Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • Zoltan az Uruguayi iroda meg letezik? az honlapon szerepel de az infok szerint bezartatok
    ronfx is a scam in every way, they close their offices and leave without pay to former
    ex-employees. the latter is Uruguay’s office that closed on June 30, the same day dismissed employees and to date the outstanding wages have not been paid, the directors are hidden and no one answers or emails or calls

    fejlodtok mi?

    Hozzászólás


    • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Zoltan az Uruguayi iroda meg letezik? az honlapon szerepel de az infok szerint bezartatok
      ronfx is a scam in every way, they close their offices and leave without pay to former
      ex-employees. the latter is Uruguay’s office that closed on June 30, the same day dismissed employees and to date the outstanding wages have not been paid, the directors are hidden and no one answers or emails or calls

      fejlodtok mi?

      Igen, csak visszafelé! Pedig szerinte semmi probléma nincsen,
      minden a legnagyobb rendben van, csak néhány bónusz csaló hőzöng!

      Hozzászólás


      • http://www.financemagnates.com/forex...investigation/

        erdekes ironos allaspont:
        “The first set of investigations related to formal complaints has resulted that only 6% of the accounts have an available balance to withdraw. The rest of the accounts have no available balance as a result of the promotions abuse,” the spokesperson concluded.

        ezek tenyleg ellopjak az ugyfelek penzet csak az ugyfelek 6% lessz kifizetve
        ez nagyon nagy vihart fog kavarni es ciprusnak akkor vege

        Hozzászólás


        • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          http://www.financemagnates.com/forex...investigation/

          erdekes ironos allaspont:
          “The first set of investigations related to formal complaints has resulted that only 6% of the accounts have an available balance to withdraw. The rest of the accounts have no available balance as a result of the promotions abuse,” the spokesperson concluded.

          ezek tenyleg ellopjak az ugyfelek penzet csak az ugyfelek 6% lessz kifizetve
          ez nagyon nagy vihart fog kavarni es ciprusnak akkor vege
          Huhh Financemagnets is kihátrált Iron mögül.

          Csak pár mondat a cikkből:

          "it has opened an official investigation into the business conduct of IronFX."

          Hivatalos vizsgálat indult az Ironfx ellen. Ez az amit Zoltánunk tagad.

          "There are cases where the same physical person has an account that has received bonus, while the same person has an account without bonus. Through the parallel trading in all accounts, the person has abused our terms and conditions and the available balance to withdraw is affected in both accounts"

          Tehát bónusz nélküli számláról is elvehetnek bármennyi pénzt. Mert az is csalt.

          "From an industry perspective a withdrawal request shouldn’t be taking more than one working day and in the experience of the author of this article usually even less."

          Ebben az ágazatban nem több mint 1 nap a kiutalás, az újságíró szerint inkább kevesebb. (nálam 6 hónap eddig)

          "Asked about why are investigations and withdrawals taking so long, the company has declined to elaborate further"

          Kérdezték mi tart eddig. Erre nincs válasz.

          Hozzászólás


          • Adamv eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Huhh Financemagnets is kihátrált Iron mögül.

            Csak pár mondat a cikkből:

            "it has opened an official investigation into the business conduct of IronFX."

            Hivatalos vizsgálat indult az Ironfx ellen. Ez az amit Zoltánunk tagad.

            "There are cases where the same physical person has an account that has received bonus, while the same person has an account without bonus. Through the parallel trading in all accounts, the person has abused our terms and conditions and the available balance to withdraw is affected in both accounts"

            Tehát bónusz nélküli számláról is elvehetnek bármennyi pénzt. Mert az is csalt.

            "From an industry perspective a withdrawal request shouldn’t be taking more than one working day and in the experience of the author of this article usually even less."

            Ebben az ágazatban nem több mint 1 nap a kiutalás, az újságíró szerint inkább kevesebb. (nálam 6 hónap eddig)

            "Asked about why are investigations and withdrawals taking so long, the company has declined to elaborate further"

            Kérdezték mi tart eddig. Erre nincs válasz.
            nezzuk a tenyeket:
            a ciprusi cegbirosag szerint : secretary of ironfx is TOTALSERVE
            ha megnezzuk a totalserve tulajdonosa Petros Economides aki az ironfx igazgatoja es alpitoja is es tortenetesen a ciprusi elnok puszi pajtasa.
            mit gondoltok hany millio dollar vandorolt a ciprusi elnok kampanyara ? rengeteg... na ezert nem fog tortenni semmi a kedves ciprusi elnok nyakig benne van az egessz mocsoksagban...
            szoval nagy a gaz mert ha bukik az iron akkor bizony bukik Petros ,Markos es nehez lessz kimagyarazni a sok lenyult penzt , es a kedves tiszteseges ciprus elnok is bukhat...es az elnok mandatuma 2018-ig tart es addig van hatere az ironnak is.
            javasolom mondenki kuldjon panaszt ennek a kedves ciprusi elnoknek a neve Nicos Anastasiades es mindenki irja meg neki ,hogy a kedves baratai Petros es Markos mit csinalnak..
            link:http://www.presidency.gov.cy/preside...33_en?OpenForm
            minnel tobben kuldunk neki mailt annal kenyelmetlenebb lessz neki a szitu, aki kozuletek jol tud angolul szerkeszthet egy sablon levelet es mindenki bekuldheti. mit szoltok?

            Hozzászólás


            • suncika eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              nezzuk a tenyeket:
              a ciprusi cegbirosag szerint : secretary of ironfx is TOTALSERVE
              ha megnezzuk a totalserve tulajdonosa Petros Economides aki az ironfx igazgatoja es alpitoja is es tortenetesen a ciprusi elnok puszi pajtasa.
              Bingo. Igen Igen

              P.Economides + CySEC = Jóban vannak

              Mindenbe beleszól, Mindenben benne van.

              http://pgeconomides.eu/
              http://www.totalserve.eu/default.aspx
              http://www.stepcyprus.com/

              Hozzászólás


              • 1.) Nagy kérdés, hogy Németh Zoltánt, hogyan sikerült átcsábítani Ciprusra Londonból? Mi pénzt ajánlhattak neki, vagy netán valami érdek szorosan az Ironhoz köti? Ő itt kis hal a Norbikával, Danikával együtt...de elgondolkodtató. Vagy tévedek? Lehet, h ő is kihasított már magának egy jó nagy szeletet, ezért annyira segítőkész velünk? Hálásnak is kell lenni azoknak, aki ilyen vagyonhoz hozzásegítették.

                2.) Suncika, minek megírni, hiszen ő is benne van...Kéz kezet mos alapon működik ez a dolog, ne gondold már, hogy ő nem tud erről. Csak mostmár sokáig nem palástolható, hogy a bónuszcsalós duma kincstári szöveg.

                3.) Én nem vagyok bónuszcsalnak minősítve és lassan 5 hónapja nem kapom meg a tőkémet!!!

                Hozzászólás


                • Siena eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  1.) Nagy kérdés, hogy Németh Zoltánt, hogyan sikerült átcsábítani Ciprusra Londonból? Mi pénzt ajánlhattak neki, vagy netán valami érdek szorosan az Ironhoz köti? Ő itt kis hal a Norbikával, Danikával együtt...de elgondolkodtató. Vagy tévedek? Lehet, h ő is kihasított már magának egy jó nagy szeletet, ezért annyira segítőkész velünk? Hálásnak is kell lenni azoknak, aki ilyen vagyonhoz hozzásegítették.

                  2.) Suncika, minek megírni, hiszen ő is benne van...Kéz kezet mos alapon működik ez a dolog, ne gondold már, hogy ő nem tud erről. Csak mostmár sokáig nem palástolható, hogy a bónuszcsalós duma kincstári szöveg.

                  3.) Én nem vagyok bónuszcsalnak minősítve és lassan 5 hónapja nem kapom meg a tőkémet!!!
                  Zoli cipruson dolgozott eredetileg.
                  skype:zalan831;

                  Hozzászólás


                  • erdekes juliusban meg a frankfurti iroda szerepelt az iron terkepen ,mostmar eltuntt
                    Zolika csak nem feltek a nemet hatosagoktol/
                    nagy piacokrol mondtok le oroszorszag , nemetorszag...
                    fejlodtok mi?
                    Zoltan egy kis batorsag gyere kozmetikazzad a disz**** fonokod fostalicska ceget...
                    ha mar az ugyfelekert ugyse teszel semmit...

                    Hozzászólás


                    • Mivel a cég nem hagyja abba a bónusz abuserekkel való vádaskodásokat, következzék a régóta ígért harmadik rész.

                      Ebben a cikkben az IronFX által kínált bónusz promóciókról lesz szó, valamint arról, hogy ezt hogyan és miképp használta a cég, valamint az ügyfelek, így kiderül, hogy kinek mekkora felelőssége is van a dolgok rossz irányba fordulásában.

                      A cikk volt IronFX dolgozók beszámolói alapján készült, hiteles forrásból.
                      Eleinte az IronFX a többi, hasonló bónuszt kínáló market makerhez hasonlóan, szigorúan vette a z általa a felhasználási feltételekben szabottakat, azaz hamar kiszűrte és letiltotta a bónuszról azokat a kereskedőket, akik gyaníthatóan a bónusz kijátszására utaztak.

                      ( a gyengébbek kedvéért egy kis lábjegyzet az elveszíthető bónusz természetéről, valamint a brókercégek szándékáról, hogy miért is adnak ilyen bónuszt: Általában ezzel a tapasztalatlan közönséget célozzák meg, akik a számlán levő nagyobb tőke hatására nagyobb pozíciókkal kereskednek, ezáltal hamarabb veszítik el a tőkéjüket. Ez az alap felállás, de a helyzet ennél azért némileg bonyolultabb, amit később részletezek)

                      Egyszer csak az IronFX úgy döntött, hogy mégsem szab gátat a növekedésnek azzal, hogy mindenkit letilt a bónuszról, valószínűsíthető, hogy azért mert a cég növekedése megtorpant, és ebben jó lehetőséget láttak egy piramis-szerű, növekvő ügyfélportfolió kiépítésére.

                      Így utasítást adtak az értékesítőknek, hogy hívjanak minden bónuszról letiltott ügyfelet fel és közöljék velük, hogy újra kaphatnak bónuszt. Az egyetlen kitétel az volt, hogy nem szabad belsőleg hedgelni, azaz egyik iron-os számlával fedezni a másikat. Ezt a felhasználási feltételeknek megfelelően szankcionálták is, amennyiben nyilvánvaló volt a belső hedge (ugyanarról az IP címről, azonos devizapáron, azonos méretű, ellentétes irányú pozíciók nyitása egy időben).

                      Míg a belső hedgelést így módon tiltották és szankcionálták, a külső hedgeléssel nem foglalkoztak, még akkor sem ha egyértelmű volt a dolog. Sőt, az ügyfeleket biztatták arra, hogy nyissanak újabb számlát, újabb email címekkel való regisztrálással, ugyanis az Iron-nál az email cím szolgált azonosítóként, így ugyanaz a személy több számlát is nyithatott, akár ugyanazokkal a dokumentumaival, elég volt más email címet használni.

                      Ez éles ellentétben állt minden más hasonló cég eljárásával, ugyanis a többi bónuszt kínáló market maker a külső hedgelésre is odafigyel, tudván, hogy ez egy olyan kétélű fegyver, amivel nekik is ártani lehet, valamint sehol nem megengedett egy ügyfél többszörös regisztrációja.

                      De ez még mind nem volt elég. A cég értékesítői, felsőbb utasításra, arra is biztatták a nyilvánvalóan bónuszozó ügyfeleket, hogy a bónuszozással megszerzett pénzt forgassák vissza, barátaik, családtagjaik nevére nyitott számlákra, ily módon növelve a cég ügyfeleinek, valamint a havonta megnyitott új számláknak a számát, amivel a cég növekedésének a látszatát keltették.

                      Voltak értékesítők, akiknek ez nem tetszett, mivel nekik a behozott pénz után járt jutalék, amit a kimenő pénz csökkentett, így a bónuszosok által kinyert profit csökkentett a jutalékukat, ha azt az ügyfél nem forgatta vissza a saját, vagy másvalaki nevén. Erre Németh Zoltán azt a választ adta, hogy a cégnek a bónuszozó ügyfelek nyereséget hoznak, és amíg ez így van, addig nem lépnek fel ellenük.

                      Megoldásként a következőkre utasította az értékesítőket:

                      - Ha az ügyfél nyer, beszéljék rá, hogy ne vegye ki, vagy forgassa vissza a fent említett módokon, saját számlán, vagy ismerősök/rokonok számláján

                      - Ha az értékesítő ezt nem tudja elérni, akkor hozzon be pénzt bárhonnan, akár az értékesítő saját ismerőseitől, rokonaitól.

                      Ezt a tanácsot többen megfogadták. Az élelmesebbje persze szinték kihasználta a felkínálkozó lehetőséget, látva, hogy ez egy viszonylag kockázatmentes módja a profitszerzésnek, és ismerőseit, rokonait oly módon szervezte be, hogy szintén a bónuszvisszélők táborát szaporították.

                      Azok számára, akiknek esetleg nem teljesen világos, hogy ez miért is probléma: A cég látványos növekedése mögött nem volt semmilyen valós tőke és ügyfélkör. Csak a kinyert bónuszokat forgatták vissza, azokkal nyitottak új számlákat, többszörös regisztrációk alatt, így a cég havonta megjelenő, a cég növekedését reklámozó kiadványokban szereplő számok teljesen valótlanok voltak. A valódi ügyfélszám és befektetett tőke a töredéke volt annak, amit el akartak a világgal hitetni.

                      A cég vezetői nap mint nap közölték is az értékesítőgárdával, hogy a cég üzleti modellje csak addig fenntartható, ameddig kevesebb pénz megy ki, mint amennyi bejön. Azaz, csak addig, ameddig az ügyfelek visszaforgatják a bónuszozással keresett pénzt. amint a körforgás megszakad a cég bedől, mert nincs valódi fedezet a virtuális számok mögött.

                      Valószínűsíthető, hogy a cég ezzel arra játszott, hogy addig fújja a lufit, amíg sikerül a tőzsdére menni és az abból származó tőkéből be tudják tömni azt a hatalmas pénzügyi lyukat, amit előtte kreáltak. Amint tudjuk, ez nem jött össze.

                      Zoltánnak igaza van abban, hogy a bónuszozás okozta a cég vesztét, csak azt felejti ki a történetből, hogy ezt ők maguk tudatosan alakították így, ezzel építve a piramist, amivel el akartak jutni a tőzsdére vezetésig.

                      Az sem segített a dolgon, amikor az egyik volt vezető pár emberével együtt otthagyta a céget és átment egy másik brókercéghez, ahol szintén elkezdtek bónuszt adni, és átcsábították az iron-os bónuszbrigád egy jelentős részét. Természetesen mindkét cégnek az volt az érdeke, hogy az ügyfél náluk veszítsen, és a másik cégnél nyerjen, ezzel veszteséget okozva a másik cégnek is. Ahogy ez lenni szokott, a valóság itt sem úgy működött, ahogy ezt eltervezték. Az ügyfelek bármilyen irányba kereskedtek, mindig csak nyertek, hiszen mindegy volt, hogy az ETX bónuszát nyerik át az Iron-hoz, vagy fordítva, a két cég viszont több millió dollárt veszített ezáltal, mivel az ügyfelek hol ide nyertek, hol oda. A történetet sokan már ismerik, a volt iron-os kolléga már eme másik cégnél sem dolgozik.

                      A másik pofon a kínaiakkal való összetűzés volt. A legnagyobb ügyfélkört a cégnek a kínaiak jelentették, akik között szintén nagy számú bónuszos ügyfél volt, már-már ipari méretekben. Miután a cég összerúgta velük a port, az ügyfelek nem forgatták vissza az addig kinyert pénzeket, így elapadtak az addigi nagy összegű, nem ritkán napi több millió dolláros befizetések, amik fenntartották a céget.

                      A végső pofon pedig a CHF ügy volt, ahol már tudjuk, hogy a nyilvánosan bekamuzott 15 millió dolláros nyereség csak porhintés volt. Maga Németh Zoltán is elismerte itt a fórumon, hogy már másnap csődöt jelenthettek volna, de nem tették. Ehelyett hazudtak rendületlenül.

                      Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy az IronFX miért nem látta azt, hogy az elveszíthető bónusz mennyire veszélyes eszköz.

                      Miért tudja mindegyik másik cég megfelelően kezelni a bónusz promócióit, valamint az azt igénybevevő ügyfeleit?

                      Ez már csak azért is érdekes, mert a cég vezetői folyamatosan fennhangon szapulták a többi brókercéget, saját magukat mindenkinél jobbnak és okosabbnak beállítva.

                      Csak pár példa:

                      Az XM nem hagy esélyt a bónuszozásra. A legkisebb gyanújelre elveszik az ügyféltől a bónuszt.

                      A Hotforex szintén hamar reagál, bár főleg akkor ha az ügyfél oda nyer.

                      Az ACFX úgy alakította ki a felhasználási feltételeket, hogy a náluk veszítő ügyfél bármikor kaphat újra bónuszt, aki viszont pénzt vesz ki, az nem kaphat újat (kvázi támogatja a bónuszozást, de csak ha náluk bukik az ember)

                      A közös mindegyik cégben, hogy az ügyfél számláján jóváírt tőkén minden esetben kifizetik.

                      A fenti példákkal nem szeretném egyik céget sem favorizálni, sőt, egyiket sem tartom jó cégnek, csak szemléltetni szerettem volna, hogy más, bónuszt kínáló cégek nem jutottak oda ahová az IronFX.

                      Hozzászólás


                      • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Mivel a cég nem hagyja abba a bónusz abuserekkel való vádaskodásokat, következzék a régóta ígért harmadik rész.

                        Ebben a cikkben az IronFX által kínált bónusz promóciókról lesz szó, valamint arról, hogy ezt hogyan és miképp használta a cég, valamint az ügyfelek, így kiderül, hogy kinek mekkora felelőssége is van a dolgok rossz irányba fordulásában.

                        A cikk volt IronFX dolgozók beszámolói alapján készült, hiteles forrásból.
                        Eleinte az IronFX a többi, hasonló bónuszt kínáló market makerhez hasonlóan, szigorúan vette a z általa a felhasználási feltételekben szabottakat, azaz hamar kiszűrte és letiltotta a bónuszról azokat a kereskedőket, akik gyaníthatóan a bónusz kijátszására utaztak.

                        ( a gyengébbek kedvéért egy kis lábjegyzet az elveszíthető bónusz természetéről, valamint a brókercégek szándékáról, hogy miért is adnak ilyen bónuszt: Általában ezzel a tapasztalatlan közönséget célozzák meg, akik a számlán levő nagyobb tőke hatására nagyobb pozíciókkal kereskednek, ezáltal hamarabb veszítik el a tőkéjüket. Ez az alap felállás, de a helyzet ennél azért némileg bonyolultabb, amit később részletezek)

                        Egyszer csak az IronFX úgy döntött, hogy mégsem szab gátat a növekedésnek azzal, hogy mindenkit letilt a bónuszról, valószínűsíthető, hogy azért mert a cég növekedése megtorpant, és ebben jó lehetőséget láttak egy piramis-szerű, növekvő ügyfélportfolió kiépítésére.

                        Így utasítást adtak az értékesítőknek, hogy hívjanak minden bónuszról letiltott ügyfelet fel és közöljék velük, hogy újra kaphatnak bónuszt. Az egyetlen kitétel az volt, hogy nem szabad belsőleg hedgelni, azaz egyik iron-os számlával fedezni a másikat. Ezt a felhasználási feltételeknek megfelelően szankcionálták is, amennyiben nyilvánvaló volt a belső hedge (ugyanarról az IP címről, azonos devizapáron, azonos méretű, ellentétes irányú pozíciók nyitása egy időben).

                        Míg a belső hedgelést így módon tiltották és szankcionálták, a külső hedgeléssel nem foglalkoztak, még akkor sem ha egyértelmű volt a dolog. Sőt, az ügyfeleket biztatták arra, hogy nyissanak újabb számlát, újabb email címekkel való regisztrálással, ugyanis az Iron-nál az email cím szolgált azonosítóként, így ugyanaz a személy több számlát is nyithatott, akár ugyanazokkal a dokumentumaival, elég volt más email címet használni.

                        Ez éles ellentétben állt minden más hasonló cég eljárásával, ugyanis a többi bónuszt kínáló market maker a külső hedgelésre is odafigyel, tudván, hogy ez egy olyan kétélű fegyver, amivel nekik is ártani lehet, valamint sehol nem megengedett egy ügyfél többszörös regisztrációja.

                        De ez még mind nem volt elég. A cég értékesítői, felsőbb utasításra, arra is biztatták a nyilvánvalóan bónuszozó ügyfeleket, hogy a bónuszozással megszerzett pénzt forgassák vissza, barátaik, családtagjaik nevére nyitott számlákra, ily módon növelve a cég ügyfeleinek, valamint a havonta megnyitott új számláknak a számát, amivel a cég növekedésének a látszatát keltették.

                        Voltak értékesítők, akiknek ez nem tetszett, mivel nekik a behozott pénz után járt jutalék, amit a kimenő pénz csökkentett, így a bónuszosok által kinyert profit csökkentett a jutalékukat, ha azt az ügyfél nem forgatta vissza a saját, vagy másvalaki nevén. Erre Németh Zoltán azt a választ adta, hogy a cégnek a bónuszozó ügyfelek nyereséget hoznak, és amíg ez így van, addig nem lépnek fel ellenük.

                        Megoldásként a következőkre utasította az értékesítőket:

                        - Ha az ügyfél nyer, beszéljék rá, hogy ne vegye ki, vagy forgassa vissza a fent említett módokon, saját számlán, vagy ismerősök/rokonok számláján

                        - Ha az értékesítő ezt nem tudja elérni, akkor hozzon be pénzt bárhonnan, akár az értékesítő saját ismerőseitől, rokonaitól.

                        Ezt a tanácsot többen megfogadták. Az élelmesebbje persze szinték kihasználta a felkínálkozó lehetőséget, látva, hogy ez egy viszonylag kockázatmentes módja a profitszerzésnek, és ismerőseit, rokonait oly módon szervezte be, hogy szintén a bónuszvisszélők táborát szaporították.

                        Azok számára, akiknek esetleg nem teljesen világos, hogy ez miért is probléma: A cég látványos növekedése mögött nem volt semmilyen valós tőke és ügyfélkör. Csak a kinyert bónuszokat forgatták vissza, azokkal nyitottak új számlákat, többszörös regisztrációk alatt, így a cég havonta megjelenő, a cég növekedését reklámozó kiadványokban szereplő számok teljesen valótlanok voltak. A valódi ügyfélszám és befektetett tőke a töredéke volt annak, amit el akartak a világgal hitetni.

                        A cég vezetői nap mint nap közölték is az értékesítőgárdával, hogy a cég üzleti modellje csak addig fenntartható, ameddig kevesebb pénz megy ki, mint amennyi bejön. Azaz, csak addig, ameddig az ügyfelek visszaforgatják a bónuszozással keresett pénzt. amint a körforgás megszakad a cég bedől, mert nincs valódi fedezet a virtuális számok mögött.

                        Valószínűsíthető, hogy a cég ezzel arra játszott, hogy addig fújja a lufit, amíg sikerül a tőzsdére menni és az abból származó tőkéből be tudják tömni azt a hatalmas pénzügyi lyukat, amit előtte kreáltak. Amint tudjuk, ez nem jött össze.

                        Zoltánnak igaza van abban, hogy a bónuszozás okozta a cég vesztét, csak azt felejti ki a történetből, hogy ezt ők maguk tudatosan alakították így, ezzel építve a piramist, amivel el akartak jutni a tőzsdére vezetésig.

                        Az sem segített a dolgon, amikor az egyik volt vezető pár emberével együtt otthagyta a céget és átment egy másik brókercéghez, ahol szintén elkezdtek bónuszt adni, és átcsábították az iron-os bónuszbrigád egy jelentős részét. Természetesen mindkét cégnek az volt az érdeke, hogy az ügyfél náluk veszítsen, és a másik cégnél nyerjen, ezzel veszteséget okozva a másik cégnek is. Ahogy ez lenni szokott, a valóság itt sem úgy működött, ahogy ezt eltervezték. Az ügyfelek bármilyen irányba kereskedtek, mindig csak nyertek, hiszen mindegy volt, hogy az ETX bónuszát nyerik át az Iron-hoz, vagy fordítva, a két cég viszont több millió dollárt veszített ezáltal, mivel az ügyfelek hol ide nyertek, hol oda. A történetet sokan már ismerik, a volt iron-os kolléga már eme másik cégnél sem dolgozik.

                        A másik pofon a kínaiakkal való összetűzés volt. A legnagyobb ügyfélkört a cégnek a kínaiak jelentették, akik között szintén nagy számú bónuszos ügyfél volt, már-már ipari méretekben. Miután a cég összerúgta velük a port, az ügyfelek nem forgatták vissza az addig kinyert pénzeket, így elapadtak az addigi nagy összegű, nem ritkán napi több millió dolláros befizetések, amik fenntartották a céget.

                        A végső pofon pedig a CHF ügy volt, ahol már tudjuk, hogy a nyilvánosan bekamuzott 15 millió dolláros nyereség csak porhintés volt. Maga Németh Zoltán is elismerte itt a fórumon, hogy már másnap csődöt jelenthettek volna, de nem tették. Ehelyett hazudtak rendületlenül.

                        Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy az IronFX miért nem látta azt, hogy az elveszíthető bónusz mennyire veszélyes eszköz.

                        Miért tudja mindegyik másik cég megfelelően kezelni a bónusz promócióit, valamint az azt igénybevevő ügyfeleit?

                        Ez már csak azért is érdekes, mert a cég vezetői folyamatosan fennhangon szapulták a többi brókercéget, saját magukat mindenkinél jobbnak és okosabbnak beállítva.

                        Csak pár példa:

                        Az XM nem hagy esélyt a bónuszozásra. A legkisebb gyanújelre elveszik az ügyféltől a bónuszt.

                        A Hotforex szintén hamar reagál, bár főleg akkor ha az ügyfél oda nyer.

                        Az ACFX úgy alakította ki a felhasználási feltételeket, hogy a náluk veszítő ügyfél bármikor kaphat újra bónuszt, aki viszont pénzt vesz ki, az nem kaphat újat (kvázi támogatja a bónuszozást, de csak ha náluk bukik az ember)

                        A közös mindegyik cégben, hogy az ügyfél számláján jóváírt tőkén minden esetben kifizetik.

                        A fenti példákkal nem szeretném egyik céget sem favorizálni, sőt, egyiket sem tartom jó cégnek, csak szemléltetni szerettem volna, hogy más, bónuszt kínáló cégek nem jutottak oda ahová az IronFX.
                        Bizony, amiket leírtál igaz. Belső forrásból értesültem én is ezekről a trükközésekről. Nekem már akkor sem tetszett, amikor hallottam, de elengedtem a fülem mögött, hiszen nem forex értékesítő vagyok. Ami viszont gáz, hogy aki normálisan kereskedett az is szív most.

                        Hozzászólás


                        • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                          Egyszer csak az IronFX úgy döntött, hogy mégsem szab gátat a növekedésnek azzal, hogy mindenkit letilt a bónuszról, valószínűsíthető, hogy azért mert a cég növekedése megtorpant, és ebben jó lehetőséget láttak egy piramis-szerű, növekvő ügyfélportfolió kiépítésére.

                          Németh Zoltán

                          Megoldásként a következőkre utasította az értékesítőket:

                          - Ha az ügyfél nyer, beszéljék rá, hogy ne vegye ki, vagy forgassa vissza a fent említett módokon, saját számlán, vagy ismerősök/rokonok számláján

                          - Ha az értékesítő ezt nem tudja elérni, akkor hozzon be pénzt bárhonnan, akár az értékesítő saját ismerőseitől, rokonaitól.

                          Azok számára, akiknek esetleg nem teljesen világos, hogy ez miért is probléma: A cég látványos növekedése mögött nem volt semmilyen valós tőke és ügyfélkör. Csak a kinyert bónuszokat forgatták vissza, azokkal nyitottak új számlákat, többszörös regisztrációk alatt, így a cég havonta megjelenő, a cég növekedését reklámozó kiadványokban szereplő számok teljesen valótlanok voltak. A valódi ügyfélszám és befektetett tőke a töredéke volt annak, amit el akartak a világgal hitetni.

                          A cég vezetői nap mint nap közölték is az értékesítőgárdával, hogy a cég üzleti modellje csak addig fenntartható, ameddig kevesebb pénz megy ki, mint amennyi bejön. Azaz, csak addig, ameddig az ügyfelek visszaforgatják a bónuszozással keresett pénzt. amint a körforgás megszakad a cég bedől, mert nincs valódi fedezet a virtuális számok mögött.

                          Köszi, ez tanulságos volt!

                          Többször írtam már én is ebben a bónuszcsalás témában.
                          Az egyértelmű volt, hogy ez egy kamikaze stratégia, és épelméjű cég ilyet nem csinál.
                          Csak az volt a hihetetlen számomra, hogy mindez a felsőbb vezetők tudtával történt volna.
                          De ahogyan leírtad összefüggéseiben a dolgokat, most már elhiszem. Elhiszem, hogy ilyen idióták a cég vezetői. Hiába, sosem voltam jártas a piramisjátékokban, még sokat kell hülyülnöm, hogy megértsem a logikáját.

                          Én egyáltalán nem tartottam a kapcsolatot az értékesítőkkel, valószínűleg ezért voltam tudatlan a témában, és ezért nem ajánlgatták nekem a bónuszozgatást.

                          Mit gondolsz, az ügyfélkör mekkora része lehetett tisztában Magyarországon azzal, hogy hogyan is mennek a dolgok ájronéknál?

                          Hozzászólás


                          • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mivel a cég nem hagyja abba a bónusz abuserekkel való vádaskodásokat, következzék a régóta ígért harmadik rész.

                            Ebben a cikkben az IronFX által kínált bónusz promóciókról lesz szó, valamint arról, hogy ezt hogyan és miképp használta a cég, valamint az ügyfelek, így kiderül, hogy kinek mekkora felelőssége is van a dolgok rossz irányba fordulásában.

                            A cikk volt IronFX dolgozók beszámolói alapján készült, hiteles forrásból.
                            Eleinte az IronFX a többi, hasonló bónuszt kínáló market makerhez hasonlóan, szigorúan vette a z általa a felhasználási feltételekben szabottakat, azaz hamar kiszűrte és letiltotta a bónuszról azokat a kereskedőket, akik gyaníthatóan a bónusz kijátszására utaztak.

                            ( a gyengébbek kedvéért egy kis lábjegyzet az elveszíthető bónusz természetéről, valamint a brókercégek szándékáról, hogy miért is adnak ilyen bónuszt: Általában ezzel a tapasztalatlan közönséget célozzák meg, akik a számlán levő nagyobb tőke hatására nagyobb pozíciókkal kereskednek, ezáltal hamarabb veszítik el a tőkéjüket. Ez az alap felállás, de a helyzet ennél azért némileg bonyolultabb, amit később részletezek)

                            Egyszer csak az IronFX úgy döntött, hogy mégsem szab gátat a növekedésnek azzal, hogy mindenkit letilt a bónuszról, valószínűsíthető, hogy azért mert a cég növekedése megtorpant, és ebben jó lehetőséget láttak egy piramis-szerű, növekvő ügyfélportfolió kiépítésére.

                            Így utasítást adtak az értékesítőknek, hogy hívjanak minden bónuszról letiltott ügyfelet fel és közöljék velük, hogy újra kaphatnak bónuszt. Az egyetlen kitétel az volt, hogy nem szabad belsőleg hedgelni, azaz egyik iron-os számlával fedezni a másikat. Ezt a felhasználási feltételeknek megfelelően szankcionálták is, amennyiben nyilvánvaló volt a belső hedge (ugyanarról az IP címről, azonos devizapáron, azonos méretű, ellentétes irányú pozíciók nyitása egy időben).

                            Míg a belső hedgelést így módon tiltották és szankcionálták, a külső hedgeléssel nem foglalkoztak, még akkor sem ha egyértelmű volt a dolog. Sőt, az ügyfeleket biztatták arra, hogy nyissanak újabb számlát, újabb email címekkel való regisztrálással, ugyanis az Iron-nál az email cím szolgált azonosítóként, így ugyanaz a személy több számlát is nyithatott, akár ugyanazokkal a dokumentumaival, elég volt más email címet használni.

                            Ez éles ellentétben állt minden más hasonló cég eljárásával, ugyanis a többi bónuszt kínáló market maker a külső hedgelésre is odafigyel, tudván, hogy ez egy olyan kétélű fegyver, amivel nekik is ártani lehet, valamint sehol nem megengedett egy ügyfél többszörös regisztrációja.

                            De ez még mind nem volt elég. A cég értékesítői, felsőbb utasításra, arra is biztatták a nyilvánvalóan bónuszozó ügyfeleket, hogy a bónuszozással megszerzett pénzt forgassák vissza, barátaik, családtagjaik nevére nyitott számlákra, ily módon növelve a cég ügyfeleinek, valamint a havonta megnyitott új számláknak a számát, amivel a cég növekedésének a látszatát keltették.

                            Voltak értékesítők, akiknek ez nem tetszett, mivel nekik a behozott pénz után járt jutalék, amit a kimenő pénz csökkentett, így a bónuszosok által kinyert profit csökkentett a jutalékukat, ha azt az ügyfél nem forgatta vissza a saját, vagy másvalaki nevén. Erre Németh Zoltán azt a választ adta, hogy a cégnek a bónuszozó ügyfelek nyereséget hoznak, és amíg ez így van, addig nem lépnek fel ellenük.

                            Megoldásként a következőkre utasította az értékesítőket:

                            - Ha az ügyfél nyer, beszéljék rá, hogy ne vegye ki, vagy forgassa vissza a fent említett módokon, saját számlán, vagy ismerősök/rokonok számláján

                            - Ha az értékesítő ezt nem tudja elérni, akkor hozzon be pénzt bárhonnan, akár az értékesítő saját ismerőseitől, rokonaitól.

                            Ezt a tanácsot többen megfogadták. Az élelmesebbje persze szinték kihasználta a felkínálkozó lehetőséget, látva, hogy ez egy viszonylag kockázatmentes módja a profitszerzésnek, és ismerőseit, rokonait oly módon szervezte be, hogy szintén a bónuszvisszélők táborát szaporították.

                            Azok számára, akiknek esetleg nem teljesen világos, hogy ez miért is probléma: A cég látványos növekedése mögött nem volt semmilyen valós tőke és ügyfélkör. Csak a kinyert bónuszokat forgatták vissza, azokkal nyitottak új számlákat, többszörös regisztrációk alatt, így a cég havonta megjelenő, a cég növekedését reklámozó kiadványokban szereplő számok teljesen valótlanok voltak. A valódi ügyfélszám és befektetett tőke a töredéke volt annak, amit el akartak a világgal hitetni.

                            A cég vezetői nap mint nap közölték is az értékesítőgárdával, hogy a cég üzleti modellje csak addig fenntartható, ameddig kevesebb pénz megy ki, mint amennyi bejön. Azaz, csak addig, ameddig az ügyfelek visszaforgatják a bónuszozással keresett pénzt. amint a körforgás megszakad a cég bedől, mert nincs valódi fedezet a virtuális számok mögött.

                            Valószínűsíthető, hogy a cég ezzel arra játszott, hogy addig fújja a lufit, amíg sikerül a tőzsdére menni és az abból származó tőkéből be tudják tömni azt a hatalmas pénzügyi lyukat, amit előtte kreáltak. Amint tudjuk, ez nem jött össze.

                            Zoltánnak igaza van abban, hogy a bónuszozás okozta a cég vesztét, csak azt felejti ki a történetből, hogy ezt ők maguk tudatosan alakították így, ezzel építve a piramist, amivel el akartak jutni a tőzsdére vezetésig.

                            Az sem segített a dolgon, amikor az egyik volt vezető pár emberével együtt otthagyta a céget és átment egy másik brókercéghez, ahol szintén elkezdtek bónuszt adni, és átcsábították az iron-os bónuszbrigád egy jelentős részét. Természetesen mindkét cégnek az volt az érdeke, hogy az ügyfél náluk veszítsen, és a másik cégnél nyerjen, ezzel veszteséget okozva a másik cégnek is. Ahogy ez lenni szokott, a valóság itt sem úgy működött, ahogy ezt eltervezték. Az ügyfelek bármilyen irányba kereskedtek, mindig csak nyertek, hiszen mindegy volt, hogy az ETX bónuszát nyerik át az Iron-hoz, vagy fordítva, a két cég viszont több millió dollárt veszített ezáltal, mivel az ügyfelek hol ide nyertek, hol oda. A történetet sokan már ismerik, a volt iron-os kolléga már eme másik cégnél sem dolgozik.

                            A másik pofon a kínaiakkal való összetűzés volt. A legnagyobb ügyfélkört a cégnek a kínaiak jelentették, akik között szintén nagy számú bónuszos ügyfél volt, már-már ipari méretekben. Miután a cég összerúgta velük a port, az ügyfelek nem forgatták vissza az addig kinyert pénzeket, így elapadtak az addigi nagy összegű, nem ritkán napi több millió dolláros befizetések, amik fenntartották a céget.

                            A végső pofon pedig a CHF ügy volt, ahol már tudjuk, hogy a nyilvánosan bekamuzott 15 millió dolláros nyereség csak porhintés volt. Maga Németh Zoltán is elismerte itt a fórumon, hogy már másnap csődöt jelenthettek volna, de nem tették. Ehelyett hazudtak rendületlenül.

                            Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy az IronFX miért nem látta azt, hogy az elveszíthető bónusz mennyire veszélyes eszköz.

                            Miért tudja mindegyik másik cég megfelelően kezelni a bónusz promócióit, valamint az azt igénybevevő ügyfeleit?

                            Ez már csak azért is érdekes, mert a cég vezetői folyamatosan fennhangon szapulták a többi brókercéget, saját magukat mindenkinél jobbnak és okosabbnak beállítva.

                            Csak pár példa:

                            Az XM nem hagy esélyt a bónuszozásra. A legkisebb gyanújelre elveszik az ügyféltől a bónuszt.

                            A Hotforex szintén hamar reagál, bár főleg akkor ha az ügyfél oda nyer.

                            Az ACFX úgy alakította ki a felhasználási feltételeket, hogy a náluk veszítő ügyfél bármikor kaphat újra bónuszt, aki viszont pénzt vesz ki, az nem kaphat újat (kvázi támogatja a bónuszozást, de csak ha náluk bukik az ember)

                            A közös mindegyik cégben, hogy az ügyfél számláján jóváírt tőkén minden esetben kifizetik.

                            A fenti példákkal nem szeretném egyik céget sem favorizálni, sőt, egyiket sem tartom jó cégnek, csak szemléltetni szerettem volna, hogy más, bónuszt kínáló cégek nem jutottak oda ahová az IronFX.
                            sajnos ugyanaz a bonusz marketing megy tovabb nem tanultak semmit
                            az iron nyilatkozat szerint a szamlak 6%-rol vonhato vissza penz a tobbi 94% torlik az osszes toket mert szerintuk azok csalok, es ez a perverz banda meg azt nyilatkozza, hogy orulnek a Cysec vizsgalatnak mert szerintuk a Cysec is arra az eredmenyre jut, hogy nallauk minden rendben es a szamlak 94% torolheto a profit...
                            ha mar igy van akkor a szamlak 94% blokalva van es valoszinu ezeken nagyon kevesen kereskednek akkor feltevodik a kerdes ,hogy hany aktiv kereskedo lehet meg az ironnal?
                            egy normalis orszagban ahol egy brokerceg azt nyillatkozza,hogy az ugyfelek 94%-nak nullazni akarja a szamlajat(magyarul ellopni a penzt) rogton tortenik valami felugyelet rendorsegi nyomozas, de cipruson ezek szerint ez megengedett,hogy egy brokerceg azt nyilatkozza,hogy az ugyfeleinek a 94% ellopja a penzt( DEPOSITOT is)
                            persze ezek utan a Cysec halgat , na persze mar az irontol rogton kozoltek is veluk ,mi legyen a vizsgalat eredmenye idezem:We welcome the investigation that will prove there is no wrongdoing on behalf of the company and will put an end to the defamatory claims being made against the company.
                            osszegezve szerintem a Cysec kozlemenyevel lezarult az ironos drama elso felvonasa a tenyalas eddig:
                            1 a Cysec nem igazan akar segiteni sot a kozlemenybe kijelentik,hogy ok a penzvisszafizetesbe nem segitenek az a financialombudsman dolga oda tessek panaszkodni, esetleg majd lessz egy kis bunti az ironnak,
                            2 az iron semmikeppen nen fog es nem is akar fizetni a tervuk ,hogy kinullazak a szamlakat sot ugy erzik ezt jogosan teszik , idezem az iront:
                            We have obtained several legal opinion and expert opinions supporting our actions to date.
                            nos mi lessz ezutan?
                            az biztos ,hogy az iron onerobol nem all talpra ,mert mar a senki nem pakol be penzt , a tulajdonosok nem hajlandok penzt belenyomni a cegbe ,ok inkabb a penzkilopast szeretik, a ceg eladas befucsoltt a kutyanak se kel.
                            Az biztos ,hogy Ciprusi brokercegek jovoje es a ciprusi gazdasag sorsa forog kockan ebben a szerelmi haromszogben(iron ,cysec, ciprusi elnok) minnel hamarabb megszuletik a politikai dontes( a ciprusi elnok kihatral es felaldozza Petrost es Markost) annal jobb ciprusnak a cysecnek es az egessz penzugyi szektornak, ha me ez nem tortenik meg akkor sajnos a rosszabik forgatokony ervenyesul amiszerint Markost es Petrost meg kell menteni es tisztara mosni oket , ebben az esetben az ironnak lessz igaza es sajnos a szamlak nullazodnak, majd akinek ez faj az mehet perelni(megjegyzem nem sok sikerrel cipruson)

                            Hozzászólás


                            • Humble eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mivel a cég nem hagyja abba a bónusz abuserekkel való vádaskodásokat, következzék a régóta ígért harmadik rész.

                              Ebben a cikkben az IronFX által kínált bónusz promóciókról lesz szó, valamint arról, hogy ezt hogyan és miképp használta a cég, valamint az ügyfelek, így kiderül, hogy kinek mekkora felelőssége is van a dolgok rossz irányba fordulásában.

                              A cikk volt IronFX dolgozók beszámolói alapján készült, hiteles forrásból.
                              Eleinte az IronFX a többi, hasonló bónuszt kínáló market makerhez hasonlóan, szigorúan vette a z általa a felhasználási feltételekben szabottakat, azaz hamar kiszűrte és letiltotta a bónuszról azokat a kereskedőket, akik gyaníthatóan a bónusz kijátszására utaztak.

                              ( a gyengébbek kedvéért egy kis lábjegyzet az elveszíthető bónusz természetéről, valamint a brókercégek szándékáról, hogy miért is adnak ilyen bónuszt: Általában ezzel a tapasztalatlan közönséget célozzák meg, akik a számlán levő nagyobb tőke hatására nagyobb pozíciókkal kereskednek, ezáltal hamarabb veszítik el a tőkéjüket. Ez az alap felállás, de a helyzet ennél azért némileg bonyolultabb, amit később részletezek)

                              Egyszer csak az IronFX úgy döntött, hogy mégsem szab gátat a növekedésnek azzal, hogy mindenkit letilt a bónuszról, valószínűsíthető, hogy azért mert a cég növekedése megtorpant, és ebben jó lehetőséget láttak egy piramis-szerű, növekvő ügyfélportfolió kiépítésére.

                              Így utasítást adtak az értékesítőknek, hogy hívjanak minden bónuszról letiltott ügyfelet fel és közöljék velük, hogy újra kaphatnak bónuszt. Az egyetlen kitétel az volt, hogy nem szabad belsőleg hedgelni, azaz egyik iron-os számlával fedezni a másikat. Ezt a felhasználási feltételeknek megfelelően szankcionálták is, amennyiben nyilvánvaló volt a belső hedge (ugyanarról az IP címről, azonos devizapáron, azonos méretű, ellentétes irányú pozíciók nyitása egy időben).

                              Míg a belső hedgelést így módon tiltották és szankcionálták, a külső hedgeléssel nem foglalkoztak, még akkor sem ha egyértelmű volt a dolog. Sőt, az ügyfeleket biztatták arra, hogy nyissanak újabb számlát, újabb email címekkel való regisztrálással, ugyanis az Iron-nál az email cím szolgált azonosítóként, így ugyanaz a személy több számlát is nyithatott, akár ugyanazokkal a dokumentumaival, elég volt más email címet használni.

                              Ez éles ellentétben állt minden más hasonló cég eljárásával, ugyanis a többi bónuszt kínáló market maker a külső hedgelésre is odafigyel, tudván, hogy ez egy olyan kétélű fegyver, amivel nekik is ártani lehet, valamint sehol nem megengedett egy ügyfél többszörös regisztrációja.

                              De ez még mind nem volt elég. A cég értékesítői, felsőbb utasításra, arra is biztatták a nyilvánvalóan bónuszozó ügyfeleket, hogy a bónuszozással megszerzett pénzt forgassák vissza, barátaik, családtagjaik nevére nyitott számlákra, ily módon növelve a cég ügyfeleinek, valamint a havonta megnyitott új számláknak a számát, amivel a cég növekedésének a látszatát keltették.

                              Voltak értékesítők, akiknek ez nem tetszett, mivel nekik a behozott pénz után járt jutalék, amit a kimenő pénz csökkentett, így a bónuszosok által kinyert profit csökkentett a jutalékukat, ha azt az ügyfél nem forgatta vissza a saját, vagy másvalaki nevén. Erre Németh Zoltán azt a választ adta, hogy a cégnek a bónuszozó ügyfelek nyereséget hoznak, és amíg ez így van, addig nem lépnek fel ellenük.

                              Megoldásként a következőkre utasította az értékesítőket:

                              - Ha az ügyfél nyer, beszéljék rá, hogy ne vegye ki, vagy forgassa vissza a fent említett módokon, saját számlán, vagy ismerősök/rokonok számláján

                              - Ha az értékesítő ezt nem tudja elérni, akkor hozzon be pénzt bárhonnan, akár az értékesítő saját ismerőseitől, rokonaitól.

                              Ezt a tanácsot többen megfogadták. Az élelmesebbje persze szinték kihasználta a felkínálkozó lehetőséget, látva, hogy ez egy viszonylag kockázatmentes módja a profitszerzésnek, és ismerőseit, rokonait oly módon szervezte be, hogy szintén a bónuszvisszélők táborát szaporították.

                              Azok számára, akiknek esetleg nem teljesen világos, hogy ez miért is probléma: A cég látványos növekedése mögött nem volt semmilyen valós tőke és ügyfélkör. Csak a kinyert bónuszokat forgatták vissza, azokkal nyitottak új számlákat, többszörös regisztrációk alatt, így a cég havonta megjelenő, a cég növekedését reklámozó kiadványokban szereplő számok teljesen valótlanok voltak. A valódi ügyfélszám és befektetett tőke a töredéke volt annak, amit el akartak a világgal hitetni.

                              A cég vezetői nap mint nap közölték is az értékesítőgárdával, hogy a cég üzleti modellje csak addig fenntartható, ameddig kevesebb pénz megy ki, mint amennyi bejön. Azaz, csak addig, ameddig az ügyfelek visszaforgatják a bónuszozással keresett pénzt. amint a körforgás megszakad a cég bedől, mert nincs valódi fedezet a virtuális számok mögött.

                              Valószínűsíthető, hogy a cég ezzel arra játszott, hogy addig fújja a lufit, amíg sikerül a tőzsdére menni és az abból származó tőkéből be tudják tömni azt a hatalmas pénzügyi lyukat, amit előtte kreáltak. Amint tudjuk, ez nem jött össze.

                              Zoltánnak igaza van abban, hogy a bónuszozás okozta a cég vesztét, csak azt felejti ki a történetből, hogy ezt ők maguk tudatosan alakították így, ezzel építve a piramist, amivel el akartak jutni a tőzsdére vezetésig.

                              Az sem segített a dolgon, amikor az egyik volt vezető pár emberével együtt otthagyta a céget és átment egy másik brókercéghez, ahol szintén elkezdtek bónuszt adni, és átcsábították az iron-os bónuszbrigád egy jelentős részét. Természetesen mindkét cégnek az volt az érdeke, hogy az ügyfél náluk veszítsen, és a másik cégnél nyerjen, ezzel veszteséget okozva a másik cégnek is. Ahogy ez lenni szokott, a valóság itt sem úgy működött, ahogy ezt eltervezték. Az ügyfelek bármilyen irányba kereskedtek, mindig csak nyertek, hiszen mindegy volt, hogy az ETX bónuszát nyerik át az Iron-hoz, vagy fordítva, a két cég viszont több millió dollárt veszített ezáltal, mivel az ügyfelek hol ide nyertek, hol oda. A történetet sokan már ismerik, a volt iron-os kolléga már eme másik cégnél sem dolgozik.

                              A másik pofon a kínaiakkal való összetűzés volt. A legnagyobb ügyfélkört a cégnek a kínaiak jelentették, akik között szintén nagy számú bónuszos ügyfél volt, már-már ipari méretekben. Miután a cég összerúgta velük a port, az ügyfelek nem forgatták vissza az addig kinyert pénzeket, így elapadtak az addigi nagy összegű, nem ritkán napi több millió dolláros befizetések, amik fenntartották a céget.

                              A végső pofon pedig a CHF ügy volt, ahol már tudjuk, hogy a nyilvánosan bekamuzott 15 millió dolláros nyereség csak porhintés volt. Maga Németh Zoltán is elismerte itt a fórumon, hogy már másnap csődöt jelenthettek volna, de nem tették. Ehelyett hazudtak rendületlenül.

                              Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy az IronFX miért nem látta azt, hogy az elveszíthető bónusz mennyire veszélyes eszköz.

                              Miért tudja mindegyik másik cég megfelelően kezelni a bónusz promócióit, valamint az azt igénybevevő ügyfeleit?

                              Ez már csak azért is érdekes, mert a cég vezetői folyamatosan fennhangon szapulták a többi brókercéget, saját magukat mindenkinél jobbnak és okosabbnak beállítva.

                              Csak pár példa:

                              Az XM nem hagy esélyt a bónuszozásra. A legkisebb gyanújelre elveszik az ügyféltől a bónuszt.

                              A Hotforex szintén hamar reagál, bár főleg akkor ha az ügyfél oda nyer.

                              Az ACFX úgy alakította ki a felhasználási feltételeket, hogy a náluk veszítő ügyfél bármikor kaphat újra bónuszt, aki viszont pénzt vesz ki, az nem kaphat újat (kvázi támogatja a bónuszozást, de csak ha náluk bukik az ember)

                              A közös mindegyik cégben, hogy az ügyfél számláján jóváírt tőkén minden esetben kifizetik.

                              A fenti példákkal nem szeretném egyik céget sem favorizálni, sőt, egyiket sem tartom jó cégnek, csak szemléltetni szerettem volna, hogy más, bónuszt kínáló cégek nem jutottak oda ahová az IronFX.
                              sajnos ugyanaz a bonusz marketing megy tovabb nem tanultak semmit
                              az iron nyilatkozat szerint a szamlak 6%-rol vonhato vissza penz a tobbi 94% torlik az osszes toket mert szerintuk azok csalok, es ez a perverz banda meg azt nyilatkozza, hogy orulnek a Cysec vizsgalatnak mert szerintuk a Cysec is arra az eredmenyre jut, hogy nallauk minden rendben es a szamlak 94% torolheto a profit...
                              ha mar igy van akkor a szamlak 94% blokalva van es valoszinu ezeken nagyon kevesen kereskednek akkor feltevodik a kerdes ,hogy hany aktiv kereskedo lehet meg az ironnal?
                              egy normalis orszagban ahol egy brokerceg azt nyillatkozza,hogy az ugyfelek 94%-nak nullazni akarja a szamlajat(magyarul ellopni a penzt) rogton tortenik valami felugyelet rendorsegi nyomozas, de cipruson ezek szerint ez megengedett,hogy egy brokerceg azt nyilatkozza,hogy az ugyfeleinek a 94% ellopja a penzt( DEPOSITOT is)
                              persze ezek utan a Cysec halgat , na persze mar az irontol rogton kozoltek is veluk ,mi legyen a vizsgalat eredmenye idezem:We welcome the investigation that will prove there is no wrongdoing on behalf of the company and will put an end to the defamatory claims being made against the company.
                              osszegezve szerintem a Cysec kozlemenyevel lezarult az ironos drama elso felvonasa a tenyalas eddig:
                              1 a Cysec nem igazan akar segiteni sot a kozlemenybe kijelentik,hogy ok a penzvisszafizetesbe nem segitenek az a financialombudsman dolga oda tessek panaszkodni, esetleg majd lessz egy kis bunti az ironnak,
                              2 az iron semmikeppen nen fog es nem is akar fizetni a tervuk ,hogy kinullazak a szamlakat sot ugy erzik ezt jogosan teszik , idezem az iront:
                              We have obtained several legal opinion and expert opinions supporting our actions to date.
                              nos mi lessz ezutan?
                              az biztos ,hogy az iron onerobol nem all talpra ,mert mar a senki nem pakol be penzt , a tulajdonosok nem hajlandok penzt belenyomni a cegbe ,ok inkabb a penzkilopast szeretik, a ceg eladas befucsoltt a kutyanak se kel.
                              Az biztos ,hogy Ciprusi brokercegek jovoje es a ciprusi gazdasag sorsa forog kockan ebben a szerelmi haromszogben(iron ,cysec, ciprusi elnok) minnel hamarabb megszuletik a politikai dontes( a ciprusi elnok kihatral es felaldozza Petrost es Markost) annal jobb ciprusnak a cysecnek es az egessz penzugyi szektornak, ha me ez nem tortenik meg akkor sajnos a rosszabik forgatokony ervenyesul amiszerint Markost es Petrost meg kell menteni es tisztara mosni oket , ebben az esetben az ironnak lessz igaza es sajnos a szamlak nullazodnak, majd akinek ez faj az mehet perelni(megjegyzem nem sok sikerrel cipruson)

                              Hozzászólás


                              • Azért ez érdekes.

                                A cég következetesen tagadta, hogy gond lenne náluk. - Most már elismerte Zoltán is, hogy gond van, több hozzászólásában is.

                                Következetesen tagadták, hogy vizsgálná a felügyelet a céget.- Most kiderült, hogy ez sem igaz, mert folyik vizsgálat.

                                Amikor megírtam hónapokkal ezelőtt, hogy a cég ügyfeleinek nagy része bónuszos, ami a cég üzleti stratégiájának köszöhető, Zoltán ezt is tagadta. - Most már ők is elismerik, hogy az ügyfelek 94%-a bónuszos. Ezzel elismerik azt is, hogy az egész cég szemfényvesztésre épült.

                                Szép lassan bedöntik saját magukat és leleplezik a saját hazugságaikat.

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X