Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kezdés nulláról

Collapse
X

• Szűrés
  • Idő
  • Mutat
Clear All
new posts

• Kezdés nulláról

Tőzsdei Oktatóközpont kezdőknek - Huntraders.com
    Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket kérem.
    Teljesen kezdő vagyok, sőt nem is nevezném magam kezdőnek, egyáltalán nem ismerem a tőzsdét. Sem az alapfogalmakat, sem a programokat, semmit.
    Olvasom a fórum kezdőknek rovatait és mintha kínaiul beszélnének. Itt még a legkezdőbb is magasan képzett hozzám képest.
    Nagyon érdekel, és tudom, hogy több év tanulás mire belevághatok, de hogy kezdjem a tanulást?
    Próbálok a google-ben keresgélni, de mivel nem ismerem még az alap fogalmakat/szavakat sem, nem tudom, hogy tegyem fel a kérdéseimet...

Amiben a segítségeteket kérem, hogy ajánljatok könyveket, küldjetek linkeket ahol megtanulhatom a legalapabb alapokat.

(amiket én találok kezdőknek ajánlott dolgokat, olyan mintha a közepébe csöppennék....)

Szia babbit!

http://forum.tozsde.hu/kezdoknek/121...de-hogyan.html
    Egy szavazat a google-re, és szvsz jobban jársz, ha magad nézel utána a dolgoknak, a türelem, elszántság meglátod fontos tényező.
    Markets are not price movement. They are traders making trading decisions. - Lance Beggs

Hozzászólás

billybabbit eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket kérem.
      Teljesen kezdő vagyok, sőt nem is nevezném magam kezdőnek, egyáltalán nem ismerem a tőzsdét. Sem az alapfogalmakat, sem a programokat, semmit.
      Olvasom a fórum kezdőknek rovatait és mintha kínaiul beszélnének. Itt még a legkezdőbb is magasan képzett hozzám képest.
      Nagyon érdekel, és tudom, hogy több év tanulás mire belevághatok, de hogy kezdjem a tanulást?
      Próbálok a google-ben keresgélni, de mivel nem ismerem még az alap fogalmakat/szavakat sem, nem tudom, hogy tegyem fel a kérdéseimet...