Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egy újabb, most már némi használható információt is tartalmazó levél az MNB-től:

    .....
    Itt vannak a konkrét lépések:

    Kapcsolatfelvétel az IronFX-szel.

    Javaslom, hog először próbáljátok meg chaten és mentsétek el a beszélgetést (ha még van chat), majd emailben is keressétek meg őket. Általában ellentmondás van a chat operátorok és az emailben küldött válaszuk között, ha egyáltaln válaszolnak.
    Ha a kiutalási kérelmedet követően 40 napon belül nem reagáltak érdemben, azaz nem utalták el a pénzed, vagy nem informáltak az állítólagos vizsgálatról, már megsértették az ide vonatkozó szabályokat, így ez számodra bizonyító erejű lesz a PBT-nél.

    Panasztétel az MNB-nél, és/vagy CySEc-nél.


    A fenti dokumentumok birtokában panasztétel a PBT-nél.
    "Ha a fogyasztó Magyarországon rendelkezik lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel a szolgáltató viszont más EGT-államban letelepedett szervezet, a pénzügyi szolgáltatási tevékenységgel összefüggő fogyasztói jogvitában az eljárás megindításának többlet feltétele van a határon belüli eljá-ráshoz képest. Ez a többlet feltétel az alávetési nyilatkozat – eljárásnak való alávetés és a döntés elfogadása - megléte. Az alávetési nyilatkozat nélkül a Pénzügyi Békéltető Testület nem tud érdemben eljárni."

    gyaníthatóan ilyet nem fog aláírni az ironfx.

    Hozzászólás


    • erla01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sziasztok!

      Szeretném bemutatni az ÁTBFX -et.

      Az ÁTBFX forex, amerikai és angol részvény, árutőzsdei termék és nemesfém CFD kereskedésre szakosodott, vezető, globális online bróker. A vállalat egy 2014-ben alapított nemzetközi pénzügyi szolgáltató csoport tagja, élenjáró belső technológiával, páratlan tranzakció végrehajtással, és a piacon elérhető legjobb termékválasztékkal és a legkisebbbb spreadekkel.

      Az ÁTBFX több, mint 2 nyelven beszélő ügyfélszolgálata a nap 24 órájában elérhető. Magyar nyelven is!

      A Weboldalunkon megtalálhatóak az átlag spread-jeink.
      http://www.ÁTBfx.com/en/trading-acc...ads-comparison
      Ha az élő adatokra lenne kiváncsi akkor kattintson az alábbi linkre:
      http://www.forexfactory.com/market.php

      Itt ki lehet választani a mi cégunket és össze tudja hasonlítani a spread-eket más cégekkel.

      Minden kérdésre szívesen válaszolok!

      FAQ:

      -Székhelye?
      -Seychelles. Miért? Baj? Most nem mindegy neked, hogy hol lopnak meg?

      -Felügyeleti szervek?
      -Nincs, miért? Ha a CySec lenne, nem mindegy neked? Impotens barmok egy az egyben azok is.

      - A deposit miért nem céges, miért egy ukrán magánszámlára megy?
      - Mert így gyorsabban a megfelelő helyre kerül, ez is az üzletpolitika része, amúgy meg nem mindegy neked, hogy a Barkleys bankba utalod és onnét lopom el, vagy egyből nekem küldöd, mi?

      - Bónusz van?
      - Van, mennyi kell? 100%-200%-500%-ot tudsz választani, de nem mindegy neked, hogy van vagy nincs, úgysem látod a pénzed soha többet.

      - Platformok?
      - Nem mindegy neked, úgyis buksz, így platform nincs semmi, elég ha beutalsz, í pénzed megfelelő helyen lesz, veszek belőle irodaházat meg kiskutyát. Több kiskutyát is. Meg 1 halat, mert azt szeretem.

      -SWAPOK, SPRD?
      - Van. Sok. Mindkettő, de nem mindegy neked,hogy drága vagyok-e vagy sem, utald be a lét, vissza nem látod sosem.

      - Requote, mt4 manager?
      - Nincs, nem volt, nem is lesz, amúgy meg nem mindegy neked... ?

      - Miért az ÁTBFX-et válasszam?
      - Mert cégünk vezető ebben a szegmensben, világviszonylatban egyedülálló ott van a weboldalunkon minden általunk alapított kamuújság által nekünk adományozott cím, mint pld best of the best swaps, best and fastes gróvv meg minden ilyen, ott van.

      További kérdésekre is szívesen válaszolok, keressetek bizalommal!
      www.átbfx.coooom
      infó@átbfx.cooom
      livechat, live telefon, skype meg a többi.
      Ez lehetne a marketing videó:

      https://www.youtube.com/watch?v=-DT7bX-B1Mg
      skype:zalan831;

      Hozzászólás


      • " Melyek a pénzügyi szolgáltatóhoz benyújtott panasz kezelésének szabályai?

        A panaszok kezelésével kapcsolatos szabályokat az adott pénzügyi szolgáltatóra vonatkozó törvények határozzák meg (pl. bank esetében a hitelintézeti törvény). Ezek a törvények egységesek abban, hogy azonos szabályokat kell alkalmazni a panaszok kivizsgálására minden pénzügyi szolgáltatónál. A pénzügyi szolgáltatónak biztosítania kell, hogy a fogyasztónak lehetősége legyen a pénzügyi szolgáltató magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölni.


        A szóbeli panaszt valamennyi, a fogyasztók számára nyitva álló helyiségben, annak nyitvatartási idejében, ennek hiányában a pénzügyi szolgáltató székhelyén minden munkanapon 8 órától 16 óráig, a telefonon közölt szóbeli panaszt legalább a hét egy munkanapján 8 órától 20 óráig, az elektronikus úton tett panaszt - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva – folyamatosan kell fogadni. Ha a panaszkezelés telefonon keresztül történik, a pénzügyi szolgáltató és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell, és a hangfelvételt egy évig meg kell őrizni. Ha a fogyasztó kéri, biztosítani kell számára a hangfelvétel visszahallgatását, továbbá térítésmentesen rendelkezésére kell bocsátani a hangfelvételről készített hitelesített jegyzőkönyvet.


        A pénzügyi szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról jegyzőkönyvet kell felvenni, mely a pénzügyi szolgáltató álláspontját is tartalmazza. A jegyzőkönyv egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak át kell adni, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak meg kell küldeni. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a pénzügyi szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet a fentiekben leírt módon közöl a fogyasztóval. Az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a pénzügyi szolgáltatónak a panasz közlését követő 30 napon belül kell megküldenie a fogyasztónak. A pénzügyi szolgáltatónak a panaszt és az arra adott válaszát három évig meg kell őriznie és szükség esetén az MNB-nek be kell tudni mutatnia. A pénzügyi szolgáltatónak külön panaszkezelési szabályzata van, amely nyilvános, honlapján, helyiségeiben, székhelyén megismerhető. A panasz kivizsgálásáért a fogyasztóval szemben külön díj nem számítható fel.

        Hogyan kell kivizsgálnia a pénzügyi szolgáltatónak a panaszt?

        Előfordul, hogy a pénzügyi szolgáltatók a panaszok kivizsgálása terén formális megoldásokat választanak, emiatt a fogyasztók problémáját akkor sem sikerül megoldani, ha egyébként egyszerű megítélésű – ezért gyorsan elintézhető - ügyről van szó. A pénzügyi szolgáltatókkal szemben törvényi elvárás, hogy panaszkezelési kötelezettségüknek úgy kell eleget tenniük, hogy azzal a körülmények által adott lehetőségekhez mérten elkerülhető legyen a pénzügyi fogyasztói jogvita kialakulása.

        Köteles-e a pénzügyi szolgáltató a Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának lehetőségéről tájékoztatni a fogyasztót?

        Igen, ha a panasz elutasításra került, a pénzügyi szolgáltatónak válaszában - a panasz tartalma szerint – tájékoztatnia kell a fogyasztót a további lehetőségekről. "

        Kíváncsi vagyok, hogy kinél történt ez meg maradéktalanul az Iron esetében.

        Hozzászólás


        • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          "

          Kíváncsi vagyok, hogy kinél történt ez meg maradéktalanul az Iron esetében.
          Iron esetében ez SAJNOS nem így működik, ld. feljebb.

          Hozzászólás


          • Zalán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ez lehetne a marketing videó:

            https://www.youtube.com/watch?v=-DT7bX-B1Mg
            And is it gone indeed?
            Csatolt fájlok

            Hozzászólás


            • Sziasztok!

              Érdekelne hogy tud valaki ilyen esetről mint ez? Mármint hogy több mint fél éve nem fizet egy bróker és még csak egy tetves e-mailt sem küldenek a problémáról!
              Az MNB oldalán PSZÁF engedély még mindig működik pedig rengeteg panasz érkezett be hozzájuk.
              Meddig tehetik ezt meg,meddig fog ez még folytatódni?
              El sem tudom képzelni hogy a mai világban hogyan történhet ez meg, hogy mindenki lapít mint szar a fűben,és semmi nem történik!!!!!

              Hozzászólás


              • fearline eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Sziasztok!

                Érdekelne hogy tud valaki ilyen esetről mint ez? Mármint hogy több mint fél éve nem fizet egy bróker és még csak egy tetves e-mailt sem küldenek a problémáról!
                Az MNB oldalán PSZÁF engedély még mindig működik pedig rengeteg panasz érkezett be hozzájuk.
                Meddig tehetik ezt meg,meddig fog ez még folytatódni?
                El sem tudom képzelni hogy a mai világban hogyan történhet ez meg, hogy mindenki lapít mint szar a fűben,és semmi nem történik!!!!!
                90 nap egymás között a kommunikáció az MNB és az CYSEC között. A Cysec nem csinál semmit. Bíróságon is kell majd pereplni őket meg ott felnyomni és tönkretenni a kapcsolattartód aki kicsalta a pénzt.
                Amíg vizsgálják őket él a tetves engedélyük, majd ha megállapítják, hogy kamu az egész cég, akkor elveszik. Sok idő lesz minden, de egy vigasztal, hogy az MNB nél azt mondták, ha törvényt sértette, akkor felelősségre lesznek vonva akik érintettek az ügyben. Sajnos a nyár nem gyorsítja a dolgokat. Az Iron FX halott. Idő kérdése és omlik, csak túl nagy az országnak h engedjék bedőlni, ezért az utolsó reménysugárig várnak. Terjeszteni kell mindenhol, hogy csalók. Facebook, Twitter, Linkedin, Fórumok stb

                Hozzászólás


                • Sziasztok!

                  Az ÁTBFX augusztusi promóciójában annyiszor 1000$ bónuszt adunk minimum 3000$-os depositra, ahány hónapja van beragadva az Ironnál az ügyfél pénze! A bónusz elbukható (MONDOM INNEN EL), marginként használható!

                  PLD : depo 3000$ január 20-án adta be a kérelmet az Ironhoz, azóta nem fizet, így megkapod a januárt, febr., márc. április, máj, júni,júli, aug, szeptember, októbert, nov, decembert is. Hogy miért kapsz többet, mint augusztusig járna? MERT ROHADTUL NEM FOG FIZETNI EZ A RETEK banda ebben az évben!

                  Zoli, Németh Zoli, esetleg van kérdésed az ÁTBFX-el kapcsoltban?
                  Nekünk lenne pár kérdésünk hozzád...

                  Hozzászólás


                  • hala Isten ilen fergekröl en nem hallottam!!

                    Hozzászólás


                    • fearline eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Sziasztok!

                      Érdekelne hogy tud valaki ilyen esetről mint ez? Mármint hogy több mint fél éve nem fizet egy bróker és még csak egy tetves e-mailt sem küldenek a problémáról!
                      Az MNB oldalán PSZÁF engedély még mindig működik pedig rengeteg panasz érkezett be hozzájuk.
                      Meddig tehetik ezt meg,meddig fog ez még folytatódni?
                      El sem tudom képzelni hogy a mai világban hogyan történhet ez meg, hogy mindenki lapít mint szar a fűben,és semmi nem történik!!!!!
                      Az a probléma, hogy az MNB-nél csak regisztrálva van a cég és emiatt megvan kötve a kezük. Viszont nekem azt mondták, hogy amennyiben megalapozottnak találják a bejelentők problémáját, úgy közzétehetik a széles plénum előtt, hogy az IronFx megbízhatatlan cég, aki nem fizet az ügyfeleinek hónapok óta.
                      Lassan közzé kell már tenniük ezt az ügyet, így a magyar irodának még sekélyesebb lesz a teljesítménye, ezért hamarosan feltehetően ezt is bezárják :-()

                      Hozzászólás


                      • Friss infószösszenet

                        1.) A PBT-nél meg kell tenni a bejelentést, de erre az jogosult, aki írt nekik levelet
                        és 30 napon belül nem kapott választ. Én beszéltem velük telefonon és
                        említettem, hogy egy ciprusi cégről van szó és azt mondták nem probléma.

                        2.) Bak Norbika az egyik telefonbeszélgetés során célzott arra, hogy aki jogi
                        eljárást kezdeményez az rosszabbul járhat. Beindult a megfélemlítés
                        gépezete?

                        3.) Közeleg az augusztus 8-i dátum, amit kaptak a CySEC-től...ha lehet hinni a
                        pletykáknak....végülis minden pletykának van alapja

                        4.) Csődeljárás lenne a cél mielőbb...na ennek járok most utána éppen...A
                        biztosítás pedig 20.000 EUR-ra szól, aminek a kifizetését előmozdítaná, ha a
                        ciprusi cégbíróságon kezdeményeznénk ennek a trágyadomb cégnek a
                        felszámolását.

                        5.) A kinti magyar ügyintézőknek pedig minősíthetetlen a viselkedése...amit
                        mondanak, annak pont az ellenkezője előnyös nekünk. Őket is felelősségre
                        kell majd vonni, büntetlenül nem fogják megúszni, mert félretájékoztatják
                        az embereket.
                        A jómadarak: Bak Norbi, Mecser Dani, a főkolompos: Németh
                        Zoltán...

                        Hozzászólás


                        • Siena eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          1.) A PBT-nél meg kell tenni a bejelentést, de erre az jogosult, aki írt nekik levelet
                          és 30 napon belül nem kapott választ. Én beszéltem velük telefonon és
                          említettem, hogy egy ciprusi cégről van szó és azt mondták nem probléma.
                          a bejelentést megteheted, csak azzal a lendülettel "iktatják" is rövidesen

                          ld. feljebb

                          Hozzászólás


                          • gyerekek lepett Cysec
                            http://www.cysec.gov.cy/CMSPages/Get...c-af61bcfb3af0
                            csak vizsgaljak a fostalicska ceget
                            Zolika minden rendben?

                            Hozzászólás


                            • Vége a dalnak.

                              Hozzászólás


                              • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                gyerekek lepett Cysec
                                http://www.cysec.gov.cy/CMSPages/Get...c-af61bcfb3af0
                                csak vizsgaljak a fostalicska ceget
                                Zolika minden rendben?
                                emailoztam vele... ő nem tud róla....

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X