • lost89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      http://prntscr.com/7nx8i6 //képbeszúrás nem megy
                      1.8 lotról van szó. A képen a nyilak jelentik a belépőket (teljesen logikusak?!). A zöld vonal az átlagár, a pirosnál elfogy az 5k. Nem hinném hogy ez követendő példa...

                      Azt a számlát majd egy-két év múlva lenne érdekes megnézni
                      A számla története szerint folyamatosan újranyitotta a shortját, ami ugyan az mintha egyetlen pozija lett volna nyitva végig, csak néha zárta majd újra nyitotta kicsit állítva a lotméreten.
                      Nyithatok egy shortot és addig várok míg le nem nullázódik a számlám vagy meg nem háromszorozódik, vagy néha lezárhatom és később újra nyitom ugyan azt a pozit, nagyobb idősíkon meg lehet oldani.

                      Két eset lehet, tényleg igaz hogy csak tradelni akart kipróbálva Iront és ártatlan áldozat lett,
                      vagy másik számlán fedezte a bónuszt és úgy állítja be mintha ártatlan áldozat lenne aki segíteni akar másoknak is és milyen jó embernek tűnik, de csak azért teszi ezt és támadja a honlapján nyilvánosan Iront hogy jobban vissza utalják neki a pénzét ezzel zsarolva őket.
                      Én nem állítom hogy melyik eset igaz, csak sose lankad a figyelmem, sokszor nem olyanok az emberek és dolgok mint amilyennek tüntetik magukat.

                      Hozzászólás


                      • Kedves Mindenki!

                        Szeretném megosztani iron-os tapasztalataimat az utóbbi időszakból:

                        STP számlát nyitottam, de miután hallottam pletykákat a cégről, vissza akartam utalni a pénzem, ami már lassan egy hónapja történt (azóta is folyamatban van a státusz szerint). Természetesen folyamatosan érdeklődtem a cégnél, hogy áll a dolog, és mig eleinte hazudtak is bizonyos dolgokat arról hogy miért áll a dolog, hány napon belül kapom meg a pénzem, stb, most már ott tartunk, hogy a support agent rám zárja a chat ablakot és közli velem, hogy nem irányit át máshoz, mert nem akar velem senki beszélni:

                        "AlUdr: I transfered you
                        Én: you didn't because I am still talking to you unfortunately
                        AlUdr: because dont want you, my colegue"

                        Megpróbáltam én is segitséget kérni Zoltántól, aki azt a kitérő választ tudta csak adni, hogy forduljak panasszal a compliance office-hoz, amit természetesen megtettem, de nem ért semmit, mert nem válaszolnak, pedig 3 levelet küldtem, ahogy a support office sem, akiktől egy új account manager-t kértem, mivel a meglévő semmit sem tesz. Én ezzel a számlával sosem kereskedtem, és ismét hangsúlyozom, hogy NINCS rajta bónusz, mert STP\ECN számla, mégis arra hivatkoznak, hogy a bónuszos csalások miatt lassú a folyamat.

                        Tettem feljelentést a CySEC-nél is időközben, remélhetőleg nagyobb eredménnyel.



                        Van olyan IronFX ügyfél akinek fizettek már vissza pénzt az utóbbi időben?

                        Hozzászólás


                        • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nyilván a vezetoség be is zárhatta volna a céget Január 15-én az SNB beavatkozásra hivatkozva, de ez senkinek sem lett volna kedvezo és látatóan nem is tervezik a kozeljovoben. Inkább a management a kialakult probléma megoldásán dologzik amihez ido kell.
                          Akkor konkrétan mi az a probléma, amin a management gőzerővel dolgozik január óta?

                          Hozzászólás


                          • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                            Nyilván a vezetoség be is zárhatta volna a céget Január 15-én az SNB beavatkozásra hivatkozva, de ez senkinek sem lett volna kedvezo és látatóan nem is tervezik a kozeljovoben.
                            Szerintem kedvezőbb lett volna (az ügyfelek szempontjából), mert lassan mindenki pénzénél lenne, csak akkor és ott kiderült volna az, amit a mai napig lebegtet a cég, hogy közel sincs bent az a pénz a kasszába, aminek bent kellene lenni.

                            Elvitatkozhatunk itt arról, hogy ez minek/ki(k)nek köszönhető. Biztos vagyok benne, hogy globális szinten hatalmas kárt okozott a bónusz, ez nem is kérdés, anno már beszéltünk ennek a matematikai, statisztikai vonatkozásáról.

                            A kapzsiság és becsvágy, ami tönkretette a céget, indirekt módon, mivel nem láttátok be, hogy egy nem fenntartható, s pláne nem profitot hozó spirálba kerültetek. Ami most megy az meg nem más, mint a lyukak tömködése, a depositok elmennek bérre és ktg-re. Kifizetésekről alig hallani, bár a témához hozzátartozik az, hogy a szűk ismerettségi körömből van akinek kifizettek pénzt (trader), ami minden egyes telefonbeszélgetésünk alkalmával elcsodálkozom.

                            Hozzászólás


                            • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nyilván a vezetoség be is zárhatta volna a céget Január 15-én az SNB beavatkozásra hivatkozva, de ez senkinek sem lett volna kedvezo és látatóan nem is tervezik a kozeljovoben. Inkább a management a kialakult probléma megoldásán dologzik amihez ido kell. Ezzel szemben jópáran azon dolgoznak hogy minél nagyobb pánikot keltsenek, és kárt okozzanak a cégnek nagatív publicitással (gyakorlatilag tovább novelve a várakozási idot és a problémát) és ezt csak azért teszik mert a bónusszal kicsalt "profitot" nem kapják meg és a szerzodési feltételek értelmében nincs is joguk kovetelni.

                              Ettol fuggetlenul nem célom népszeruségi versenyt nyerni csak a munkámat végzem (amiben nem kovetelmény a fórumon való aktív részvétel) és továbbra is ezt fogom tenni.
                              Atyaég Zoltán, micsoda őszinte pillanat. Tehát a dolgozók és Te is tisztában vagytok azzal, hogy nincs minden rendben, de pénzbefizetésre buzdítotok mindenkit. Szép beismerés Azonban van két probléma a könny áztatta írásoddal:
                              - ahogy az Alparisokat elnézem, mindenki jobban járt volna, hogyha bezártatok volna 16.-án
                              - ami a számlán van pénz, az jogos követelés. Pont! Nem érdekel, hogy mivel hülyítenek téged, ez van és kész. Van pár napotok vitatni az ügyleteket, utána csókolom.

                              És ha már ilyen őszinték vagyunk egymás között... A károsultak nagy része (legalábbis akiket ismerek) simán belement volna valamilyen részletfizetési konstrukcióba, ha azt látta volna, hogy a helyzet megoldása a célotok. Azt hiszed nem tudja minden gondolkodó ember, hogy mi történt január 15.-én? De az arrogáns stílusod, a vádaskodás, a sikkasztás gyanúja, a zsarolás gyanúja (csak a mirror számla használatával lehet hozzájutni a jogos követeléshez) és a fenyegető emailek nem engedtek más választást a cselekvőképes károsultaknak, mint a nyilvánosság, és a jogi út.

                              Ez neked pánikkeltés???

                              Most már kár azon siránkoznod, hogy egyre rosszabb a cég reputációja. Mégis mit vártál, mi fog történni ha nem fizettek, és nincs normális válasz semmire?

                              Hozzászólás


                              • Réka88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Kedves Mindenki!

                                Szeretném megosztani iron-os tapasztalataimat az utóbbi időszakból:

                                STP számlát nyitottam, de miután hallottam pletykákat a cégről, vissza akartam utalni a pénzem, ami már lassan egy hónapja történt (azóta is folyamatban van a státusz szerint). Természetesen folyamatosan érdeklődtem a cégnél, hogy áll a dolog, és mig eleinte hazudtak is bizonyos dolgokat arról hogy miért áll a dolog, hány napon belül kapom meg a pénzem, stb, most már ott tartunk, hogy a support agent rám zárja a chat ablakot és közli velem, hogy nem irányit át máshoz, mert nem akar velem senki beszélni:

                                "AlUdr: I transfered you
                                Én: you didn't because I am still talking to you unfortunately
                                AlUdr: because dont want you, my colegue"

                                Megpróbáltam én is segitséget kérni Zoltántól, aki azt a kitérő választ tudta csak adni, hogy forduljak panasszal a compliance office-hoz, amit természetesen megtettem, de nem ért semmit, mert nem válaszolnak, pedig 3 levelet küldtem, ahogy a support office sem, akiktől egy új account manager-t kértem, mivel a meglévő semmit sem tesz. Én ezzel a számlával sosem kereskedtem, és ismét hangsúlyozom, hogy NINCS rajta bónusz, mert STP\ECN számla, mégis arra hivatkoznak, hogy a bónuszos csalások miatt lassú a folyamat.

                                Tettem feljelentést a CySEC-nél is időközben, remélhetőleg nagyobb eredménnyel.

                                Van olyan IronFX ügyfél akinek fizettek már vissza pénzt az utóbbi időben?
                                Olvass vissza néhány (sok) oldalt, hogy tudd mire számíthatsz. Kötél idegekre és türelemre lesz szükséged úgy tűnik. Cysec kevés lesz, itt EU-s szinten kell minél több embernek "reklamálnia" a Cysec "semmittevése" miatt.
                                1.) Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – Európai Fogyasztói Központ
                                2.) FISMA

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X