Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

IronFX

Collapse
X
 
  • Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

  • MyBusiness
    válaszolt
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200101-035553_LinkedIn.jpg
Views:	138
Size:	148,3 KB
ID:	188088 LinkedIn

    Szólj hozzá::


  • cápa77
    válaszolt
    Sajnos az Ironfx ellen hatékonyan csak Cipruson lehet pénzt behajtani , a helyi bíróságok nem teljesek jogilag erre a pénz behajtásra , ilyen szerződésszegés esetén pláne ! 4500 eur a per kb. ,plusz a nyert tőke 10%, 3 hónap- 3 év a időtartama ! Hiába nyer valaki a hazai bíróságon, a végrehajtást kint intézik, ciprusi törvények szerint ! ......Dear Roland Thank you for your email. Our law firm is dating back to 1968 and it is one of the oldest of Cyprus. We would be pleased to assist you about this legal matter, since we specialize in debt collection and we have a lot of experience in this field. We can file a lawsuit against IROFX Global Ltd for the collection of the amount they owe to you. Also please note that we have successfully taken legal results measures against this company in past and we got a good result for our clients. In order to be able to advice you better on the matter of recovering the amount please provide us with the following information and/or documents: 1. The circumstances under which the amount is owed to you and the other customers 2. Any statement of account in relation to the amount owed 3. Any invoice in relation to the amount owed 4. Any banking order and/or other documents proving transactions with IROFX Global Ltd 5. Details of IROFX Global Ltd Please note that our legal fees for the above procedure will be estimated in stages as following: 1. 500 Euros - legal fees for receiving instructions, drafting and sending a demand letter to the other party. 2. 4.000 Euros - legal fees for filing an Action in the Court, for filing the Statement of claim and any other necessary applications. Total amount: 4.500 Euros subject to VAT tax. Very low fees have been offered to you, so in case of any amount that will be refund back to you 10% should be paid in our law firm. Please note that the real expenses (court fees, stamps etc) which are around 800 Euros are included in the total amount of fees and will not be charged extra to you. Also please note that the time for the lawsuit is estimated to 3 months - 3 years depending on whether the other party will appoint a lawyer. So please provide us with the above mentioned information and also please let us know when you will be ready to proceed in order to send you the relevant invoice and detail of our bank account for payment. We hope to a fruitful cooperation and we assure you that your case will be performed with high-quality professionalism and dedication by our team of lawyers. We remain at your disposal for anything further, so please do not hesitate to contact us if you have any further inquiries. Kind regards

    Szólj hozzá::


  • cápa77
    válaszolt
    Egyeztetek, infózok még , mert nem egyszerű a dolog a ügyben ! (A jogászok nem éppen jártasak ebben itthon, a másik ilyen meg se történhetne , mert a szabályozók dolga ,ilyen ne történjen - Cipruson van csak ) Aki meg nem ért hozzá, azzal felesleges perelni ! A 5 év a magyar jogban évül el (Ritka esetekben él a ügy tovább kegyetlen gyilkosságok, tömeg mészárlás , még a kisebb ölés is 20évig, él talán jogilag ctr. ) Perelni akkor is kell, aztán Brüsszel, Eu -ra kell nyomást gyakorolni többen , média ctr. ! Ha nem HARCOLUNK , le@zarják ! Ilyen jogtalanság nem élhet büntetlenül ,a jogrendszert módosítsák akkor !! Így is elértünk sok mindent !

    Az ügyfelek panaszai alapján 2019. február 24-én az Európai Bizottság végül jogsértési eljárást indított Ciprus ellen a befektető kártalanításról szóló irányelv (https://bit.ly/2NkjnlC) megsértése miatt .

    Google fordító !

    A „Ciprusi befektetési szolgáltatásokról és tevékenységekről, valamint a szabályozott piacokról szóló törvény” 18. szakasz (2) bekezdésének i) és j) pontja, „Működési követelmények - Ügyfél alapok”, a DI144-2007-01 irányelv VI. Részében foglaltak szerint A 2012. évi „Az ügyfelek pénzeszközeinek védelme” előírja a következő rendelkezések betartását, az ügyfelekhez tartozó pénzügyi instrumentumok birtoklásakor megfelelő intézkedéseket kell hozni az ügyfelek tulajdonjogainak védelme érdekében, különösen a CIF fizetésképtelensége esetén, és megakadályozni az ügyfél instrumentumainak saját számlájára történő felhasználását, kivéve az ügyfél kifejezett kifejezése esetén beleegyezés.
    j ) az ügyfelekhez tartozó pénzügyi instrumentumok birtoklásakor megfelelő intézkedéseket kell hozni az ügyfelek tulajdonjogainak védelme érdekében, különösen a CIF fizetésképtelensége esetén, és megakadályozni az ügyfél instrumentumainak saját számlájára történő felhasználását, kivéve az ügyfél kifejezett kifejezett kifejezése esetén beleegyezés;

    Ezek az ügyfelek az IronFx-rel kapcsolatos visszavonási problémák miatt panaszkodtak ezekhez a főbb szabályozókhoz. Panaszaikat az FCA vagy az ASIC egyszerűen elutasította, amelyek rámutattak, hogy az IronFx-et csak a ciprusi CySEC szabályozza.

    Az "FCA szabályozott" megjelölés jó bizonyítékokként szerepelt mind az IronFx Global Ltd. honlapján, mind a számlakivonatokban.
    A brazil szabályozó volt az egyetlen hatóság, amely az IronFx szabálysértéseiről beszámolt az IOSCO-nak:

    A petíciókat 2017. július 11-én megvitatták az Európai Parlament Befogadási Bizottságában. A találkozó videója itt érhető el, min 15 : 28-tól : https://bit.ly/2tvzbcc

    Az európai szabályozók beléphetnek, ha akarják. Még fel is függeszthetik az IronFx üzleti tevékenységét a területükön. Ezt a lehetőséget a pénzügyi eszközök piacáról szóló rendelet (MiFIR) 40. cikke kimondja.

    A jelentés megerősíti, hogy a CySEC tisztviselői 2015 augusztusában a vizsgálat során 176 millió dolláros ügyfél pénzhiányt találtak, és hogy az IronFX eddig nem tudta kitölteni ezt az egyensúlyi helyet és visszaadni az ügyfelek pénzeszközeit. A könyvvizsgálók megerősítették, hogy az IronFX által a legsúlyosabb jogsértés az, hogy a nyereséges ügyfeleket "visszaéléseknek" kell besorolni, feltételezéseken alapuló és bizonyítékokkal nem alátámasztott önkényes módszer szerint, és manipulációs képletet kell használni az ügyfelek egyenlegének kiszámításához.
    2015. augusztus 6-án a CySEC bejelentette, hogy vizsgálatot indított a jogszabály esetleges megsértése miatt
    November 27-én a CySEC végül bejelentette a nyomozással kapcsolatos határozatot.
    A bejelentés szerint az IronFx 335 000 euró bírságot fizetett ki a ciprusi befektetési tevékenységek és szolgáltatások, valamint a 2007. évi szabályozott piaci törvény számos rendelkezésének megsértése miatt.
    Különösen a kockázatkezeléssel, a megfelelő elszámolással és az ügyfelek pénzeszközeinek biztonságával kapcsolatos rendelkezések megsértését találták (18. cikk (2) bekezdés f) és j) pont)
    Itt található a CySEC eredeti, a bírságról szóló bejelentése: https://bit.ly/2TaYQFB

    2013/11 / EU irányelv az alternatív vitarendezésről
    A tisztességtelen szerződési feltételekről szóló 93/13 / EGK irányelv
    A pénzügyi kimutatásokról szóló 2013/34 / EU irányelv
    A kötelező könyvvizsgálatról szóló 2014/56 / EU irányelv
    Az EU 20160499 jogsértési eljárás még folyamatban van.
    A befektetők kompenzációs rendszereiről szóló 97/9 / EK irányelv

    5.1 Ciprusi Fogyasztóvédelmi Szolgálat az IronFx szerződési feltételeinek érvénytelenségéről szóló határozat
    Különösen az IronFx hivatkozott az IronFx "Welcome Bonus - Általános Szerződési Feltételek" 17. és 18. bekezdésének alábbi szerződéses rendelkezéseire.
    Úgy tűnik, hogy ezek a rendelkezések csak az üdvözlő bónuszra vonatkoznak, de az IronFx felhasználta az ügyfelek kezdeti befizetésének és profitjának visszatartására. Különösen az IronFx hivatkozik arra a jogra, hogy "saját belátása szerint" blokkolja az ügyfelek számláját ". E szerződéses feltételek szerint az IronFx állítólag bizonyítékok benyújtása nélkül jogosult az ügyfelek pénzeszközeinek visszatartására "saját belátása szerint".
    Ezek a szerződési feltételek semmisek és nem kötelezőek a fogyasztók számára, mivel megsértik a 93/13 / EE irányelv rendelkezéseit, lehetővé téve a szerződés egyoldalú értelmezését az IronFx által, többek között a "saját belátása szerint" megfogalmazás miatt, msgstr "" "ha az IronFx gyanítja vagy okkal van hinni".
    Az IronFx szerződési feltételeinek visszaélésszerűségét 2017. december 22-én megerősítette a Ciprusi Köztársaság Fogyasztóvédelmi Szolgálata, amely illetékes hatóságként kivizsgálta az ügyet, és az ügyfelek panaszai alapján határozatot hozott.A Fogyasztóvédelmi Szolgálat határozatát nyilvánosságra hozták, és görög nyelven tölthetők le: https://bit.ly/2VakOWw http://www.consumer.gov.cy/mcit/cyco...B?OpenDocument

    A székhely szerinti tagállam hatásköre a joghatóságra is vonatkozik. Noha a befektetési vállalkozásoknak szerte Európában lehetnek ügyfeleket gyűjteni, a befektetési vállalkozások és az egész Európából származó ügyfelek közötti viták fő hatásköre a befektetési vállalkozás székhelye. Az európai szabályok nem írják elő a csoportos keresetek lehetőségét. (Az utóbbi években azonban az Európai Bíróság megerősítette, hogy az EU fogyasztói beperelhetnek a befektetési vállalkozásokat a fogyasztó székhelyén.)

    Szólj hozzá::


  • tsilver
    válaszolt
    az nem segíthet az 5 éven hogy visszamondjuk és aztán pl 3 hónap múlva újra kérjük a visszautalást?

    Szólj hozzá::


  • MyBusiness
    kommentálta válaszát
    Aligha értelmezed jól. Láthatod, h a szöveg eredete a forexfactory.com.

  • independence
    válaszolt
    cápa77 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Áll a bál rendesen , még most is nyamvadt 1250usd-al is !!!!!!
    -------------------------------

    Csak arra, hogy megosszam az IronFX (Ciprus) tapasztalatait .

    Jelenleg 6 brókert használok, köztük az IronFX-et :

    https://www.forexfactory.com/ironfx Kezdem

    pénzt átutalni a IronFX számláimból, és valódi készpénzfelvételi problémákba kerültem.

    2019 február 22-e óta (egy hónap alatt) 1250 dollárt próbálok szerezni az egyik számlámból.

    Az úgynevezett "számlavezetőm" eddig kissé homályosan magyarázta a fizetési rendszerek késéseit.
    Hónapok óta nagyon gyakran felhívta, hogy sürgessen engem, hogy töltsenek több pénzt a brókerben - 2019. február vége óta nem hallottam tőle - sem hívás, sem e-mail.

    Két e-mailt küldtem a számlavezetőmnek, és 1 e-mailt az IronFX finanszírozási osztályának - nem válaszolok.

    Számlám több mint 20 munkanapon keresztül várja a feldolgozást, magyarázat nélkül, miért nem történik meg a banki átutalás.

    Hamarosan felvezem a kapcsolatot a ciprusi szabályozó hatóságokkal, és jogi lehetőségeket keresek a pénzem visszatérítése érdekében.

    Még soha nem kapott semmilyen problémát én más irodák:

    FxPro
    Oanda
    AAAFx
    Dukascopy
    SaxoBank
    eToro


    fogom Önt tájékoztatni, ha ezt tette valóban küld vissza a pénzem.

    Google translatéval fordítva a Szöveg !!!!

    Jól értelmezem, amit írtál?

    Újra nyitottál az Iron-nál számlát, azok után, hogy még mindig nem fizették ki a korábbi pénzeidet?

    Szólj hozzá::


  • cápa77
    válaszolt

    Google translatéval fordítva a Szöveg !!!!

    Szólj hozzá::


  • rpr
    kommentálta válaszát
    Te magyar vagy?

  • cápa77
    válaszolt
    Áll a bál rendesen , még most is nyamvadt 1250usd-al is !!!!!!
    -------------------------------

    Csak arra, hogy megosszam az IronFX (Ciprus) tapasztalatait .

    Jelenleg 6 brókert használok, köztük az IronFX-et :

    https://www.forexfactory.com/ironfx Kezdem

    pénzt átutalni a IronFX számláimból, és valódi készpénzfelvételi problémákba kerültem.

    2019 február 22-e óta (egy hónap alatt) 1250 dollárt próbálok szerezni az egyik számlámból.

    Az úgynevezett "számlavezetőm" eddig kissé homályosan magyarázta a fizetési rendszerek késéseit.
    Hónapok óta nagyon gyakran felhívta, hogy sürgessen engem, hogy töltsenek több pénzt a brókerben - 2019. február vége óta nem hallottam tőle - sem hívás, sem e-mail.

    Két e-mailt küldtem a számlavezetőmnek, és 1 e-mailt az IronFX finanszírozási osztályának - nem válaszolok.

    Számlám több mint 20 munkanapon keresztül várja a feldolgozást, magyarázat nélkül, miért nem történik meg a banki átutalás.

    Hamarosan felvezem a kapcsolatot a ciprusi szabályozó hatóságokkal, és jogi lehetőségeket keresek a pénzem visszatérítése érdekében.

    Még soha nem kapott semmilyen problémát én más irodák:

    FxPro
    Oanda
    AAAFx
    Dukascopy
    SaxoBank
    eToro


    fogom Önt tájékoztatni, ha ezt tette valóban küld vissza a pénzem.

    Google translatéval fordítva a Szöveg !!!!
    Utoljára szerkesztve a következő által: cápa77; 2019-09-04, 10:59.

    Szólj hozzá::


  • cápa77
    kommentálta válaszát
    Az 5 év, 2020. január .15. után lejár, ha nem perelsz vége utána, azt tudja minden magyar , a pénze ott marad örökre !

  • cápa77
    válaszolt
    Akinek a Ironfx-él van pénze bennragadva , írjon rám, email címet hagyjon ! Szervezett sztár ügyvédekkel való per lesz, várok több embert a haverokkal, több pénz a ügyvédnek még jobb . Részletekre csak mailbe válaszolok ! Szép napot ! Felesleges várni, pár embert kifizettek, legyen valami hivatkozásuk voltak akiknek fizettek is !!!! Ironfx károsultak, Ironfx per, Ironfx pénz, Ironfx visszautalás , Ironfx pénz visszautalás , Ironfx tőke visszautalás , Ironfx tőke , Ironfx átverés , Ironfx pénzügyi ombudsman , Ironfx scam

    Szólj hozzá::


  • ChyberBoB
    válaszolt
    Sziasztok,

    Ma másfél éve, hogy a legutolsó haza utalási próbálkozásom beadtam.
    Gondoltam írok a chat ablakba, hogy megkérdezzem mi van, a customer support kapásból lezárta a beszélgetést. Gondolom egy robot szépen be van erre állítva.

    Ez kész röhej gyerekek. A pofám leszakad.

    Személyesen próbálkozott már valaki? Cipruson? Egy kellemes kis nyaralással karöltve

    Szólj hozzá::


  • shortosgyula
    kommentálta válaszát
    Pereld be őket ( van akinek fut itt pere 4 éve, nulla eredménnyel...) Ha nem fizetnek maguktól akkor nem is fognak

  • rogain
    válaszolt
    Sziasztok!

    Én 2015 óra várom a csodát, hogy a letétet amit jogosan követelek vissza, kiutalják a számlámra. A téma a klasszikus, abuser tradernek lettem titulálva, azóta is 'Waiting for Processing' a státusz a kiutalási kérelmeknél.

    Úgy látom vannak olyan fórum tagok, akik sikeresen visszaszerezték a pénzüket. Van esetleg valaki (ügyvéd, éllovas, bármi) itt a fórumon aki tud segíteni, elindítani a folyamatot, hogy hozzájussak így 4 év után a jogosan követelt pénzemhez?

    Szólj hozzá::


  • cápa77
    válaszolt
    Baj van, ma írtak nem ment el a mail, és tényleg hosszú volt ! 8 hónapot várhatok megint ! Atya ég,én lüke, azt láttam a complainre nem ment, de azt hittem a másikra igen !

    Szólj hozzá::

Working...
X