Nekem is meg van FO határozata,ami teljes mértékben nekem ad igazat,(jogszerűtlen a tőke visszatartása)persze az iron nem fogadta el a döntést.Úgyhogy semmit nem ért a több,mint két év várakozás a határozatra.Most keresgélek különféle eu-s lehetőségeket ,bár ebben már nem nagyon hiszek.De hátha foglalkoznának érdemben is a problémánkkal eu szinten,ha már megállapításra került egy felettes pénzügyi hivatal által a jogsértés.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
IronFX
Collapse
X
-
Panasz indítás a ciprusi Ombudsman és a CySEC ellen. Aki nem indított panaszt cipruson az is írhat, miszerint a tudomása van arról, hogy a Ciprusi Ombudsman több mint 2 év után hoz döntést azt pedig a panaszolt nem fogadja el. A hivatal semmit nem lép tovább az ügyben. Ha kell adunk bizonyítékot.
https://www.ombudsman.europa.eu/hu/c...-process-guide
Hozzászólás
-
Sziasztok, Én most kaptam meg a ciprusi ombudsman határozatát, miszerint az Ironnak fizetnie kell. Ezek szerint megpróbálhatom, hogy írok nekik, de nem fognak erre kifizetni. Szerencsére nekem is vannak képernyőmentéseim, de sokat nem érek vele. A kérdés az, hogy amikor az ombudsmani folyamatot elindítottam el kellett fogadnom a kizárólagos illetékességét az ügyben. de a kérdés, hogy itt rengeteg befektető rengeteg pénzéről van szó, fognak-e bárkinek is fizetni, illetve miből?
-
Akkor next step:
Ciprusi végrehajtó, vagy ez: https://kozjegyzotkeresek.hu/blog/ve...os-tagallamban
-
-
BÚÉK
Újra kellet regelnem, mert nem fogadott a megújult felület. Tehát nem vagyok újonc
Érdeklődöm, kapott e más is ilyen levelet?
You are kindly requested to upload an updated proof of ID and a recent proof of residence (issued within the last 6 months) through the client portal. Following the FOS decision, any eligible amount will be available in your account in the MT4 platform. Kindly note that any withdrawal requests should be placed via the Company’s client portal and can only be processed via bank wire transfer.
Hozzászólás
-
A ciprusi ombudsmannak küldtem decemberben egy levelet, de erre már nem reagáltak. Az európai ombudsman hivatalánál pedig teljesen véletlenül nem lehet panaszt tenni a ciprusi ombudsmannal szemben. Mikor ezt kifogásoltam, azt válaszolták, hogy nem eu intézmény, így bírósági úton próbálkozzak. Nevetséges. Őket is lefizették? Nemzetközi fórumokon néztem, hogy a több tízezer eurót befizetett ügyfelek is még próbálkoznak, a cég mosdatja magát, a fórumhozzászólókat hitelrontóknak degradálja. Ezek nem terveznek csődbe menni, de fizetni sem. Egyedül valamilyen perközösség lehet a megoldás, csak ehhez összefogás és koordináció kellene.
Hozzászólás
-
Fülles eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBÚÉK
Újra kellet regelnem, mert nem fogadott a megújult felület. Tehát nem vagyok újonc
Érdeklődöm, kapott e más is ilyen levelet?
You are kindly requested to upload an updated proof of ID and a recent proof of residence (issued within the last 6 months) through the client portal. Following the FOS decision, any eligible amount will be available in your account in the MT4 platform. Kindly note that any withdrawal requests should be placed via the Company’s client portal and can only be processed via bank wire transfer.
Igen, kaptam en is. Ez valami fizetesi hajlandosagot felvezeto processz? Ha igen, akkor vegre felhagyhatok a szarazkenyerrelMar ugyis untam, hogy lassan 3 eve........
Hozzászólás
-
Több év után, ma visszautalták a pénzem!!!!
Több mint fél éve kaptam meg az Ombudsman döntését, hogy jogos a követelésem. 2 hete kaptam egy levelet, hogy töltsem fel a dokumentumaimat az utaláshoz. az ID!!!-T SZÍNESBEN KELL FELTÖLTENI.
Korábban Fülesként voltam regisztrálva, de újra kellet, azóta Füllesként szerepelek.
Mindenkinek kitartást!! Van remény
Hozzászólás
-
Szia Fülles!
Nekem is írtak, hogy töltsem fel a dokumentumokat. Kb egy hete. Ma kaptam megint egy levelet:
Dear X Y,
MT4 Account No. XXXXXXXX
You are kindly requested to confirm by return email that your bank account details are correct.
Best Regards,
Clients Funding Department
Hol tudom megnézni az új ironfx oldalon, hogy milyen bankszámlaszámom van náluk regisztrálva? Sehol nem találom.
Én tudom mivel regisztráltam anno, csak ismerem már őket és nagy ravasz módon nem írják le a bankszámlaszámot az emailben. Tehát arra gyanakszom, ha csak simán válaszolok a mailre, akkor ők kitalálhatnak bármilyen random bankszámlaszámot és arra "utalják". Utána meg hiába hőbörögnék ha látatlanban azt mondtam, hogy az a számlaszámom van az ő rendszerükben amire ők gondoltak..Utoljára szerkesztve a következő által: Baha; 2019-01-30, 19:48.
-
-
Hozzászólás
-
Fülles eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTöbb év után, ma visszautalták a pénzem!!!!
Több mint fél éve kaptam meg az Ombudsman döntését, hogy jogos a követelésem. 2 hete kaptam egy levelet, hogy töltsem fel a dokumentumaimat az utaláshoz. az ID!!!-T SZÍNESBEN KELL FELTÖLTENI.
Korábban Fülesként voltam regisztrálva, de újra kellet, azóta Füllesként szerepelek.
Mindenkinek kitartást!! Van remény
Pár száz EUR, esetleg 5-10e. közötti, ami visszautaltak? (csak hogy kezdhetek-e reménykedni a 8000 USD-mel?)
Volt kereskedésed vagy csak kiutaltad a pénzt és ott állt eddig?
Köszönöm!
Hozzászólás
-
Hát megtörtént. Visszautalták a depozit-ot nekem is. A depozit visszajár. Ez volt az Ombudsman „döntésben”. Jókora profitot pedig lenyelték. Persze örülök, mert ebben sem hittem. Négy év szenvedés. Egy év levelezés fenyegetőzés, kínlódás az Ironfx-el, a CySEC-el, MNB-vel, ügyvéddel, EU intézményekkel, panasz az Ombudsman-hoz. Az két évet ült rajta. Majd a Ironfx emberei által tollba mondott szakmaiatlan, hazugságokkal tűzdelt határozatukat elküldték. Visszaírtam, hogy a döntés állításai nem igazak, de elfogadom a döntést ha a Iron is elfogadja és teljesíti kötelezettségét. Természetesen nem válaszoltak. Miután pár hónap után rájuk írtam, visszaírtak, hogy az Ironfx nem fogadta el a döntést. Azaz semmit se akarnak fizetni. Kérdeztem mi áll az indoklásban, a válaszukban. Válaszoltak: Nem mondhatják meg. Majd ismét egy év után az Ironfx bejelentkezett, hogy lehetőség van a banki visszautalásra. Az egyenlegen letörölték a profitot, meg a bónuszt. A letét összege állt. Elindítottam az utalást. Egy hét után visszaigazolták. A megfogalmazás is komikus volt. Gratulálunk, a tranzakciót a Finanszírozási Osztályunk jóváhagyta! Mintha valami jutalmat nyertem volna! De hát végül is az volt. Négy év kitartás jutalma. Érdekel engem is, másokat is gondolom, hogy aki nem harcolt meg az Ombudsmannal annak továbbra se fizettek? Mi lehet az ok erre a mostani pozitív fordulatra?
Hozzászólás
-
Szia Att16!
Én is végigjártam amit te, de sajnos nekem eddig még nem utalták vissza a tőkémet.Ezek bónuszmentes, veszteséges számlák. Az ombudsmantol már 2018 márciusban megkaptam a döntést miszerint a letétem visszajár nekem, amennyiben az ironfx is ugy dönt. Hónapokig nem történt semmi majd ráírtam az ombudsmanra mire azt a választ kaptam h nem fogadta el az Ironfx a döntést, mehetek ciprusra perelni ha szertnék. Megint elteltek hónapok semmiféle előrelépés nélkül. Különféle internetes felületeken olvastam h mostanában pár ember visszakapta a pénzét.Ezen felbuzdulva a napokban ráírtam az Ironfxre (a Cysecnek is küldtem másolatot), hogy díjaznám ha visszautalnák a letétemet amin közel 3,5 éve ülnek.Csatoltam nekik az ombudsman döntését hátha megfeledkeztek róla.
Azt szeretném tőled kérdezni,milyen lépést hagytam ki?
Te kinek írtál még panaszt mielőtt visszautalták a pénzedet?
-
-
Csak kíváncsiságból érdekelne, ezek a szerencsésen visszakapott összegek mekkora nagyságrendűek kb?HunTraders.co.uk/invite/tradersnight - Magyar Tréderek Közössége - Események, Oktatás, Élő Chat - Csatlakozz hozzánk Te is
Hozzászólás
-
Tom1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUtaltak nekem is ezek a büdös ****k. Görögtől ciprusitól csak giroszt veszek ezekután, de azt is jól körbenézem.
Akkor böngészd ezt:
https://forum.tozsde.hu/forum/keresk...-after-a-blinkAssumption is the mother of all fuck-ups!
Hozzászólás
Hozzászólás