Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Nice photoshop. Ezektol meg elkepzelhetonek is tartanam ezt az elkepeszto elmebetegseget.

    Hozzászólás


    • Today eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      M. Dániel és B. Norbert még mindig az IronFX szekerét tolják. Úgy látszik, náluk a gerinctelenség, az ügyfelek átverése minden pénzt megér. Bár nem hiszem, hogy olyan sok pénzt kaphatnak. De ha már nem kapnak, akkor fognak meglepődni. Talán azért ragaszkodnak ennyire ehhez a csaló céghez, mert tehetségtelenek, semmi tudásuk és képességük nincs semmihez.
      Sziasztok!
      Tegnap regisztráltam erre a fórumra, mert úgy gondolom, ha kialakulna itt egy aktív közösség (a jogi ügymenetre gondolok) többre mennénk az ügyintézés során, mint mindenki egyedül.
      Én is a tettek mezejére léptem, de látom vannak még lehetőségek, amiket meg kell lépni.
      Bak Norberttel sikerült hosszú idő után a héten beszélni, mert kb. másfél hónapig nem adhatták át neki az üzeneteimet (elég sokszor hívtam, kb hetente 5x biztos az Ironos free számon), mert sosem hívott vissza, e-mailekre egyre sem válaszolt...Aztán ezen a héten hogy hogynem sikerült őt elérni :-) Ő az ügyintézőm, de ebben a minőségben nem aktív a státusza. És tudjátok mi történt a beszélgetés során? A negy semmin kívül, mert újat hónapok óta nem tud mondani kinyomta a telefont! Ez persze nem az első eset! Vissza sem hívott...ha pénzt akarnék kiutalni, akkor ilyen módortalanságot biztos nem csinálna :-)

      A lényeg, hogy lassan 4 hónapja várom a visszautalásaimat, de semmi.
      Megkérdőjelezem, hogy van-e fizetési szándék a cég részéről, mert ami megy itt hónapok óta, az nem ezt támasztja alá.

      Kiszivárgott egy infó, miszerint augusztus 15-ig kaptak haladékot a fizetési kötelezettségük teljesítésére a Cysectől....de nem tudom mennyire hiteles :-(

      Kérdéseim:
      1. Ki és mit lépett konkrétan jogi vagy egyéb vonalon? (Európai fizetési meghagyás...funding@ironfx.com-ra levél...MNB bejelentés...Cysec levél -itt a Kockásfülű nyúl fórumozó komoly sikereket aratott, ahogy olvastam -...Nemzeti Fogyasztóvédelmi hatóság...FCA Ombudsman/magyar rendőségi feljelentés...stb.)

      2. Írtátok korábban a Pertársaságot...kivel vegyem fel a kapcsolatot, hogy én is csatlakozzak? Hol tart ez a dolog jelenleg?

      Hozzászólás


      • Siena eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sziasztok!
        Tegnap regisztráltam erre a fórumra, mert úgy gondolom, ha kialakulna itt egy aktív közösség (a jogi ügymenetre gondolok) többre mennénk az ügyintézés során, mint mindenki egyedül.
        Én is a tettek mezejére léptem, de látom vannak még lehetőségek, amiket meg kell lépni.
        Bak Norberttel sikerült hosszú idő után a héten beszélni, mert kb. másfél hónapig nem adhatták át neki az üzeneteimet (elég sokszor hívtam, kb hetente 5x biztos az Ironos free számon), mert sosem hívott vissza, e-mailekre egyre sem válaszolt...Aztán ezen a héten hogy hogynem sikerült őt elérni :-) Ő az ügyintézőm, de ebben a minőségben nem aktív a státusza. És tudjátok mi történt a beszélgetés során? A negy semmin kívül, mert újat hónapok óta nem tud mondani kinyomta a telefont! Ez persze nem az első eset! Vissza sem hívott...ha pénzt akarnék kiutalni, akkor ilyen módortalanságot biztos nem csinálna :-)

        A lényeg, hogy lassan 4 hónapja várom a visszautalásaimat, de semmi.
        Megkérdőjelezem, hogy van-e fizetési szándék a cég részéről, mert ami megy itt hónapok óta, az nem ezt támasztja alá.

        Kiszivárgott egy infó, miszerint augusztus 15-ig kaptak haladékot a fizetési kötelezettségük teljesítésére a Cysectől....de nem tudom mennyire hiteles :-(

        Kérdéseim:
        1. Ki és mit lépett konkrétan jogi vagy egyéb vonalon? (Európai fizetési meghagyás...funding@ironfx.com-ra levél...MNB bejelentés...Cysec levél -itt a Kockásfülű nyúl fórumozó komoly sikereket aratott, ahogy olvastam -...Nemzeti Fogyasztóvédelmi hatóság...FCA Ombudsman/magyar rendőségi feljelentés...stb.)

        2. Írtátok korábban a Pertársaságot...kivel vegyem fel a kapcsolatot, hogy én is csatlakozzak? Hol tart ez a dolog jelenleg?
        Négy hónapja várok Én is.
        10 nap múlva ítram a compliace-nK, semmi válasz
        Utána a Cysecnek, és a fundingnak, semmi válasz. A kapcsolattartóm annyit mondott, hogy értesítették a fundingról a levelem kapcsán, és fennt vagyok a listán, hogy utaljanak. Azóta sem semmi hivatalos válasz, se pénz.
        Még valahol van az ügyem, arról nem beszélhetek sajnos, erre kértek, meglátjuk .....

        Hozzászólás


        • Füles eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Négy hónapja várok Én is.
          10 nap múlva ítram a compliace-nK, semmi válasz
          Utána a Cysecnek, és a fundingnak, semmi válasz. A kapcsolattartóm annyit mondott, hogy értesítették a fundingról a levelem kapcsán, és fennt vagyok a listán, hogy utaljanak. Azóta sem semmi hivatalos válasz, se pénz.
          Még valahol van az ügyem, arról nem beszélhetek sajnos, erre kértek, meglátjuk .....
          A funding-nak 30 napon belül kell válaszolnia állítólag a levelekre. Nekem ez a határidő holnap fog letelni....kiváncsi vagyok :_)
          Milyen linken kell levelet küldeni a Cysecnek? Te küldted Füles vagy netán ügyvéd? Mit írtál le benne pontosan?
          A Németh Zoltán azt mondta, ha írok a Cysecnek hivatalból válaszolni fognak persze megerősítve az Iron jelenlegi vizsgálódós álláspontját...
          Ha privátban írnál örülnék neki..:-)

          Hozzászólás


          • Még 60 nap múlva sem fog, úgyhogy sajnos számolgathatod majd a napokat.

            Hozzászólás


            • erdekes hozasszolas a leaprate.com-on Closed office • 7 hours ago
              we are ex ironfx staff. The office closed down and we haven't get paid our last working month salary as per our contracts.
              Ironfx is a total scam.
              Clients don't get their withdrawals also.

              We are taking massive legal action against this shit scam company.

              They will suffer!!!!!!
              ezek szerint mar az alkalmazottaknak se fizetnek

              Hozzászólás


              • Megpróbáltam bemenni a magyar irodába, de a recepciónál elakadtam, még telefonon sem hajlandóak kommunikálni ezt üzenték a recepcióssal.

                Korrekt

                Hozzászólás


                • tsilver eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Megpróbáltam bemenni a magyar irodába, de a recepciónál elakadtam, még telefonon sem hajlandóak kommunikálni ezt üzenték a recepcióssal.

                  Korrekt
                  Csak kezdik magukat szoktatni a BV intézetek rideg valóságához. Oda sem lehet ki-be járkálni, se telefon, se semmi. :-)

                  Zoli, tényleg, te kapsz fizut az Irontól? Vagy neked sem fizetnek, mint annak több ezer másik embernek? Tudom, hogy kínos a kérdés, de most nem azt kérdeztem, hogy mikor jelentnek csődöt, hanem, hogy te kapsz-e fizetést. Tudod, hogy nekem az az érdekem, hogy kibírjátok még egy kicsit...
                  Ha esetleg már neked sem fizetnek, szólj már légy oly kedves, mert akkor tényleg bajok vannak.

                  Hozzászólás


                  • Suncika, figyelj ide, amúgy ezt, aki írta, amit idéztél a leparate-ről, hát azt most rögtön falhoz állítanám. 7 órával ezelőtt jött rá, hogy a cég egy csaló, de eddig ez fel sem tünt neki, ugye? Hm... Amikor ő nem kap pénzt, nincs fizu, egyből előjön a semmirekellőjének az igazságérzete, bezzeg ahhoz volt gyomra, hogy mindezidáig ott dolgozzon és close-olja be az embereket egy olyan cégbe, melyről vélhetően tudta, hogy problémás.
                    Arcátlan, undorító féreg az ilyen.

                    Hozzászólás


                    • Decemberi TC

                      100% Welcome Bonus - Terms and Conditions
                      1. IronFX promotes a 100% Welcome Bonus Offer (the “Offer”) to its Clients, subject to the terms and conditions contained in the present document.
                      2. By opening a trading account during the term of this Offer, the Client acknowledges that he has read and agreed to be bound by these terms and conditions as well as by the IronFX Trading Terms and Conditions.
                      3. The promotional period specifically for this Offer shall run from 29 November 2014 (00:00 server time) until 31 December 2014 inclusive (24:00 server time).
                      4. The Offer will be limited to one account per Client (regardless of the number of accounts which the Client maintains with IronFX). The Offer shall be available to new and existing Clients including those under an Introducing Broker (please refer to clause 8 below), but shall not be applicable to zero fixed-spread accounts, STP/ECN accounts as well as spread betting accounts. In addition, any previous Welcome Bonus promotions will be ceased and no further Welcome Bonus will be provided on previous promotions. This offer does not apply to Indonesian, Bangladeshi, Indian and Vietnamese clients and they are not eligible to participate in this promotion.
                      5. Subject to all existing IronFX's terms and conditions (including the Trading Terms and Conditions and the present 100% Welcome Bonus Terms and Conditions) which are currently applicable and in force and govern the relationship of IronFX and its Clients, eligible Clients will be entitled to receive a 100% bonus (the “Welcome Bonus”) on any deposits up to a maximum of $5,000 (or the equivalent amount in other currencies) per Client, irrespective of the fact that a Client may have more than one account with IronFX. Where the Client reaches a stop-out limit (i.e. his balance falls below $50), he will be entitled to an additional 100% bonus (the “Additional Bonus”) on his next deposits up to a maximum of $5,000 (or the equivalent amount in other currencies). Provided that the maximum amount limits referred to in this paragraph shall apply on a per-Client (rather than on a per-account) basis and shall in no way be affected by the number of accounts which a Client holds with IronFX. THE WELCOME BONUS CANNOT BE CASHED IN and the Clients will not be allowed to withdraw from their account(s) the Welcome bonus (see paragraph 11 for further details).
                      6. The Welcome Bonus applies only to Client’s deposits during the promotional period. The Welcome Bonus is only available to Clients who deposit $500 or more into their trading accounts and the life of the granted Welcome Bonus is 30 months.
                      7. No trading account of a Client will be credited with the Welcome Bonus if that account is already subject to another promotion. In such circumstances (i.e. where the Client's trading account is already subject to another promotion), the Client may open a separate account for the purpose of receiving the Welcome Bonus. The Client further acknowledges that in case of an internal transfer from an account already subject to another promotion (excluding the case mentioned in clause 8) then the Welcome Bonus already granted to this existing account, it will be automatically subtracted and removed in order for the Client to be eligible to receive the 100% Welcome Bonus into his new account.
                      8. Clients that have their accounts funded through their Introducing Brokers are not eligible to receive the Welcome Bonus.
                      9. The Welcome Bonus will be credited into the eligible Client's account, as a notional sum, after all requirements set out in these terms and conditions have been met. The Welcome Bonus will not be recorded or construed as a liability of IronFX towards the Clients and may be unilaterally, retroactively and unconditionally be withheld and subtracted from the Clients’ accounts, at any time and at the discretion of IronFX.
                      10. The Welcome Bonus will be held solely for trading with IronFX and cannot be withdrawn by the Client. The Welcome Bonus may be removed in full by IronFX (as provided in clauses 10 and 11 below) from the Client's trading account, at any time or following a Client's withdrawal request after receipt of the Welcome Bonus (whether during or after the promotional period) and immediately prior to the fulfillment (if fulfillment is possible) of the withdrawal request.
                      11. In order to claim the Welcome Bonus offered under this promotion, the Client should set up an account with IronFx and then email his Client Portal’s username (i.e. his registered email address) to IronFX at promotions@IronFX.com. The Welcome Bonus shall be given provided that all the requirements set out in these terms and conditions are met. Provided further that the Client must request his Welcome Bonus within the first 5 business days from the date of each deposit date. If the Client starts trading before he requests his Welcome Bonus within the period specified above, the Client will not be entitled to the Welcome Bonus and it is on the Company’s discretion to grant the Welcome Bonus after the expiry of the 5 business days limit. In case the Client reaches his stop-out limit (i.e. his balance falls below $50) he can claim the Additional Bonus by following the conditions outlined above.
                      12. Following receipt of the Welcome Bonus, if the Client requests, either during or after the promotional period, a withdrawal of funds from his account (or requests an internal transfer of funds from one account to another), IronFX may at its discretion decide to remove, proportionally, the granted Welcome Bonus prior to proceeding with any Client’s withdrawal request based on the Client’s profit and/or loss ratio. In the alternative, IronFX has the discretion to implement the following options:-
                      11.1 (where the Client has not received the Additional Bonus) IronFX shall be entitled, prior to the fulfillment of such request, at its complete discretion, to remove from the Client's account a sum which equals the Welcome Bonus previously granted. If there are insufficient funds in the Client's account to enable the removal of a sum equalling the Welcome Bonus, IronFX shall be entitled to remove all sums in the account; or
                      11.2 (where the Client has received the Additional Bonus) IronFX shall be entitled prior to the fulfillment of such request, at its complete discretion, to remove from the Client's account a sum which equals the Additional Bonus. If there are insufficient funds in the Client's account to enable the removal of a sum equalling the Additional Bonus, IronFX shall be entitled to remove all sums in the account.
                      Provided that IronFX proceeds with the withdrawal, subtraction or deletion of the Welcomes Bonus or Additional Bonus from the Clients’ account(s), such action shall not give rise to any cause of action, liability or remedy against IronFX.
                      13. The Client acknowledges that Forex and CFDs are leveraged products which involve a high level of risk. When trading in such products, it is possible for Clients to lose all their capital. These products may not be suitable for everyone and Clients should ensure that they understand the risks involved. Clients should seek independent advice if necessary.
                      14. IronFX offers zero charges on its Clients' deposits and withdrawals (as per the table below):
                      Deposit Method Policy
                      Credit/Debit Card Zero fees for deposits and withdrawals for any amount
                      Skrill & Neteller Zero fees for deposits and withdrawals for any amount
                      Bank Transfers Zero fees on deposits as long as the net amount received is over $10,000 (or the equivalent amount in other currencies)
                      15. Participating in this Offer will not entitle the Client to participate in any other promotion or program offered by IronFX. The Client is only entitled to receive the Welcome Bonus once (regardless of the number of Accounts he maintains with IronFX).
                      16. IronFX employees and partners cannot participate in this promotion.
                      17. This Offer is independent and does not affect any promotions previously offered by IronFX. Clients should contact their account managers if they have any questions (or wish to make requests) in relation to this Offer or previous promotions.
                      18. If IronFX suspects or has reason to believe that a Client has abused or attempted to abuse the terms of this Offer or any other promotion of IronFX, or has acted in bad faith, IronFX reserves the right, at its sole discretion, to deny, withhold or withdraw from that Client the Welcome Bonus (and the Additional Bonus if applicable) and, if necessary: (i) to withhold, cancel and subtract from that Client’s account(s) the Welcome Bonus, (ii) to terminate that Client's access to services provided by IronFX and/or terminate the contract between IronFX and the Client for the provision of services (iii) to block that Client's Account(s) (save where required otherwise by a relevant authority) and to arrange for the transfer of any unused balance (less the Welcome Bonus and any Additional Bonus if applicable) to the Client.
                      19. If IronFX suspects or has reason to believe that a Client has abused the terms and conditions of this Offer by hedging his positions internally (using other trading accounts held with IronFX) or externally (using other trading accounts held with other brokers), IronFX reserves the right, without the Client's consent, to withdraw immediately the Welcome Bonus (and the Additional Bonus if applicable) from the Client’s trading account(s) or from his winning hedged accounts.
                      20. On account of the fact that this Offer is a notional bonus made available by IronFX to its Clients, IronFX reserves the right to unilaterally modify, change or terminate this Offer or any of the terms and conditions included herein, at any time, without the Client's consent.
                      21. These Terms & Conditions are made in English. Any other language translation is provided as a convenience only. In the case of any inconsistency or discrepancy between original English texts and their translation into any other language, as the case may be, original version in English shall prevail.
                      22.The terms and conditions of this Offer are dated 29 November, 2014.

                      Hozzászólás


                      • a vilagelso megint piszkos trukkel probalkozik:
                        az account managerek telefonon felhivjak az ugyfelet es elmagyarazzak,hogy a szamlajan minden rendben csak az IB aki alatt vannak az csalo... de ,ha torlik a visszakerest es regisztralnak egy uj alszamlat es a penzt atteszik oda mar egy uj IB alatt lesznek es onnan kel egy uj penzvisszakeres amit mar kifizetnek.
                        ne higyetek el csak azt akarjak ,hogy torold a penzvisszakeresed

                        Hozzászólás


                        • Hasznos infókat találtam, annak aki lépni akar...
                          Nagyon fontos infók és frissek, 4 nappal ezelőttiek.
                          http://www.devisen-traden.de/ironfx-...ver-the-world/

                          Hozzászólás


                          • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            a vilagelso megint piszkos trukkel probalkozik:
                            az account managerek telefonon felhivjak az ugyfelet es elmagyarazzak,hogy a szamlajan minden rendben csak az IB aki alatt vannak az csalo... de ,ha torlik a visszakerest es regisztralnak egy uj alszamlat es a penzt atteszik oda mar egy uj IB alatt lesznek es onnan kel egy uj penzvisszakeres amit mar kifizetnek.
                            ne higyetek el csak azt akarjak ,hogy torold a penzvisszakeresed
                            Ezt honnan hallottad Suncika? Magyarokat kerestek meg?

                            Hozzászólás


                            • Ez volt már?

                              Hozzászólás


                              • Shortosgyula eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ez volt már?

                                A héten még nem.

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X