Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Suncika, ha nagyon oszinték akarunk lenni akkor neked nincs pénzed az IronFX-nél. Saját bevallásod szerint és én is ellenoriztem. Azt is elmondhatod hogy milyen startégiával kereskedtél a bónuszos számláidon....
    Végulis te csak poénkodni jársz ide.

    Ha a cég csodot akarna jelenteni az nagyon sok embernek nem lenne jó.
    Folyamatosan dolgozzuk fel a kiutalásokat és haladunk.

    Vannak alternatív megoldások is mely mindkét félnek elonyos. Sokan ezt maguktól is felismerték és csinálják... Sokan még ezzel is vissza akarnak élni, nem értem miért. Sokan nem hajlandók kompromisszumra és várnak, persze tovább terjesztik a rémhíreket.

    Annak aki elég ideje olvassa a fórumot kiderul hogy csak pár felhasználó van itt aki nagy lelkesedéssel szidja a céget és fenyegetozik és ezek a személyek tobbnyire a bónusszal visszaélok tisztelet a kivételnek.

    milyen választási lehetoségeik vannak az ugyfeleknek:
    - vár turelmesen a feldolgozásra
    - panaszt tesz a Compliance osztályon és a CySec-nél
    - torli a kiutalási kérelmet, tovább kereskedik és majd mikor tényleg szuksége lesz a kiutalásra beadja újra (remélhetoleg addigra normalizálódik a helyzet)
    - alternatív megoldásokban kezd el gondolkodni (pl mirror számla de nem ez az egyetlen)
    title: Breach of Union Law investigation procedure (ESMA/BS/2012/87rev)

    Dear xxxx xxxxxxxx!

    We refer to your email of 25 June 2015 and your two emails of 28 June 2015. We have attached those three emails to this email.

    In order to progress with the review of the complaints made in those emails, we would like to obtain consent to disclosure of the information, including personal data, contained in those emails. In particular we are referring to the disclosure of the information to other authorities who are competent to handle the complaints, including particularly the Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC).

    Therefore, please confirm that you give your consent to the disclosure of the information, including personal data relating to you, within those emails.

    Also, in order for us to disclose information to competent authorities including CySEC regarding the individual Iron FX investors referred to in the attached email correspondence, we ask for the consent of the individuals referred to in those emails.

    Therefore please respond to us with documentation from those individuals which unambiguously confirms their consent to disclosure. Such documentation can be an email from each of those individuals or a letter from those individuals. Where an individual wishes to give consent, the individual should simply state that he/she consents to the disclosure of information, including their personal data, to competent authorities including CySEC.

    Please note that in cases where we do not receive consent to disclosure in an individual case, it may not be possible to progress with that particular case.
    Also please send all of the documentation and copy of your government ID with the complaint to take legal action against the brokerage company through the European Central Bank and the correspondence court in the European Union.

    Yours sincerely,

    Legal, Cooperation and Convergence Unit

    European Securities and Markets Authority (ESMA)

    103, rue de Grenelle, 75007 Paris – France




    mindenki írjon az ESMA nak továbbá az OLAF-nak. Azt írták, hogy elérték 1 hónapja már azt a számot, amiután hivatalból vizsgálatot kezdeményeznek a Cysec és a bróker ellen. A francia csóka akivel beszéltünk azt mondta, hogy mindenki megfogja kapni a pénzét és válaszolni kell majd a kérdésekre sok sok ott dolgozónak és cégvezetőnek tulajdonosnak. Ezt nem fogják annyiban hagyni az Unióban.

    http://ec.europa.eu/anti_fraud/docum...t_part1_en.pdf

    Németh Zoltán sokáig már nem teszeleghettek magatoknak meg hazudozhattok.

    Ezt a bónuszós dumát meg felejtsd el mert már unalmas. ECN STP számlákról 4 hónapja semmi, azt jössz itt önmagad paródiájával.

    Remélem soha többet nem lépsz ebbe az országba és ott éled le az életed CIpruson és továbbra is a Markos kivert kutyája maradsz.

    üdv: H.Z.

    Hozzászólás


    • " Vannak alternatív megoldások is mely mindkét félnek elonyos. Sokan ezt maguktól is felismerték és csinálják... Sokan még ezzel is vissza akarnak élni, nem értem miért. Sokan nem hajlandók kompromisszumra és várnak "

      Na ne viccelödjünk már Zoltán.
      Miféle kompromisszumról beszélsz ?
      1 ,Ha fizettetek volna amikor kellett, akkor az csak nekem jó.
      2 ,Ha nem fizettek , az csak nektek jó .
      3 ,Középutas kompromisszum ? Felét kifizetitek ? Megb@cca a jegesmedve ha berakok hozzátok 5000 et és csak 2500 at kapok vissza .
      Az utolsó kettöbe , nekem , mi a jó ?
      Az 1.be se jó mert csak vissza kaptam a saját pénzem .Ez szintén nem elönyös mindkét félnek .
      Naná hogy várunk . A SAJÁT pénzünkre .

      Hozzászólás


      • Az igazság az, hogy a cég hitelessége már régen nincs meg. Az ironfx már egy lejáratódott mutyicég.

        Hozzászólás


        • Forexunderground eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          ...
          mindenki írjon az ESMA nak továbbá az OLAF-nak.
          ESMA? OLAF? Zoli, ezek is valami bónuszcsalók, vagy strómanok, ugye?

          Hozzászólás


          • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

            Vannak alternatív megoldások is mely mindkét félnek elonyos. Sokan ezt maguktól is felismerték és csinálják... Sokan még ezzel is vissza akarnak élni, nem értem miért. Sokan nem hajlandók kompromisszumra és várnak, persze tovább terjesztik a rémhíreket.

            Annak aki elég ideje olvassa a fórumot kiderul hogy csak pár felhasználó van itt aki nagy lelkesedéssel szidja a céget és fenyegetozik és ezek a személyek tobbnyire a bónusszal visszaélok tisztelet a kivételnek.
            Zoltán!

            Vannak olyan emberek/cégek akikről ha az igazság terjed az fájdalmasabb a számára, mint ha valamilyen hazugság terjedne. Az IronFX és Te is ebbe a kategóriába estek.

            Te magad mondtad, hogy hónapokat késnek a kiutalások. Ez elég rémes hír, de sajnos igaz... látják a károsultak és te sem tagadod. Hol a probléma?

            Így fél év után most már nagyjából látjátok melyik károsultat lehet bevinni különböző módszerekkel a málnásba. Gratulálok hozzá, nem hittem volna, hogy ennyi hülye van ebben az országban, de ez van. Viszont most már azokkal is kell valamit kezdenetek, akiket nem sikerült behülyítenetek, mielőtt nem lesz túl késő. Tudod kikről beszélek, úgyhogy itt az ideje, hogy érdemben felvedd velük a kapcsolatot, ugyanis joghatóság szempontjából nem álltok jól. Azt előre mondom, hogy az egyetlen elfogadható kompromisszum, ha elkezdtek fizetni részletekben.

            Ennyit tudok segíteni...

            Hozzászólás


            • Nem bónuszos számla!!! 8 hete nem fizetnek!
              Sőt mecser danika már nem veszi fel a telefont és a chat-ből is kirak azonnal mert a pénzem után merek érdeklődni.
              Mondjátok milyen bizonyítékot szolgáltassak??
              Csesznek fizetni, de én vagyok a bunkó mert rá merek kérdezni.
              Kíváncsi leszek, hogy Cipruson az ajtót fogják rám csapni?
              Van akkora az összeg, hogy megérje kimenni.
              danika

              Hozzászólás


              • Másodszorra teszem fel a kérdést Németh Zoltán!

                Üdvözlöm Németh úr!

                Másodszor teszem fel a kérdés Németh Zoltánnak, mert lapít és nem válaszol!

                Ha már idetévedt a fórumra, akkor közölje már ugyan velünk, hogy 4 hónap várakozás után mire számíthatunk? Időpontot már kaptunk bőven a teljesítésre vonatkozóan, de egyiket sem tartották be.

                Akkor mi a színtiszta igaszság? Mikor kapjuk meg a pénzt, akik nem vagyunk bónuszcsalók?

                Hozzászólás


                • a szerencsetlen ironnal mar a fizetesekre nincs penz , naprol napra zsugorodik a letszam ,
                  a szegeny alkalmazottak mar friss penzt nem tudnak bevinni , mert a rosszhiruk eltejedtt
                  facebook csoport, twitter kicsinalta oket, a tapasztalt alkalmazottak ,IB mind leleptek.
                  mar nem tudnak semmit csinalni a rosz hiruk az egessz szakmaba eltejedtt mindenhol ellensgeket szereztek maguknak...
                  innen mar nincsen visszaut gurulnak a csod fele ezt mar az ott dolgozok is tudjak

                  remenykedtek, hogy a playtech-nek valahogy eladjak a ceget de Teddy inkabb a plus500 es az avatradet vette meg , a fostalicska romhalmaz nem kellett neki.

                  Hozzászólás


                  • Az ironnak új ügyfelei már nyilván nincsenek, ki az a ... aki ilyen cégnél akar kereskedni!

                    Hozzászólás


                    • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Suncika, ha nagyon oszinték akarunk lenni akkor neked nincs pénzed az IronFX-nél. Saját bevallásod szerint és én is ellenoriztem. Azt is elmondhatod hogy milyen startégiával kereskedtél a bónuszos számláidon....
                      Végulis te csak poénkodni jársz ide.

                      Ha a cég csodot akarna jelenteni az nagyon sok embernek nem lenne jó.
                      Folyamatosan dolgozzuk fel a kiutalásokat és haladunk.

                      Vannak alternatív megoldások is mely mindkét félnek elonyos. Sokan ezt maguktól is felismerték és csinálják... Sokan még ezzel is vissza akarnak élni, nem értem miért. Sokan nem hajlandók kompromisszumra és várnak, persze tovább terjesztik a rémhíreket.

                      Annak aki elég ideje olvassa a fórumot kiderul hogy csak pár felhasználó van itt aki nagy lelkesedéssel szidja a céget és fenyegetozik és ezek a személyek tobbnyire a bónusszal visszaélok tisztelet a kivételnek.

                      milyen választási lehetoségeik vannak az ugyfeleknek:
                      - vár turelmesen a feldolgozásra
                      - panaszt tesz a Compliance osztályon és a CySec-nél
                      - torli a kiutalási kérelmet, tovább kereskedik és majd mikor tényleg szuksége lesz a kiutalásra beadja újra (remélhetoleg addigra normalizálódik a helyzet)
                      - alternatív megoldásokban kezd el gondolkodni (pl mirror számla de nem ez az egyetlen)
                      Haladjunk akkor szépen sorban.

                      Kiknek nem lenne jó ha csődöt jelentenétek, rajtatok kívül?

                      Csak egy helyzet jut eszembe, ami miatt ez nem lenne jó, mégpedig ha a könyvvizsgálók belelátnának a könyveitekbe. De ez csak nektek nem jó!

                      Csőd esetén az ügyfeleket kártalaníthatná a befektetői kompenzációs alap.

                      Igaz, ekkor biztos berágna rátok az összes többi ciprusi cég, hogy velük fizettetnétek ki az okozott kárt. Ilyen formában tényleg sok embernek nem lenne jó, de nem olyan értelemben, ahogy te gondolod.

                      Mekkora az a sor ha 5 hónapja nem kerülnek az ügyfelek sorra?
                      Az utóbbi 3 hónapban már kiutalásról sem hallani.

                      Kicsit félreértettél a "mindkét félnek előnyös" témában. Arra gondoltam, hogy az ügyfél valamilyen formájában mégis a pénzéhez jut, ti pedig elkerülitek (egyelőre) az azonnali csődöt és a további rossz híretek okkal való keltését.
                      Mint amit egyszer már írtam, hogy pl. az 5000$ egy összegű kiutalás helyett kifizetitek az ügyfelet havi 500$-os részletekben. Ha ezt elkezditek februárban már majdnem ki is lenne fizetve és az ügyfél is látná, hogy megvan bennetek a szándék.

                      Ha ehhez nincs meg a tőke, akkor vissza kell tenni az offshore számlákra kiutalgatott, vagy a Markos ingatlanbizniszébe átpumpált tőke egy részét és máris menni fog.

                      Ha komolyan gondolosz bármilyen megegyezést akkor pedig sürgősen el kéne felejtened a "bónusszal való vissszaélőzést" és az egyéb handabandát!

                      Most ismerted el hogy fizetésképtelenek vagytok és, hogy 5 hónap sem elég, hogy sorra kerüljenek az ügyfelek a kiutalásnál, erre megint jössz a "pár hőzöngő, aki le akarja járatni a céget" dumával.

                      A céget ti magatok járattátok le azzal, hogy egy olyan piramist építettetek, amiről már az elején tudni lehetett, hogy össze fog dőlni.
                      Azzal pedig csak tetéztétek, hogy amikor beütött a crach, akkor letagadtátok a dolgot, sőt az ellenkezőjét kommunikáltátok.
                      Amikor pedig már nem lehetett tovább leplezni a valóságot, akkor elkezdtetek mindenféle hazugságot kitalálni és vádaskodni, ahelyett, hogy felelősséget vállaltatok volna az elhibázott üzleti magatartásotokért.

                      Ezek után milyen megértést és együttműködési hajlandóságot vársz az emberektől?

                      Egy kis esély talán akkor lenne rá, ha abbahagynátok a hazudozást és félrevezetést és megállapodnátok az ügyfelekkel (mindegyikkel külön-külön), hogy milyen ütemben kapja meg a pénzét. Mert az, hogy önhatalmúlag visszatartjátok, sőt, még olyanokat írsz, hogy "ha tényleg szüksége lesz rá majd akkor vegye ki" nem a megoldás felé viszi az ügyet, legfeljebb elodázza a végeteket pár héttel/hónappal, ami utána annál csúnyább lesz.

                      Hozzászólás


                      • ez a fikamatyi zolika, reszese a bünügynek! mar az elsö hozzaszolasokban megirtam, hogy fereg, igaz rahagytam, megjosotam, hogy ebben az evben atesnek a lo masik oldalara, sajna , de Zalan is reszese volt egy darabig / a hozzaszolasait el kell olvasni/ , es ne höbörögj, mert nincs mentseg, de hagyjuk, milyen fereg az a magyar, aki igy viselkedik, mint ez az ablakpucolo /zolika/. a pofaböreböl hegymaszo bakancsot kellene kesziteni, jo tartos lenne!!

                        Hozzászólás


                        • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Haladjunk akkor szépen sorban.

                          Kiknek nem lenne jó ha csődöt jelentenétek, rajtatok kívül?

                          Csak egy helyzet jut eszembe, ami miatt ez nem lenne jó, mégpedig ha a könyvvizsgálók belelátnának a könyveitekbe. De ez csak nektek nem jó!

                          Csőd esetén az ügyfeleket kártalaníthatná a befektetői kompenzációs alap.

                          Igaz, ekkor biztos berágna rátok az összes többi ciprusi cég, hogy velük fizettetnétek ki az okozott kárt. Ilyen formában tényleg sok embernek nem lenne jó, de nem olyan értelemben, ahogy te gondolod.

                          Mekkora az a sor ha 5 hónapja nem kerülnek az ügyfelek sorra?
                          Az utóbbi 3 hónapban már kiutalásról sem hallani.

                          Kicsit félreértettél a "mindkét félnek előnyös" témában. Arra gondoltam, hogy az ügyfél valamilyen formájában mégis a pénzéhez jut, ti pedig elkerülitek (egyelőre) az azonnali csődöt és a további rossz híretek okkal való keltését.
                          Mint amit egyszer már írtam, hogy pl. az 5000$ egy összegű kiutalás helyett kifizetitek az ügyfelet havi 500$-os részletekben. Ha ezt elkezditek februárban már majdnem ki is lenne fizetve és az ügyfél is látná, hogy megvan bennetek a szándék.

                          Ha ehhez nincs meg a tőke, akkor vissza kell tenni az offshore számlákra kiutalgatott, vagy a Markos ingatlanbizniszébe átpumpált tőke egy részét és máris menni fog.

                          Ha komolyan gondolosz bármilyen megegyezést akkor pedig sürgősen el kéne felejtened a "bónusszal való vissszaélőzést" és az egyéb handabandát!

                          Most ismerted el hogy fizetésképtelenek vagytok és, hogy 5 hónap sem elég, hogy sorra kerüljenek az ügyfelek a kiutalásnál, erre megint jössz a "pár hőzöngő, aki le akarja járatni a céget" dumával.

                          A céget ti magatok járattátok le azzal, hogy egy olyan piramist építettetek, amiről már az elején tudni lehetett, hogy össze fog dőlni.
                          Azzal pedig csak tetéztétek, hogy amikor beütött a crach, akkor letagadtátok a dolgot, sőt az ellenkezőjét kommunikáltátok.
                          Amikor pedig már nem lehetett tovább leplezni a valóságot, akkor elkezdtetek mindenféle hazugságot kitalálni és vádaskodni, ahelyett, hogy felelősséget vállaltatok volna az elhibázott üzleti magatartásotokért.

                          Ezek után milyen megértést és együttműködési hajlandóságot vársz az emberektől?

                          Egy kis esély talán akkor lenne rá, ha abbahagynátok a hazudozást és félrevezetést és megállapodnátok az ügyfelekkel (mindegyikkel külön-külön), hogy milyen ütemben kapja meg a pénzét. Mert az, hogy önhatalmúlag visszatartjátok, sőt, még olyanokat írsz, hogy "ha tényleg szüksége lesz rá majd akkor vegye ki" nem a megoldás felé viszi az ügyet, legfeljebb elodázza a végeteket pár héttel/hónappal, ami utána annál csúnyább lesz.
                          Még arra sem volt képes az IronFx, hogy e-mailben vagy levélben tájékoztassa az ügyfeleit a kialakult problémáról, és, hogy előreláthatólag mikorra fogja rendezni a visszautalásokat. Milyen üzletpolitika az ilyen? Ebbe a fogalomkörbe nem is sorolható az ilyen mentalitás! Aztán jönnek a kincstári dumákkal a Németh and Bak brand....mostmár persze világossá tette Németh Zoltán, hogy mégiscsak a svájci beavatkozás volt a ludas...persze akkor azt kommunikálták, hogy ők annyira jól szálltak ki, hogy szárnyal a cég büdzséje. És minden amit állítanak nettó hazugság! Hogy miért? Mert, aki nem csalt a bónusszal, az miért vár még mindig a pénzére? Sőt, aki nem is kereskedett csak kiutalta a pénzt? Rengeteg időpontot ígértek, amit nem tartottak be!

                          Lehet az a cég sikeres, ahol ennyire megbecsülik az ügyfeleket? Ahol a visszautalást kérő partnereket vissza sem hívják? Ahol a levelekre sem válaszol semelyik osztály, aki illetékes az ügymenetben? Kizártnak tartom, hogy ezzel a névvel hosszabb távon folytassák a tevékenységüket. Valószínűleg nem is ez a cél!

                          Hozzászólás


                          • Új info

                            Ez az info az FB IronFx Clients oldaláról van

                            Important update: From 1st August Ironfx will delete CAP from release system. If we will move all money on book account, we will lose half of money. If we avoid release system CAP will rest like now. In few words we must renounce to withdraw money from them.

                            Hozzászólás


                            • Siena eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez az info az FB IronFx Clients oldaláról van

                              Important update: From 1st August Ironfx will delete CAP from release system. If we will move all money on book account, we will lose half of money. If we avoid release system CAP will rest like now. In few words we must renounce to withdraw money from them.

                              Úgy is van!
                              A normál mirrorról viszont nem törlik, egyelőre.

                              Hozzászólás


                              • papa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                ez a fikamatyi zolika, reszese a bünügynek! mar az elsö hozzaszolasokban megirtam, hogy fereg, igaz rahagytam, megjosotam, hogy ebben az evben atesnek a lo masik oldalara, sajna , de Zalan is reszese volt egy darabig / a hozzaszolasait el kell olvasni/ , es ne höbörögj, mert nincs mentseg, de hagyjuk, milyen fereg az a magyar, aki igy viselkedik, mint ez az ablakpucolo /zolika/. a pofaböreböl hegymaszo bakancsot kellene kesziteni, jo tartos lenne!!


                                Nagyon nem értem, miért csodálkozik bárki is a kialakult helyzeten?
                                Ez van mindenhol ahová ennyi pénz koncentrálódik.
                                Mo.-n, Balkánon, Cipruson, gyakrabban, fejlettebb országokban kicsit
                                ritkábban. Tisztelet a kivételnek, pl. Merrill Lynch, Goldman Sachs,
                                OTP, Concorde, de ők más technológiával húznak le, esetleg.
                                Ezen görcsölni kár, a megoldást keresni viszont érdemes.

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X