Magyar Tréderek Közössége

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • moszad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nekem már m5-nél nem számít, hogy 1 vagy 2 pip...
    Ez óriási tévedés! Számold ki éves szinten mekkora a különbség, meg fogsz lepődni!

    Hozzászólás


    • Mint már írtam Fxopennél. És maximálisan elégedett vagyok. (köszönöm Shortosgyulának, hogy ajálotta nem csalódtam)
      Minden elfogultság nélkül én az Fxopent egy új Toyota Priushoz hasonlítanám. Az Ironfx-et meg mondjuk egy Opel Astrához.
      Mind fogyasztás, mind sebesség... Megbízhatóság, hogy mennyit bír az akksija az még kérdéses. Nem érdemes nagy értékeket a kocsiban hagyni, ennyi.
      Amúgymeg nyazsgem, annak akinek Judit=Jutka.
      Puszi

      Hozzászólás




      • persze így kicsit ferdítés
        de összeraktam egy saját stratit ahol nem igazán lehet megérezni 1-2 pip költséget.
        5-10-20rr es trédek jó találati aránnyal

        Hozzászólás


        • KJudit eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Amúgymeg nyazsgem, annak akinek Judit=Jutka.
          Puszi

          Imádom ezt a fórumot

          Hozzászólás


          • fxtom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ez óriási tévedés! Számold ki éves szinten mekkora a különbség, meg fogsz lepődni!
            Persze, hogy számít. De ha valaki tizedpipeken vergődik akkor ott is bajok vannak. Csináljon egy partnerlinket és azon keresztül nyisson számlát, elég sok pénz visszatalál hozzá...

            Hozzászólás


            • A Juditot tudtommal Jutkának is szokták mondani.Bocsi ha nem kedveled Jutka!

              Hozzászólás


              • moszad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése


                persze így kicsit ferdítés
                de összeraktam egy saját stratit ahol nem igazán lehet megérezni 1-2 pip költséget.
                5-10-20rr es trédek jó találati aránnyal

                Azt hittem kapunk választ.-

                Vegyünk egy átlagos kereskedőt, aki köt havonta 100-at mondjuk M5-ön.
                Minden kötése most a példa kedvéért legyen 1 LOT.
                Mondjuk olyan a stratégiája hogy 60% ban nyerő, 40% ban vesztő.
                Keres +20pipet a nyerőkön, veszít 15pipet a bukókon.
                (na jó, lehet hogy túl ideális a példa..és mindenki magához nyúl, hogy ilyen nincs is..)
                Tehát van 60LOT nyerője és 40LOT bukója.

                Tételezzük fel hogy a legolcsóbb páron játszik, mondjuk EUR/USD-n.
                Ha játszik egy olyan brókernél akinél a spread 2 pip, akkor elkölt 60 x 2 pipet, azaz 1200.- usd-t a nyerők költségére.
                40 x 2 pipet azaz 800.- usd-t a vesztők költségére.
                Neki tehát a havi üzemelése 2,000.- usd-be kerül.

                A nyerő kereskedésein keres: 60 x 20 pipet, 1 LOTtal azaz 12,000.- usd-t.
                A Bukókon veszít: 40 x 15 pipet, 1 LOTtal, azaz -6000.- usd-t.
                A havi nyeresége tehát nettó: 6,000.- usd
                A havi nyereségre eső költsége: -2,000.- usd!
                Ez a 33%-a a nyereségének!

                Mi van ha ezt egy olyan cégnél csinálja ahol 1 pip a spread?
                Egyszerű a matek, azt hiszem....

                Véleményem szerint egyáltalán nem mindegy a költség, pláne alacsony idősíkban, szűk stoppokkal és szűk célárakkal.
                Persze mindenki adaptálhatja a számokat a saják stratégiájára.
                Néha az a meglepő eredmény jön ki, hogyha valaki brókert váltana, ugyanaz a kereskedési rendszer sokszor átfordulna veszteségesből, nyereségesbe, csupán a költségek miatt.

                Hozzászólás


                • KJudit eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Mint már írtam Fxopennél. És maximálisan elégedett vagyok. (köszönöm Shortosgyulának, hogy ajálotta nem csalódtam)
                  Minden elfogultság nélkül én az Fxopent egy új Toyota Priushoz hasonlítanám. Az Ironfx-et meg mondjuk egy Opel Astrához.
                  Mind fogyasztás, mind sebesség... Megbízhatóság, hogy mennyit bír az akksija az még kérdéses. Nem érdemes nagy értékeket a kocsiban hagyni, ennyi.
                  Amúgymeg nyazsgem, annak akinek Judit=Jutka.
                  Puszi

                  Max egy egész alakos fotó után vagyok hajlandó eldönteni, hogy
                  Judit
                  Jutka
                  vagy a legrosszabb esetben Jucus.

                  Hozzászólás


                  • Tomy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Azt hittem kapunk választ.-

                    Vegyünk egy átlagos kereskedőt, aki köt havonta 100-at mondjuk M5-ön.
                    Minden kötése most a példa kedvéért legyen 1 LOT.
                    Mondjuk olyan a stratégiája hogy 60% ban nyerő, 40% ban vesztő.
                    Keres +20pipet a nyerőkön, veszít 15pipet a bukókon.
                    (na jó, lehet hogy túl ideális a példa..és mindenki magához nyúl, hogy ilyen nincs is..)
                    Tehát van 60LOT nyerője és 40LOT bukója.

                    Tételezzük fel hogy a legolcsóbb páron játszik, mondjuk EUR/USD-n.
                    Ha játszik egy olyan brókernél akinél a spread 2 pip, akkor elkölt 60 x 2 pipet, azaz 1200.- usd-t a nyerők költségére.
                    40 x 2 pipet azaz 800.- usd-t a vesztők költségére.
                    Neki tehát a havi üzemelése 2,000.- usd-be kerül.

                    A nyerő kereskedésein keres: 60 x 20 pipet, 1 LOTtal azaz 12,000.- usd-t.
                    A Bukókon veszít: 40 x 15 pipet, 1 LOTtal, azaz -6000.- usd-t.
                    A havi nyeresége tehát nettó: 6,000.- usd
                    A havi nyereségre eső költsége: -2,000.- usd!
                    Ez a 33%-a a nyereségének!

                    Mi van ha ezt egy olyan cégnél csinálja ahol 1 pip a spread?
                    Egyszerű a matek, azt hiszem....

                    Véleményem szerint egyáltalán nem mindegy a költség, pláne alacsony idősíkban, szűk stoppokkal és szűk célárakkal.
                    Persze mindenki adaptálhatja a számokat a saják stratégiájára.
                    Néha az a meglepő eredmény jön ki, hogyha valaki brókert váltana, ugyanaz a kereskedési rendszer sokszor átfordulna veszteségesből, nyereségesbe, csupán a költségek miatt.

                    Nem akarok bizonygatni semmit, mutogatni se
                    Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ha valakinek a stratija tizedpipeken elcsúszik akkor ott valami gond van.
                    -nagyvonalakban m5/m15-ön nyitok, és van, hogy naposon menedzselem.
                    és igen nem kell a brókernél többet otthagyni mint amit feltétlenül szükséges.

                    Hozzászólás


                    • Judit! Egyebkent szerintem is igy szep 12 eve opelt hajtok /kombit es a 4.-et / , ha ilyen az Iron szivesen nyitnek naluk szamlat

                      Hozzászólás


                      • moszad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem akarok bizonygatni semmit, mutogatni se
                        Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ha valakinek a stratija tizedpipeken elcsúszik akkor ott valami gond van.
                        -nagyvonalakban m5/m15-ön nyitok, és van, hogy naposon menedzselem.
                        és igen nem kell a brókernél többet otthagyni mint amit feltétlenül szükséges.
                        Egy stratégia sikere valóban nem 1 pipen múlik, de azt is kár odaadni, amikor van olyan bróker is, aki nálam hagyja.

                        De nem hiszem, hogy ebben ne értenénk egyet.

                        Hozzászólás


                        • papa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Judit! Egyebkent szerintem is igy szep 12 eve opelt hajtok /kombit es a 4.-et / , ha ilyen az Iron szivesen nyitnek naluk szamlat
                          Papa!
                          Ha megteheted, hogy ugyanolyan áron hozzájuss egy Opel Astrához, mint egy Toyota Priushoz és te az Opel Astra mellett döntesz. Akkor legyél azzal boldog.

                          Hozzászólás


                          • KJudit eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mint már írtam Fxopennél. És maximálisan elégedett vagyok. (köszönöm Shortosgyulának, hogy ajálotta nem csalódtam)
                            Minden elfogultság nélkül én az Fxopent egy új Toyota Priushoz hasonlítanám. Az Ironfx-et meg mondjuk egy Opel Astrához.
                            Mind fogyasztás, mind sebesség... Megbízhatóság, hogy mennyit bír az akksija az még kérdéses. Nem érdemes nagy értékeket a kocsiban hagyni, ennyi.
                            Judit ha jól emlékszem neked még nincs éles számlád nálunk. Akkor mi alapján hasonlítasz ossze két céget?

                            Hozzászólás


                            • Zoltán Németh IronFX eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Judit ha jól emlékszem neked még nincs éles számlád nálunk. Akkor mi alapján hasonlítasz ossze két céget?
                              És te mi alapján ítélkezel másik cégekről vagy helyez magadat föléjük, mikor fogalmad sincs hogy másik cégek milyen paramétereket ajánlanak valós környezetben....

                              Kezdelek már unni....

                              Hozzászólás


                              • joe134 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                És te mi alapján ítélkezel másik cégekről vagy helyez magadat föléjük, mikor fogalmad sincs hogy másik cégek milyen paramétereket ajánlanak valós környezetben....

                                Kezdelek már unni....
                                Joe sajnálom hogy kezdesz unni, ha ennyire zavarlak ne olvasd a topic-ot.

                                Minden konkurens cégnél van nyitva éles számla csak hogy tudjuk ki mit ajánl!
                                Ezért vagyok biztos benne hogy a szolgáltatásunk nagyon versenyképes!

                                Hozzászólás

                                Working...
                                X